Vektoppgang - hvordan ligger dere an?

20+4 og gått opp 3,4 kg. Veide litt mer på akkurat 20+0. Liker best å veie meg på fredager, for da veier jeg ofte minst ila. en uke :p
Målet mitt er å ikke gå opp mer enn 8 kg tilsammen, siden jeg har noen kilo for mye i utgangspunktet.
 
Uke 23+5, opp 5 kilo. :)
 
24+3 og gått opp 1 kg. Kjenner det er veldig deilig at vekta knapt har gått opp, jeg har for mye fra før og nok å ta av. Jordmor kontroll i dag og symfyse målet var rett over normalen, så jeg vokser jo som jeg skal:).
 
Er 20+6. Ligger på samme vekt som før graviditeten:happy: Kontroller viser at alt er som det skal være, og er veldig fornøyd med lite vektoppgang da jeg veier endel fra før:p
 
Uke 21 og gått opp 3 kg. Fornøyd med det, men håper ikke jeg går opp særlig mer enn 10 kg totalt:oops:
 
Uke 20+3 og opp 2 kg totalt. Hadde gått en del ned pga oppkast og kvalme før jeg gikk opp, først ned 2 kg så opp 4 kg.
 
Uke 24 og har gått opp 11,5kg... er det virkelig ingen ande her som har gått opp mer enn 5kg? Imponerende. Jeg hvaler rundt og frykter for fortsettelsen:-/
 
Her viser vekten +7 kg i uke 23. Gikk opp ca 18 kg sist gang og hadde tatt av 11 kg da jeg dro fra føden, så stresser ikke :)
 
Last edited:
Uke 24 og har gått opp 11,5kg... er det virkelig ingen ande her som har gått opp mer enn 5kg? Imponerende. Jeg hvaler rundt og frykter for fortsettelsen:-/

Husker fra tidligere at mesteparten kom på slutten av graviditeten. Gikk opp 17 kg med nr 1 og 10 kg totalt med nr 2.
 
Gått opp 7 kg hittil ca. Sist gikk jeg opp ca 20 kg totalt.
 
24+5 idag, gått opp rett over 4 kg. Hadde litt ekstra fra starten, men sliter så med å spise om dagene pga halsbrann og at jeg føler meg så full at jeg ikke takler så mye mat, spesielt ikke utover kvelden.
 
24+4 og opp 4kg. Har hatt problemer med ryggen de siste syv årene, så håper jeg ikke blir altfor tung.
 
22+1 og da var jeg neste oppe på startsvekta:D
FL sa jeg skulle ikke være redd for å trykke i tryne det jeg ønsket nå når jeg endelig klarer å holde på maten:hilarious:
 
23+0 og opp 5,5kg totalt.
De to forrige svangerskapene la jeg på meg totalt 25 kg, så resten kommer nok smygende snart :woot:
 
Uke 24 og har gått opp 11,5kg... er det virkelig ingen ande her som har gått opp mer enn 5kg? Imponerende. Jeg hvaler rundt og frykter for fortsettelsen:-/

Jooda, jeg har bare unngått å trå på vekta i ferien og rett etter ferien i frykt for tallene. :p Opp 9 kg her, 22+4. *sukk*
 
Uke 24 og har gått opp 11,5kg... er det virkelig ingen ande her som har gått opp mer enn 5kg? Imponerende. Jeg hvaler rundt og frykter for fortsettelsen:-/

Her er vekta HELT ute av kontroll!! Har lagt på meg over 10 kg!! Er 23+3 i dag:nailbiting:
 
Back
Topp