Vekta nå?

Fortsatt ikke gått opp noe... jordmor kommenterte det faktisk i dag, men vi fant ut av at det garantert kommer :P

Var på kontroll i går og har visst gått opp 3 kg siden før jeg ble gravid. 23+0 i går. Syns det var lite, men er vel ikke om å gjøre å legge på seg mest mulig heller ;)

Opp ca 5 kg og er 23 uker i dag

Jeg fant en vekt i dag på besøk, så da er vi kommet til uke 23 og +9kg :)

I dag er jeg 26+1 og vekten viser +9kg (mye god mat i julen kjenner jeg :p).

Veide meg i dag, har nok gått opp en kilo i jula :( må være forsiktig nå så det ikke blir en kilo i uka ut svangerskapet ;)

12 kg pluss:-/ men la på meg 30 ca med de to første, så er forberedt på det også denne gangen....

25+5 i dag og lagt på meg litt i overkant av 4kg siden første veiing hos jordmor i uke 11... Tror kanskje jeg la på meg ca to fra starten og fram til uke 11, men vekta hjemme og hos jordmor har ikke vist likt så litt usikker... Velger å veie meg hos jordmor og ikke bekymre meg så mye om det med vekt osv... Har noen ekstra kg fra før så bør være litt bevisst, men har snakket en del meg jordmor og vi er skjønt enige om at dette ikke er tiden for å slanke seg :p jeg spiser normalt og forsøker å holde meg unna mye brus og søtsaker osv, men har skeiet ut en del i jula nå... Planer om å kjøpe en god vogn og trille bort kg når lille kommer :)

Det var mye, men det var kanskje mye vann ol da? Forsvant de lett etter fødselen da?

Måtte jobbe for å få det bort. Men det forsvant tilslutt:-) måtte også ta endel vanndrivende tabletter. Men tror rett og slett det er genetisk, da både mamma og mormor også var lik. Men håper å nøye meg med litt mindre denne gangen da;-)

Ca 4 kg så langt. Men er overvektig i utgangspunktet og dermed ikke anbefalt å gå opp så mye heller. Når det er sagt gjør jeg ingenting for å hindre vektøkning. Spiser når jeg er sulten og stopper når jeg er mett, samme som alltid. Regner med det kommer noen kg til i siste trimester. :)

Veide meg i dag.. opp ca 8 kg i forhold til det jeg tror var startvekt. 25+1. Og sjekka "statistikken" som lå som egen tråd for en stund siden og i følge den er det spot on, selv om jeg synes det er mye selv...

Har egentlig ikkje peiling på startvekta, si eg ikkje pleier veie meg. Har gått opp 3 kg si eg blei vekt i uke 12, og tipper kanskje 5 kg før det. Rart egentlig si eg i begynnelsen hadde lite matlyst, gjekk mye og det var varmt, mens nå har eg meir matlyst og ikkje går like mye. Men har sikkert lagt på meg ekstra nå i jula...

Gjekk på vekta idag.. 10 kg...Er 27+0 i dag. Men egentlig med tanke på hvor lite eg har beveget meg så kan eg vell ikkje klage. Får håpe det går fort bort.. Skal i gang med trening med ein gang eg får babyen ut :p

Back
Topp