Vektoppgang

Jeg er 15+0 og har gått fra 61 kg til 60 kg. Blir spennende å se når magen og kiloene kommer [emoji1]
 
14+2 og opp 1kg:) Ganske likt som forrige svangerskap til nå. Sist gikk jeg opp 15 kg (fra 58 til 73, men det meste kom på slutten av svangerskapet), veide 56 kg et halvt år etter fødsel. Denne gangen var utgangspunktet 58kg igjen:rolleyes:
 
Nå som jeg har fått veid meg på min vekt hjemme, så viser det seg at jeg bare har gått opp 2 kg :) 15+6 i dag :)
 
16+6 og har gått ned 1 kilo av mine 4 kilo opp. Stått stille i en mnd nå med vekta.
 
Last edited:
Gått ned 1kg og er 14+1 idag.. Er nok bare muskler som har forsvunnet, da jeg ikke har orket tanken på styrketrening de siste ukene Begynner å få mer energi nå, så satser på å begynne å trene regelmessig igjen nå☺️
 
Gått ned 2 kg og er 14 uker i dag. Spyr mer enn før og ingen matlyst så kan hende det blir noen kilo til av før det forhåpentligvis stabiliserer seg.
 
Virker som jeg er den eneste som går opp her inne [emoji28] 18+0 idag og opp ca 4 kg [emoji85]
 
Virker som jeg er den eneste som går opp her inne [emoji28] 18+0 idag og opp ca 4 kg [emoji85]

Jeg har jo også lagt på meg.... og jeg burde egentlig ikke legge på meg for mye. For jeg er absolutt ikke mager. Har litt ekstra for å si det sånn, og skal passe på for stor vektoppgang.

Jeg har lagt på meg tre kilo og er 17+1
 
Jeg fortsetter å gå opp, og det skremmer meg hvilken fart det går i.

Veide 55kg da jeg ble gravid og veier nå 62kg, altså 7 kg opp. Og jeg er bare 16+4. Hvor skal dette ende?

Jeg hadde er veldig bevisst forhold til kosthold før jeg ble gravid og spiste sunt og næringsrikt, dessverre klarer jeg ikke opprettholde det helt nå. Jeg er sulten ca hele tiden, og orker derfor ikke stå og tilberede ting, så løsningen blir ofte et knekkebrød med ost. Jeg har også lett for å ta en kjeks eller tre mens jeg lager middag, rett og slett fordi jeg er så sulten.

Jeg skjønner ikke helt hvor den voldsomme sulten kommer fra, jeg vet jo at babyen ikke trenger så mye som jeg spiser nå. Prøver jeg å roe spisingen litt blir jeg skikkelig kvalm og sulten svir raskt.

Noen som opplever noe lignende?
 
Tror nok ikke du er den eneste nei....noen av oss har bare valgt å ikke gå på vekta for å sjekke :sorry:

Hehe, egentlig like greit.. Er ikke så nøye på det jeg altså, spiser det samme som før og har samme aktivitetsnivå. Vil heller gå opp enn å være så dårlig med kvalme og oppkast så jeg går ned! Ble full av vann sist svangerskap og føyk opp i vekt, så er forberedt på det samme nå egentlig [emoji849]
 
Ned nesten 10 kg på det verste...
Minus 7,6 kg nå 16+4
 
15+4 og opp ca 4 kg. Er ekstremt kvalm, så skulle dro jeg hadde gått ned - men neida. Spiser og spiser døgnet rundt, og selv om jeg kaster opp mye klarer jeg tydeligvis å få i meg det jeg trenger og litt til totalt sett.
 
17+2 og opp 6kg nå, hadde håpet på max 8 totalt siden jeg er litt i overkant fra før men [emoji23]
 
Back
Topp