Vektoppgang - hvordan ligger dere an?

Uke 13+2, og ifølge vekten her hjemme så har jeg gått opp 1,9 kg.. vet ikke helt om det stemmer men :hilarious::hilarious:
 
Uke 15 og gikk først ned 2kg men gått opp 1 kg så er - 1kg fra start, men matlysten er blitt bedre så går nok oppover fremover :)
 
16+3 opp ca 1,5 kg
 
17+3 og ikke endret vekt :D
Heldigvis, har nok fra før av.
 
Gikk ned 4-5, så opp litt igjen så fort den verste kvalmen ga seg. Har holdt seg ganske stabilt siden, økt 200 gram på noen uker.. Men merker klærne er slappere ellers på kroppen, bare ikke på magen da. Så går nok riktig vei :)
 
Endelig litt opp her. Hatt noen bra uker hvor maten går ned og blir der!
 
14+5 uker. Har så langt gått ned 200 g.
 
17 uker, -1,5 kg. Stadig dårlig appetitt, men har noen gode kg for mye uansett så det gjør ingenting. Kanskje jeg klarer å holde på maks 10 kg opp i løpet av svangerskapet
 
I denne artikkelen står det: "Mange er veldig opptatt av hva som er normalt å legge på seg når en er gravid. Det er faktisk ikke så lett å bare gi et tall på det, for det avhenger av flere ting. Og kanskje skal vi ikke henge oss for mye opp i antall kilo?"

Hugs at det meste er normalt, damer :Heartpink
 
14+4, opp 3,5 kg. Ikke helt etter planen, men kroppen lever sitt eget liv. :p
 
18+1 og opp mellom 1 og 2 kg
 
18 uker og +5 kg nå.
 
18+4 og ennå ikke gått opp. Vekta har aldri vært så stabil som nå noen gang trur jeg. Typ 84.4 kg i over 3 uker. Og ja, jeg sjekket med sønnen min så det er ikke vekta som har hengt seg opp:hilarious:.
Men det er bare greit, jeg har masse ekstra å gå på, så kjenner det er greit at vekta ikke fyker til værs!!
 
var på vekta idag, og det var visst opp ca 2.5 kg. Jeg håper virkelig at jeg klarer å holde meg under 80 kg i svangerskapet, er mellom 66 og 67 kg nå
 
Back
Topp