Vektoppgang - hvordan ligger dere an?

var på vekta idag, og det var visst opp ca 2.5 kg. Jeg håper virkelig at jeg klarer å holde meg under 80 kg i svangerskapet, er mellom 66 og 67 kg nå
Jeg endte på 84 med begge mine forrige. Starta på 63 med første og 71 med andre. Håper ikke ende på mer med denne heller, men er nå 73 kg, starta på 71,5..trives best på 67 kg så hadde vært greit slippe altfoor mye...!
 
Jeg endte på 84 med begge mine forrige. Starta på 63 med første og 71 med andre. Håper ikke ende på mer med denne heller, men er nå 73 kg, starta på 71,5..trives best på 67 kg så hadde vært greit slippe altfoor mye...!
starta på rett under 65 kg, som egentlig er litt mer enn jeg ønsker. trives best mellom 60 og 62 kg
 
18+6 ingen vektoppgang :D
 
15+3 i dag og jeg har gått opp 3,5 kilo så langt :) Jeg var undervektig før jeg ble gravid og spiste lite, så jeg er glad for at det endret seg i svangerskapet og at jeg nå får i meg nok mat til tross for kvalme :)
 
15+0 i dag, gått opp 0,8 kg. For meg er det bra, siden jeg veide for mye i utgangspunktet :happy: Er glad for å være i andre trimester og orke å spise sunt igjen! Det føles bra å kunne gi den lille ordentlig næring :thumleft
 
14+6 i dag. Har gått ned 1 kilo.
Er ganske stor fra før, så håper jeg ikke legger på meg så alt for mye!:joyful:
 
16+0 i dag og har gått opp 1,5 kg. Er normalvektig fra før, så tenker det er greit:)
 
Uke 15+2 og opp 0,6 kg til nå. Kvalmen har gitt seg og klarer endelig å spise normalt.
 
Vel ved siste kontroll hos JM hadde jeg gått ytterligere noen kg ned så For at det snart snur
 
16 uker i dag og gått opp 2 kg nå. Men vekten er litt fluktuerende, går litt opp og ned fra uke til uke :happy:
 
16+3 i dag, begynte med progesteron for en uke siden og gått opp nesten 2 kg, puppene har vokst en hel del, så håper det er derfor. Har en del kilo ekstra fra før, så forsøker å ikke legge på meg for masse :eek:
 
17+5, fortsatt -1 til 1-5 kg. Ikke mye, og nå føler jeg meg normal igjen ift. matlyst osv. Ikke like godtesugen som før, men i varmen er det godt med is så er like greit at jeg fortsatt ikke har lyst på «alt» :woot:
 
20+1 og minus 1 kg ned . Men på ferie nå, med masse hjemmelaget mat, så da spørs det om vekta snur av andre årsaker :hilarious:
 
Back
Topp