Vektoppgang

Har foreløpig ikke gått opp noe i vekt, men så er jeg bare 5+5 og da :p
 
Gått opp 1 kg, 7 uker på vei. Syns det er skikkelig kjipt for har akkurat gått ned 10 kg og skulle hatt vekk 5-7 kg til egentlig... :-/
 
Gått opp 1 kg, 7 uker på vei. Syns det er skikkelig kjipt for har akkurat gått ned 10 kg og skulle hatt vekk 5-7 kg til egentlig... :-/

Jeg skulle ned i vekt selv Nå og det er 15 kg! Baaah enda flere kilo som må bort! Kjipt!

Flink du har vært da! Hva gjorde du? Spist sunnere? Og trent?
 
Ned 1kg, er så kvalm[emoji28]er nesten samme start vekt som med de to andre svangerskapene. Veier 2kg mindre nå. Med førstemann gikk jeg opp 12 kg og med andremann 17 kg da da ble bekkenet slått ut[emoji28]
 
Ned 1,5 kg her... er kvalm og så godt som inaktiv hver dag. Håper det gir seg snart [emoji52]
 
Jeg har gått opp 3 kilo, er 9+5. Tror mye ligger i at jeg er så forstoppet, men jeg ble litt redd når jeg gikk på vekten. Skal veies hos lege i dag på kontroll, kommer sikkert til å være mer der siden jeg har spist frokost før jeg draro_O
 
Har gått opp nesten 2 kg, er 9+1. Einaste som funke på kvalmen er å spisa, så det er nok grunnen :)
Gikk ikkje opp noe de første 12 ukene med nr 1, men då spydde eg heile tida :p
 
Her er jeg ned 4 kg pga kvalme og oppkast. Har litt å gå på så ingen krise, men vil gjerne at det snur nå.
 
Jeg skulle ned i vekt selv Nå og det er 15 kg! Baaah enda flere kilo som må bort! Kjipt!

Flink du har vært da! Hva gjorde du? Spist sunnere? Og trent?
Spist mindre, mindre søtsaker og brus:p ikke trent noe som helst, igrunn beveget meg mindre enn jeg gjorde tidligere.. også har jeg sluttet å amme. Jeg går ikke ned før jeg slutter med amming, for mange er det motsatt:) men mine kilo sitter som klistret under amming, vært sånn med begge to:)
 
Minus 3,8 kg til nå, ingen krise for meg som har litt å ta av, men kjenner det på energien..
 
La på meg 5 kg med én gang, i løpet av første uka. Var så syyykt sulten hele tiden. Men nå har jeg gått ned igjen to, etter at jeg henta inn selvkontrollen igjen. Så +3 til sammen og er 8+5.
 
Har gått opp ca 8-10kg fra jeg begynte ivf privat for to år siden ( føler for vær medisinering at kg bare har balla seg på ) Har gått ned 1 kg nåEtter st jeg ble gravid og er 10 uker i dag..
Egentlig for mye av det gode her ..skulle nok ha vært en del kg mindre med tanke på å begynne et svangerskap , ettersom jeg er så lita oxo ( 158 høy og veier 71,5 ) .. men men .. så lenge jeg er frisk og får et friskt svangerskap så skal jeg ikke klage .. får bare trimme litt ekstra til våren igjen
 
Gjør det "bedre" nå enn da jeg skanket meg jo...
Minus 5,4 kg nå og 8+5 i dag.. :bored:
 
Gått ned 1,5-2 kg. Mye plaget med kvalme og brekninger, så blir ikke så altfor mye mat inn i disse dagene. Er også bare på 7+0 så vektøkninga kommer nok med ukene. :)
 
Foreløbig ikke noe opp i vekt, 7+0 i dag :)
 
66,5 nå. Startvekt var 66,0. Så gikk jeg opp til 68 raskt pga enorm matlyst, deretter kom kvalme/ dårlig matlyst, så da gikk jeg ned til startvekt.
Lurer på når jeg virkelig begynner å legge på meg skikkelig :)
 
Back
Topp