Vektoppgang

LeneB

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Marsboere 2020
Her kan man skrive vektoppgang og kanskje noen som går ned litt, og hvem uke man er i :) eventuelt skrive vekten man er på nå også om ønskelig [emoji7]
 
Jeg veier egentlig i mine øyne 14 kg for mye og hadde egentlig planer å gå ned en del etter amming med minsten. Men med nytt Svangerskap blir det satt på vent og jeg heller fortsetter i samme baner med å spise sunnere [emoji7]

Forløpig ingen vektoppgang og er 5+3
 
Huff [emoji85][emoji85] dette har jeg ikke lyst til å bli minnet på på en stund enda.... #akkuratblitttynnigjenjo

Haha jeg har ikke fått blitt det enda... tar så tid for meg å gå ned [emoji7]
 
Haha jeg har ikke fått blitt det enda... tar så tid for meg å gå ned [emoji7]

Det er jo nesten like greit når man uansett går opp igjen nå[emoji85] jeg hadde akkurat nådd pre-preggo vekt for et par mnd siden... nå går jeg garantert RETT opp veldig kjapt. Eneste jeg syntes var kjipt med å være gravid, at jeg ble så svær på slutten[emoji33][emoji85] huff.
 
Jeg har også en del kilo for mye, men har gått ned over 20 de to siste årene, så mer fornøyd enn på lenge uansett :D

4+6 i dag og siden første dag i siste mens er jeg ned 2,5 kilo...
 
Æ har gått ned 10 kg ish i begge guttesvangerskapene jeg har hatt.. Går nok ned denne gangen også.. med mindre det e jente og et helt ulikt svangerskap..
Kjenne at æ bryr mæ ikke så mye så mye om det, magen e tigerstripat og slapp etter de to første uansett[emoji23][emoji849]
 
Eg har gått opp 2 kg allerede 5+0[emoji85] gjekk opp 18 sist, men dei kiloene forsvant alt for fort når eg amma[emoji14]
 
Det er jo nesten like greit når man uansett går opp igjen nå[emoji85] jeg hadde akkurat nådd pre-preggo vekt for et par mnd siden... nå går jeg garantert RETT opp veldig kjapt. Eneste jeg syntes var kjipt med å være gravid, at jeg ble så svær på slutten[emoji33][emoji85] huff.

Njaaa kjipt å plutselig legge på seg enda mer da [emoji23]

Hvor mye la du på deg til sammen? Jeg la på meg typ 15 kg med siste og jentene mine 10 kg.
 
Jeg har også en del kilo for mye, men har gått ned over 20 de to siste årene, så mer fornøyd enn på lenge uansett :D

4+6 i dag og siden første dag i siste mens er jeg ned 2,5 kilo...

Ikke i uvanlig å gå ned om man er mye kvalm [emoji173]️med første gikk jeg ned 8 kg før jeg gikk gradvis opp.

Wow 20 kg på de to siste årene? Herremin så flink! Trenger inspirasjon fra deg tror jeg [emoji7]

Min idealvekt er 65 kg og håper på å komme dit igjen. Men får bli etter man er ferdig med amming osv. For jeg slanker meg ikke da, bare spiser sunnere og bedre [emoji7]
 
Njaaa kjipt å plutselig legge på seg enda mer da [emoji23]

Hvor mye la du på deg til sammen? Jeg la på meg typ 15 kg med siste og jentene mine 10 kg.

Jeg la på meg nesten 25 kg jeg[emoji85] uoææ. Startet på 55 og veide meg sist en uke før fødsel og da veide jeg 78[emoji85][emoji85]
 
Jeg la på meg nesten 25 kg jeg[emoji85] uoææ. Startet på 55 og veide meg sist en uke før fødsel og da veide jeg 78[emoji85][emoji85]

Men da har du vært flink å komme deg ned igjen da [emoji7] jeg har litt ekstra på meg også, så sånn sett er det ikke ille. Ofte slankere gravide legger på seg mer, så ikke la deg skremme av det :)
 
Men da har du vært flink å komme deg ned igjen da [emoji7] jeg har litt ekstra på meg også, så sånn sett er det ikke ille. Ofte slankere gravide legger på seg mer, så ikke la deg skremme av det :)

Hadde nok en sammenheng mellom sofa-liggende de siste 4 mnd pga bekkentrøbbel og masse trøste-spising ;) spent på hvor mye det blir denne gangen! Tok nesten ett år etter fødselen å komme meg ned igjen, blæh.
 
Ikke i uvanlig å gå ned om man er mye kvalm [emoji173]️med første gikk jeg ned 8 kg før jeg gikk gradvis opp.

Wow 20 kg på de to siste årene? Herremin så flink! Trenger inspirasjon fra deg tror jeg [emoji7]

Min idealvekt er 65 kg og håper på å komme dit igjen. Men får bli etter man er ferdig med amming osv. For jeg slanker meg ikke da, bare spiser sunnere og bedre [emoji7]

Er nok ikke så veldig kvalm enda, det kommer og går litt, men jeg blir veldig fort mett, så orker nesten ikke noe mat :p
I tillegg sover jeg ekstremt mye og da blir det lite tid til spising hehe :p
Så er nok derfor vekta har gått litt ned i det siste ;)

Å gå ned 20 kg har vært helt nødvendig, og jeg også har 14 kg igjen til jeg kommer inn under normalvektig BMI og trivselsvekt på 77 kg. Men nå er det slankestopp og jeg får bare gå opp det jeg går opp tenker jeg, uansett skal jeg ha samme sunne fokuset som jeg har hatt og forhåpentligvis orker jeg å røre litt mer på meg etterhvert også ;) Ikke noe hysteri med andre ord :)
 
Hadde nok en sammenheng mellom sofa-liggende de siste 4 mnd pga bekkentrøbbel og masse trøste-spising ;) spent på hvor mye det blir denne gangen! Tok nesten ett år etter fødselen å komme meg ned igjen, blæh.

Bekken er noe herk[emoji173]️håpe du slipper mer unna denne gangen. For å bli sofaliggende er ikke kult [emoji15][emoji173]️
 
Er nok ikke så veldig kvalm enda, det kommer og går litt, men jeg blir veldig fort mett, så orker nesten ikke noe mat :p
I tillegg sover jeg ekstremt mye og da blir det lite tid til spising hehe :p
Så er nok derfor vekta har gått litt ned i det siste ;)

Å gå ned 20 kg har vært helt nødvendig, og jeg også har 14 kg igjen til jeg kommer inn under normalvektig BMI og trivselsvekt på 77 kg. Men nå er det slankestopp og jeg får bare gå opp det jeg går opp tenker jeg, uansett skal jeg ha samme sunne fokuset som jeg har hatt og forhåpentligvis orker jeg å røre litt mer på meg etterhvert også ;) Ikke noe hysteri med andre ord :)

Hehe sove er nødvendig nå syns jeg [emoji7]er selv såååå trøtt hele døgnet [emoji23]uansett hvor mye eller lite jeg sover.

Vær stolt for det er virkelig ikke lett å gå ned i vekt syns jeg...
jeg har PCO så må gjøre en iherdig innsats for å se det på vekta.

Enig der [emoji173]️viktigste for meg nå er å ivareta babyens næring og heller spise sunn og fornuftig mat :) fornuftig tankemåte [emoji7]
 
Hehe sove er nødvendig nå syns jeg [emoji7]er selv såååå trøtt hele døgnet [emoji23]uansett hvor mye eller lite jeg sover.

Vær stolt for det er virkelig ikke lett å gå ned i vekt syns jeg...
jeg har PCO så må gjøre en iherdig innsats for å se det på vekta.

Enig der [emoji173]️viktigste for meg nå er å ivareta babyens næring og heller spise sunn og fornuftig mat :) fornuftig tankemåte [emoji7]

Kjipt å ha PCO som setter en brems på det hele :/
Får håpe at vi kan få kiloene til å renne av etter fødsel ;)
 
Tja gått opp snart 2 kg! Hva skjer? Jeg har aldri lagt på meg før i uke 20 [emoji22]

Godt jeg skal begynne å jobbe i august!

Dere da?
 
Back
Topp