Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er da ingentingDa er jeg akkurat bikka 70 kg!!
Da er jeg akkurat bikka 70 kg!!
Det er da ingenting
Jeg startet på over 70 kg (normal BMI)
For min kropp begynner det å merkes er 165 høy og starta på 59 kg så 11 kg opp til nå :/ men har forstått at det er normalt, men uvant at kroppen forandrer seg sann!!
Klart det er uvant, men kan tro det er gøy når babymagen forsvinner og du plutselig føler deg "tynn" igjen! Missforstå meg riktig... Husker at jeg tre dager etter fødsel følte meg sååå fresh fordi jeg endelig begynte å ligne på meg selv igjen Tenkte ikke da på at jeg hadde bare over 20kg igjen å ta av før startvekt var nådd igjen haha!For min kropp begynner det å merkes er 165 høy og starta på 59 kg så 11 kg opp til nå :/ men har forstått at det er normalt, men uvant at kroppen forandrer seg sann!!
Skjønner at det merkes og kan føles litt rart! Gikk opp 20 kg med første og 18 kg med andre! Blir sikkert det samme nåFor min kropp begynner det å merkes er 165 høy og starta på 59 kg så 11 kg opp til nå :/ men har forstått at det er normalt, men uvant at kroppen forandrer seg sann!!
Skjønner at det merkes og kan føles litt rart! Gikk opp 20 kg med første og 18 kg med andre! Blir sikkert det samme nå
Du kan trøste deg med at du sannsynligvis går av deg vekta igjen etterpå - i hvert fall hvis du går mye tur, spiser greit og ammer (amming krever mye energi)! Hold ut - du glemmer vekta når lille babyen kommer
Jeg og bikker snart 70 kg! Startvekt på 53,5 og jeg er 1.61. Veier nå 67 kg! Så 14 kg opp! Merkes utrolig godt på kroppen ja! Spent på ka vekten kommer til å vise tilsluttFor min kropp begynner det å merkes er 165 høy og starta på 59 kg så 11 kg opp til nå :/ men har forstått at det er normalt, men uvant at kroppen forandrer seg sann!!