Har du gått Upp 1,5 kg hitils så syns eg de e bra. Barnet tar ju det den trenger.har nå gått opp 1,5 kg 20 + 5 så stresser ikke men må nok begynne å tenke på hva jeg stapper inn i kjeften xp er ikke ak av de sunneste for tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du gått Upp 1,5 kg hitils så syns eg de e bra. Barnet tar ju det den trenger.har nå gått opp 1,5 kg 20 + 5 så stresser ikke men må nok begynne å tenke på hva jeg stapper inn i kjeften xp er ikke ak av de sunneste for tiden
Har du gått Upp 1,5 kg hitils så syns eg de e bra. Barnet tar ju det den trenger.
Ja de har du rett i. Eg spiste väl somJa det er det jeg og tenker hun gjør. Fikk en fin velskapt gutt sist på 3750g så å prøve å holde seg litt i skinnet denne gangen uten å bli helt panisk tror jeg er helt greit ;p Men skal som sagt prøve å spise litt sunnere framover, få i seg viktige næringsstoffer er bedre enn tomme kalorier
Jeg er sikker på at du ser kjempebra ut! Vis stolt frem magen og prøv å blås i resten! Folk ser stort sett kun magenHvordan ligger det an med vekta deres?
Her merker jeg mer vann i kroppen og et par kg opp av det. Gikk ned ca 5 kg første tre mnd, nå er 6 kg kommet på igjen.
Har verdens fineste gravidmage <3 men resten av kroppen vil jeg bare gjemme bort, føler meg feit og "valkete" all over, til og med på ryggen
Tetrsittende klær er bare å glemme, nekter å gå i det føler jeg ser ut som en flodhest, og har fått superdårlig selvtillit..
Jeg er sikker på at du ser kjempebra ut! Vis stolt frem magen og prøv å blås i resten! Folk ser stort sett kun magen
Jeg for min del syns det er greit vekta ikke virker og ser magen har poppet noe voldsomt! Er nok litt for uforsiktig med hva jeg dytter i meg, men "skitt samma"! Må tidsnok ta meg sammen med både amming og trilleturer
Ta på deg ettersittende og nyt synet av magen
Erfarer i hvert fall at hvert svangerskap er forskjellig!Søte du
Ja, blir mange trilleturer etter lille kommer! Da blir det bikinikropp 2017 som blir målet
Er litt rart med den vekta.. Med første spiste jeg enormt med godteri, brus og alt jeg hadde lyst på, gikk opp 12kg, og alt forsvant fort. Med andre var jeg nøye på trening og sunt kosthold, og gikk opp 25kg! spent på hvor jeg ender nå...