Vektnedgang

Hvis jeg skal prøve og gå ned til det jeg veide før jeg fikk barn så har jeg omtrent 8-9 kilo. Og må innrømme at jeg syns det er grusomt mye mer vanskeligere å gå ned i vekt nå etter to svangerskap bak meg. Før holdt det å legge inn en bitteliten ekstra treningsøkt i uka og jeg så rask effekt på vekta. Mens nå føler jeg at jeg trener nesten hele tiden og aldri ser noen positiv effekt av det. I hvert fall ikke på vekta eller på klærne:p Men så kan det hende at klærne krymper i takt med tiden?:p

Noen som har forsøkt 16/8-diett? Erfaringer å dele?
Jeg holder på med periodisk faste og hår ned jevnt og trutt:)
 
Jeg har lyst til å rope ut! Jeg har idag veid meg inn til vektnedgang på i overkant av 10kg siden jeg begynte, det er helt vilt :D

Jeg føler ikke at jeg ser noe forskjell i speilet, men ser det mer og mer på den buksa jeg har som mål. Det blir mindre heng over kanten for hver gang jeg prøver den :D
Kjempebra :)
 
Hvordan går det med dere som har svart i tråden? :)
 
Vektplatå så det står etter her i gården:bag:
Håper det løsner snart:p (vært litt ekstra bevegelse i forbindelse med flytting, så mulig jeg holder litt ekstra vann også)
 
Står stille her.
Mannen har en teori om at jeg har cyster som forstyrrer hormonproduksjonen ,og derfor går det ikke ned selv om jeg trener, spiser sunnere..
Evt får jeg muskler istedenfor fett og siden det er lite forskjell i vekten så vet jeg ikke.
Men skal uansett bestille time til legen for time for å sjekke hormonnivå, vurdering av sterilisering, og reduksjon av brystene,
 
Her har slankingen gått helt i grus i sommer, å ikke kommet igjen etter:hungover: nå må jeg skjerpe meg! Fra i morgen av skal det telles kalorier! Må hoppe på vekta, om jeg tørr:confused:
 
Her har slankingen gått helt i grus i sommer, å ikke kommet igjen etter:hungover: nå må jeg skjerpe meg! Fra i morgen av skal det telles kalorier! Må hoppe på vekta, om jeg tørr:confused:
Jeg tok en periode og stabiliserte vekta på 69, holdt det slik en måned. Så skulle jeg nå bli kvitt de siste få kg, men var hardt å komme igang igjen plutselig :hilarious:
 
Denne har jeg ikke fått med meg før nå.

Hva gjør du? Endret spisevaner? Teller kalorier? Plass til usunn mat? Hvis ja, hvordan håndterer du resten av dagen? Mange spørsmål…
Jeg teller ikke kalorier. Hvis jeg skal i selskap med kaker eller jeg ønsker å kose meg faster jeg bare lengre :)
 
Ja, må prøve på det! Jeg gikk ned nesten 20 kg og var kjempe flink, nå har jeg gått opp 8 kg :hilarious::hilarious: så må bare ta meg sammen. Problemet mitt er at jeg spiser når jeg ikke er sulten, bare har lyst på noe haha
Ja, må prøve på det! Jeg gikk ned nesten 20 kg og var kjempe flink, nå har jeg gått opp 8 kg :hilarious::hilarious: så må bare ta meg sammen. Problemet mitt er at jeg spiser når jeg ikke er sulten, bare har lyst på noe haha

Hehe, jeg har å bare lyst på noe,fordi jeg kjeder meg. Tenkte kansje noe drops vil hjelpe,så man ikke forer på
 
Off ja burde så absolutt ta i ett tak nå. Ammer ennå så skal ikke slanke meg så brått men hadde virkelig hatt godt av å gå ned en del kg. Sliter spesielt med magen etter 4 tette svangerskap. Har ett fantastisk heng på magen som nå må vekk. Sliter skikkelig på psyken
 
Off ja burde så absolutt ta i ett tak nå. Ammer ennå så skal ikke slanke meg så brått men hadde virkelig hatt godt av å gå ned en del kg. Sliter spesielt med magen etter 4 tette svangerskap. Har ett fantastisk heng på magen som nå må vekk. Sliter skikkelig på psyken
Jeg har bare to graviditeter bak meg, men har også heng. Innbiller meg at det har blitt noe mindre, men vi får se hvordan det ender opp til slutt:shy:
 
Back
Topp