Vekta nå?

Är 30 veckor i dag och packat på mig 12-13kg, men fortsatt normal BMI och enligt jordmor ser det bra ut. Känns sjukt att man ändå har flera kilo kvar att gå upp.. Skrämmande :p

+9,5 og 27+4!
Vekta ender der den ender så tenker veldig lite på det:)
BMI sjekker jeg ikke for å si det sånn:p

+9,5 og 27+4!
Vekta ender der den ender så tenker veldig lite på det:)
BMI sjekker jeg ikke for å si det sånn:p
BMI skal man jo ikke sjekke når man er gravid, men bruke den som var før man ble gravid :)

Sist jeg veide meg var det 1.3 kg opp og har fortsatt ikke gått opp alt jeg gikk ned i begynnelsen. Det var i uke 27 og nå er jeg 30 uker på vei :)

Jeg er noe det samme 168h, startet på 62kg og har lagt på meg 13 kilo. ..nå føler jeg at det kan stoppe 9 uker igjen

Uke 28 og + 7 kg :o Har lagt på meg 4-5 kg på en måned. Vi holder på med flytting og hatt det generelt travelt, så det har blitt mye quick fixes i matveien i det siste. Gleder meg til vi er ferdigflytta og ting blir litt mer ordna.

Opp 11kg her, har bikka 90kg og det er litt kjipt. :eek: Var litt over 90 da første ble født, altså i uke 38. :p

16 kg opp frem til 29+3. Er 177 cm høy. Hadde noen kg for mye før graviditeten pga røykeslutt. Må ta glukosebelastning pga bmi. Perfekt blodtrykk, jernlager å urinprøver. Hadde 5 på fastende blodsukker. Ingen diabetes sist heller. Litt høyt sf mål ;) Satser på ingen diabetes denne gang heller.

28+3, opp 7 kg. Håpar det ikkje går like fort vidare, alle dei sju har kome etter 20 veker.

Har gått opp 0,9kg fra startvekt nå, i følge vekta på legesenteret. Hjemme viser den litt mindre. Følger nøye med på vekta nå for å følge med på om jeg øker raskt i vekt (redd for svangerskapsforgiftning). I går og i dag har jeg begynt å legge om litt på kosten fordi jeg syns blodtrykket mitt er litt høyt. Spent på om det kommer til å gi utslag på vekta.

Back
Topp