Vekta nå?

25 +5 og opp 1 kg.

27+1 og 10kg opp :eek:
Hadde nok å dra på fra før så er litt oppgitt, magen gjør meg ingenting men det som ligger over hoftene og rumpa kan jeg IKKE skylde på babyen. :P Kjipt når alle buksene er blitt trange, selv mammabukser. :oops:

Nå er det skjerpings på snop og søtsaker!!! Jul og gravid er en dårlig kombo. :P i tillegg samler jeg på mye vann nå, og det merkes veldig!

Har visst gått ned den kiloen jeg la på meg i jula, i tillegg til den halvkiloen jeg hadde gått opp før det. Så har fortsatt ikke gått over startvekta mi nå i uke 28+3. Gjør ingenting for å hindre vektoppgang, men spiser sunt og variert. Og unner meg noe ekstra om jeg har veldig lyst på, men ikke hver dag. Var jo livredd for samme vektoppgang som sist (ca 25kg) for nå veier jeg omtrent det jeg gjorde til termin sist. Men håper og tror kroppen min regulerer seg selv.

Har ikke vekt hjemme. Spent på hva den vil vise på neste kontroll! Sist viste den 10-11 kg opp... Tror jeg har lagt på meg ytterligere siden da! :O

For min kropp begynner det å merkes :) er 165 høy og starta på 59 kg så 11 kg opp til nå :/ men har forstått at det er normalt, men uvant at kroppen forandrer seg sann!! :eek:

Jeg starta også på 59kg da jeg skulle ha nr to, og gikk opp til 82kg! Gikk ned igjen til 64kg etter et halvt års tid. Men de siste 5 kiloene fikk jeg aldri av. At jeg gikk opp alt igjen 5 år etter må jeg takke meg selv for ;)

Uke 25+6 og +10 kg. Har enda ca 20 å gå på før jeg er hvalrossen jeg var på slutten av sist svangerskap - hihi!

For min kropp begynner det å merkes :) er 165 høy og starta på 59 kg så 11 kg opp til nå :/ men har forstått at det er normalt, men uvant at kroppen forandrer seg sann!! :eek:
Klart det er uvant, men kan tro det er gøy når babymagen forsvinner og du plutselig føler deg "tynn" igjen! Missforstå meg riktig... Husker at jeg tre dager etter fødsel følte meg sååå fresh fordi jeg endelig begynte å ligne på meg selv igjen :D Tenkte ikke da på at jeg hadde bare over 20kg igjen å ta av før startvekt var nådd igjen haha!

29 uker i morgen, og fortsatt 1,5 kg under startvekt. Gikk ned 7-8 kg pga kvalme og oppkast de 4 første mnd., så har gått opp noe igjen da.

Skjønner at det merkes og kan føles litt rart! Gikk opp 20 kg med første og 18 kg med andre! Blir sikkert det samme nå:p
Du kan trøste deg med at du sannsynligvis går av deg vekta igjen etterpå - i hvert fall hvis du går mye tur, spiser greit og ammer (amming krever mye energi)! Hold ut - du glemmer vekta når lille babyen kommer;) :)

Skjønner at det merkes og kan føles litt rart! Gikk opp 20 kg med første og 18 kg med andre! Blir sikkert det samme nå:p
Du kan trøste deg med at du sannsynligvis går av deg vekta igjen etterpå - i hvert fall hvis du går mye tur, spiser greit og ammer (amming krever mye energi)! Hold ut - du glemmer vekta når lille babyen kommer;) :)

Ja det gjør jeg nok helt klart! Gleder meg så veldig til han kommer og går gjerne opp i vekt for å få lillegutt til verden ❤:)

Jeg og bikker snart 70 kg! Startvekt på 53,5 og jeg er 1.61. Veier nå 67 kg! Så 14 kg opp! :o Merkes utrolig godt på kroppen ja! Spent på ka vekten kommer til å vise tilslutt :p

Back
Topp