Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er førstegangsgravid, og har sikkert gått opp 6 kg. Er 12 uker nå i begynnelsen av neste uke. Jeg har alltid vært slank og aldri hatt problemer med vektoppgang, så jeg forventet ærlig talt ikke å gå opp så mye i vekt så raskt. Er litt redd for at det kommer til å fortsette i dette tempoet, det er jeg ikke særlig lysten på! Jeg kommer ikke til å slanke meg altså, jeg må spise hele tiden ellers melder kvalmen seg - men jeg e redd for hvordan jeg konmer til å se ut etter dette svangerskapet
Høres ut som meg i mitt første sv.skap jeg kan trøste deg med at jeg gikk ned alle de 25 kiloene igjen og så ganske så "lik" ut som før ca ett år etter fødsel men det tok tid da. Jeg hverken trente eller slanket meg, under graviditeten eller etter. Normalt aktivitetsnivå med trilleturer (er nesten bare bakker her vi bor så det "hjalp" jo litt på å få trening ut av turene da), men jeg gikk ikke ordentlig ned til pre-preggo vekten før jeg kuttet ned på ammingen egentlig.. for da hadde jeg ikke like crazy appetitt lenger heller
Men trøsten er altså at det går veldig fint an å gå ned igjen også, bestevenninnen min sin nr2 for under ett år siden, la på seg mye med begge, og er per idag slankere og ser bedre ut enn noen sinne hun trener litt da
Ned 5 kg siden før graviditeten. 10+2 idag. På grunn av hyperemesis [emoji30]
Samme her, kaster opp omtrent alt jeg får i meg.
Det er noe dritt [emoji30] enda får jeg ikke noe væskebehandling fordi jeg får i meg 'for mye'..
Jeg skal snakke med legen om det på onsdag når jeg skal dit, men jeg har så mye å gå på at det skal vel en hel del til før de gjør noe her. Klarer å holde på maten en time eller to, så kommer resten opp igjen.
Håper du får hjelp!
Her spys den opp igjen med en gang, alt av både mat og drikke men siden jeg får i meg noe så hadde ikke det noe å si..
Jeg la på meg nesten 25 kg jeg[emoji85] uoææ. Startet på 55 og veide meg sist en uke før fødsel og da veide jeg 78[emoji85][emoji85]