Vektoppgang

-6,5 kg 12+6
Fornøyd ettersom det er litt opp fra verste bunnivå :)

Gått ned totalt 8 kg siden før svangerskap. Veide 80, veier 72 nå [emoji30] helt ok å være på vekta jeg vil være på but still [emoji28]

Blir ikke klok... veide meg på tirsdag, da viste vekten 56,4 kg, veide meg syv uker tidligere hos jm og da var vekten på 52kg så syns det var voldsomt mange kilo ift antall uker... i går hadde jeg tenkt til å spise sunt, men det røyk da ei venninne serverte både mat og bakst! Nam, var verdt det! ❤️ Så veide jeg meg i dag... plutselig viste vekten 54kg, syns det var veldig merkelig :p

12 uker i dag

Hvordan gikk det etter fødsel? Var det mye jobb å gå ned igjen?
Jeg veide det samme da jeg ble gravid, og er litt stresset over matinntaket mitt som har gått i været. Sulten hele tiden, og føler jeg overspiser. 5 kg allerede ved 12 uker, har holdt seg der nå siste uken.

Jeg kan vel ikke si at kiloene RANT av som man hører om at de gjør når man ammer ;) men to uker etter fødsel veide jeg 10 kg mindre, og innen sommeren var over veide jeg "bare" 6 kg mer enn starten. (Hun er født i mars). De siste 4-5 kg satt helt dønn fast og de ble jeg ikke kvitt før etter F begynte å gå da hun var 10 mnd og aktivitetsnivået mitt skøyt rett i været ;) jeg trente ikke noe da, og spiste MYE gjennom hele ammeperioden, orket rett og slett ikke å slanke meg... men da hun ble 1 år veide jeg 56 kg i hvert fall, var bittelitt slankere enn før graviditeten men 1 kg tyngre som jeg tror er muskler etter all løfting. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen, jeg har til nå gått opp 5 kg jeg også, uke 13 :) Vi skal gifte oss juni 2019, så innen da SKAL jeg ha gått ned til 55 igjen, OG stramme opp alt som får litt medfart etter to tette graviditeter[emoji85] det bør være greit motivasjon, særlig siden kjolen skal kjøpes og dermed prøves allerede bare 4-5 mnd etter fødsel, håper jeg er i NOGEN lunde ok fasong igjen til da [emoji85] kropp as, det er ikke så greit alltid. Det tok ganske lang tid før jeg følte jeg så ok ut igjen etter fødsel egentlig, følte meg tjukk i langt over et halvår etter hun kom :(

Et par skikkelige kvalmedager igjen og vekta stupte på nytt... -8,4 kg og er 12+3 :oops:

Jeg har heldigvis ikke gått opp noe mer! 3,5 kg opp og er 14+0 idag!

Ned 1 kg [emoji33] Jeg vil ikke ned! Gikk ned mye mer forrige svangerskap, men vil ikke ned. 12+6.

11+4 idag og opp 0,5 kg. Helt greit det. Kiloene kommer tidsnok ;)

13+3 og opp 1 kg [emoji4] fornøgd! Gjekk opp over 30 forje gang! Så denne gangen håper eg på å holde meg under det vertfall [emoji23]

Er 14+0 i dag, og har lagt på meg 500gram, er 172 og veide 56 da jeg ble gravid, og nå er jeg 56,5....sist svangerskap la jeg på meg 25kg :eek: som er litt mye i forhold til va jeg veide før jeg ble gravid. Så er spent denne gangen hvor mye jeg blir å legge på ,
Meg:)

Jeg begynner å lure på hva som skjer her, for jeg trodde det var vanlig at magen skulle bli større og ikke mindre når man var gravid. 12+4, -6kg
e9dd5cf4b5c017d2dde31e4b8e1b4111.jpg

Back
Topp