Vektoppgang - hvordan ligger dere an?

Veide meg i morges, er nå tilbake på start. Føles fint siden jeg er halvveis om en uke :happy:

Spent på vekta nå, vært på ferie, og fått medisiner mot kvalen, så matlyst er på plass igjen. Uke 17.. Gått ned ett par kilo pga kvalme, så Blir nok en tur på vekta i morra ja:happy:

Så langt gått ned 7 kg ! men det gjør ingen ting, har mye å ta av :) :p Håper det holder seg litt sånn.. sist gikk jeg opp 35 kg :(

16+5 og hittil gått ned 5 kg. (Sjekket sist 1 trimester)
Så opp 3 kg så nå er 2 kg under startvekt.

15+0 og gått opp 1,5 kg totalt. Gått litt opp og litt ned, men nå tror jeg vektnedgangen har stoppet opp heldigvis. Håper ikke jeg går opp så mye som sist, men vil helst ikke gå ned siden jeg veier akkurat passe fra før og har ikke kg å miste !

17 uker i morgen.3kg ned fra start og nå opp igjen 2kg, snart på startvekt.

21 uker og ingen vektøkning ennå, minus 0.5 og fra start vekt. Egentlig litt overrasket :hilarious:. Men jordmor var ikke bekymret og baby vokser som hun skal. Er uansett overvektig så det er bare bra at jeg ikke raser opp i vekt..

Huh... her var det ikke mange som hadde lagt på seg. Uke 20 - opp 6,5kg.

Joda, nå kommer det her...før jeg dro på ferie var jeg på pluss 2,5 fra startvekta. Gikk ned litt først. Nå etter ferien tør jeg ikke veie meg....den kommer nok til være rundt 5 kg til da...!!!!

Tipper noe liknende for meg. +3,5 før ferie (ca uke 18), og har vært mer sulten i det siste og spist det det føles som jeg trenger. Tipper det blir i hvert fall +6-7 når jeg er tilbake 3 uker senere. Var kvalm og gikk ned 1kg rundt uke 6-8, og jeg merker at jeg spiser mer nå. Og det er jo bra, babyen skal bli stor og sterk:happy: Men klart det er individuelt hvordan den utvikler seg og hvor dårlig man blir underveis. Magen min syns godt så det skulle bare mangle om jeg ikke hadde lagt på meg noe. ;)

Har gått opp jeg også, bare ikke turt å veie meg enda. Hatt feriegjester også, og dermed mye god mat. Matlysten er på topp nå så. :bag:

Tydeligvis har ikke vekta stabilisert seg, er nå ned på -2 igjen. Var på startvekta for en liten uke siden. Sikkert mye vann fra en dag til en annen :happy: Magen vokser og jeg kjenner babyen hver dag, så ingen fare uansett.

17+2 - opp 5,5 kg.

Turte å gå på vekta i dag. :p

22+5. Opp 0 kg.

Heldigvis bruker kroppen av lagrene jeg har fra før, så jeg ikke legger på meg mer enn nødvendig, er overvektig.

23+4, gått opp under 5 kg

Back
Topp