Høres smart ut!Jeg får sette meg overkommelige delmål - nå er første 5 kg til jul - det klarer jeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres smart ut!Jeg får sette meg overkommelige delmål - nå er første 5 kg til jul - det klarer jeg!
Hihi oppe å snuste faktisk39+5 og var oppe og snuste på 18 kg i pluss, men nå er det nede i 17,3 igjenKaaanskje jeg slipper å bikke 70 kg da
![]()
Hehe! Ja, jeg synes det var helt greit at tallet gikk nedover igjenHihi oppe å snuste faktisk
Jeg er oppe i 74 nå! Skummelt, men helt greit egentlig![]()
Ja! Det merker jeg er mitt problem også! Hele tiden lyst på noe godt når jeg bare går hjemme og surrer, ender opp med både det ene og det andre og sier til meg selv at jeg fortjener detGått opp 11 kg. Helt OK!ca samme som på samme tid sist. Menes la jeg på meg masse i permisjonen IG gikk opp 17-18 kg til sammen. Vil prøve å unngå det nå, men merker at det er vanskeligere med kosthold i permisjon. Får lyst på noe godt hele tida og laget meg bedre frokost og lunsj enn når jeg jobber!!