Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
25?! How?Min vekt imorges var 66,1 vill helst ned til 60 men får ta uke for uke. Har jeg klart att ta av 25 kg på 4 månader så skall jeg nok ta av 6 kg og.
Ja25?! How?
Jeg er foreløpig for tung til å løpe (har en tendens til å merke begynnelse på beinhinnebetennelse ganske fort), håper jeg også kan begynne med det etterhvertJala totalt om kosten gikk på lavkarbo
,
Sprang 5 ganger i uken. 10 km hver dag med en 2 åring i vognendet var ingen gym trening.
Brukte helgen på att gå turer og hoppe trampoline med barnen, brukte sjelden og aldri bilen.
men så har jeg ganske lett før att ta av når jeg verkligen stiller meg in på det.
Jeg er foreløpig for tung til å løpe (har en tendens til å merke begynnelse på beinhinnebetennelse ganske fort), håper jeg også kan begynne med det etterhvert![]()
Du forbrenner sannsynligvis mer mmved rask gange enn sakte jogging (som sliter på ledd) uansett.Jeg er foreløpig for tung til å løpe (har en tendens til å merke begynnelse på beinhinnebetennelse ganske fort), håper jeg også kan begynne med det etterhvert![]()

)Sant nokDu forbrenner sannsynligvis mer mmved rask gange enn sakte jogging (som sliter på ledd) uansett.
(Nå var jeg ekko av mannen, for jeg har også lyst til å løpe.)
Til ditt opprinnelige spørsmål forresten: Jeg veier nå ti kilo mindre enn da jeg ble gravid (lille er fire måneder i dag). Har passet på hva jeg spiser og prøver å ha en viss aktivitet, men får nok også god hjelp ved å amme. Passer på å ikke aktivt slanke meg hardt pga det. (Les: Bruker ammingen som "unnskyldning" om jeg spiser for mye el.l.Andre som prøver å gå ned i vekt?
Hvordan går det evnt?
Vekten min har sklidd helt ut siden i høst, toppvekt var på 85,4kg (jeg er kun 1.64 høy).
Jeg har veiedag hver fredag, vekt igår var 79,9
Jeg går ikke på diett, har kun kuttet søtsaker (nyter en liten sjokolade hver lørdag). Jeg spiser normalt, bare litt mindre porsjoner og fyller på mer grønnsaker fremfor kjøtt/poteter. Blitt bedre på å drikke vann, er nå på 4uka uten energidrikk *stolt, var avhengig av det*
En deilig følelse å ikke føle at man slanker seg og likevel gå ned i vekt! Jeg har også en bukse som jeg har som mål å få kneppet
Andre som jobber med samme prosjekt? Kunne lagt denne inne på helse og velvære, men tror jeg får mer svar her![]()
Men jeg spiser aldri snop i uka for eksempel.)Så bra gratulererSer ut til at jeg har gått ned ca en kg.
Så bra, du er god!Til ditt opprinnelige spørsmål forresten: Jeg veier nå ti kilo mindre enn da jeg ble gravid (lille er fire måneder i dag). Har passet på hva jeg spiser og prøver å ha en viss aktivitet, men får nok også god hjelp ved å amme. Passer på å ikke aktivt slanke meg hardt pga det. (Les: Bruker ammingen som "unnskyldning" om jeg spiser for mye el.l.Men jeg spiser aldri snop i uka for eksempel.)
Hurra, så flink du erSer ut til at jeg har gått ned ca en kg.

Ikke veid meg på to mnd da, så har tatt lang tid XDHurra, så flink du er![]()
Ikke veid meg på to mnd da, så har tatt lang tid! XDSå bra gratulerer![]()
Sakte, men sikkertIkke veid meg på to mnd da, så har tatt lang tid XD

Helt greit for meg liksomSakte, men sikkert![]()