Vektoppgang

18+1, -6, +1. Jordmor var veldig fornøyd med at jeg ikke hadde gått opp noe, siden jeg har 40kg å ta av! [emoji1303] satser på at jeg ikke går opp så mye mer enn det jeg alt har gått ned!
 
Har gått opp ca 1kg til nå. Ble litt bekymra for at det er for lite, men lege og JM sa det var innenfor normalen. Og ser flere her er på minus ift startvekta. Jeg prøver å spise sunt, og til jeg er mett, men matlysta har vært dårlig og jeg blir fort stappmett.
På tross av dette føler jeg meg veldig mye tyngre enn +1kg:hilarious: Tenker kiloene kommer smygende på utover fra nå :)
 
Har gått opp 3 kg, 18+0.
 
Jeg er 17+4 og har gått opp 5,5kg. Synes det er bra. De andre gangene har jeg bare gått opp ca 9 kg, da har jeg veid mindre et par uker etter fødselen enn før. Vil helst ha litt mer å gå på denne gangen:)
 
4 kg opp! Nå kommer nok noen av kiloene ja! Er i dag 20+2 [emoji7]
 
Last edited:
Oi eeehm snart 5kg opp... men skal sies at jeg har mye vondter i leggene som viser til vann i dem... så må være flinkere på å drikke [emoji173]️[emoji106]
 
Har gått ned litt nå 20+6. Første svangerskap la jeg på meg, 10 kg. Andre svangerskap 30 kg [emoji28][emoji30] fikk også svangerskapsforgiftning. Håper virkelig jeg ikke legger på meg så mye nå, og slipper unna svangerskapsforgiftning (hørt det kommer igjen om man har hatt det en gang før) [emoji12]
 
2,5 kg opp:)

Sist graviditet la jeg på meg 10kg så er jo super mini mage nå i forhold haha:p

Alt datt av igjen etter fødsel da så det var jo greit;)
 
Minus 4,7 kg. Absolutt på vei oppover nå men heldigvis stille og rolig. Var nesten minus 10 på det verste. Om jeg havner på pluss 5 til slutt skal jeg si meg fornøyd :)
 
Første gang la jeg på meg 8 kilo. Andre graviditet var jeg sengeliggende nesten hele graviditeten pga kvalme og blødninger, da la jeg på meg ca 16-17 kilo. Denne gangen er jeg oppegående og har lagt på meg ca 3 kilo til nå, jeg er 20+1 i dag. Så får se hvor mye det blir til slutt. Har ikke noe mål om å legge på meg minst mulig. Men har et mål om å være i aktivitet og prøve å ikke spise for mye usunt ;)
 
23+4 og 8kg opp. Selv om jeg vet at ikke alt er på magen så føler jeg meg ikke så mye større likevel [emoji846] kan godt ta en pause i økning nå, og trenger ikke bli så mye mer [emoji56]
 
Har gått ned litt nå 20+6. Første svangerskap la jeg på meg, 10 kg. Andre svangerskap 30 kg [emoji28][emoji30] fikk også svangerskapsforgiftning. Håper virkelig jeg ikke legger på meg så mye nå, og slipper unna svangerskapsforgiftning (hørt det kommer igjen om man har hatt det en gang før) [emoji12]

21+1 = 4 kg opp
 
Back
Topp