Vekta nå?

25+4, opp 5 kg, alt har kome dei siste 5 vekene. Håpar eg kan begrense vektoppgangen, bør i teorien ikkje gå opp meir enn 5-7 kg visstnok... Men det har jo blitt ein del ekstra digg dei par siste vekene. Får gjere nokre grep med kosthaldet...

27 +5 og 14kg opp!! Jaja:/

25+4 og har gått opp 4 kg, 2 av de kom ila jula :o Greit jeg koste meg med mat altså, men har ikke stappa meg helt heller. Jaja, litt skal en jo legge på seg, håper bare ikke det fortsetter i denne farta framover :p

hadde gått opp 8kg i uke 23....... synes det er mye til meg å være, men er enda ikke på vekten jeg var da jeg startet å være gravid med de to andre da :) men er kort så vises ganske mye på meg...

3 kg opp, er 24+4. La på meg 10kg totalt sist.

Jeg har gått opp 1,5 kg så langt, men den siste halvkiloen har kommet siden nyttår. Jeg gikk ned mye de første 5 månedene, så er ganske glad for å se at pilen går oppover nå :)

Uke 28+3 og opp 10 kg. 4 av dem kom mellom uke 19/20 - 24! Gikk ned litt i jula så mellom uke 24 - 28 har det blitt 0,5 kg -.

Uke 26+4 idag og har gått opp 10 kg ! Nesten 5 av dem på 4 uker.. Haleluja !!! Nå blir det skjerpings etter jula, for kan ikke gå opp over en kg i uka :p

25+4 og opp ca 8 kg

Kontroll i går og hadde gått opp 0, 4 kg siden forrige kontroll I uke 24. Uke 28+1 nå. Totalt +8,4 siden førvekt , men +11,4 siden laveste vekt i uke 13.

For første gang siden uke 13 står vekta nå helt stille :p fortsatt 8,4 kg opp totalt :) (28+6 i dag)

Last edited:
Back
Topp