Hvis det er noe trøst får jeg ikke gått lange strekkene jeg heller før jeg er utslittHerregud så lite dere har lagt på dere! Er så misunnelig! Jeg har gått opp 19 kg!! Fra 63 til nå 82 kg!Klarer snart ikke gå lenger i det hele tatt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er noe trøst får jeg ikke gått lange strekkene jeg heller før jeg er utslittHerregud så lite dere har lagt på dere! Er så misunnelig! Jeg har gått opp 19 kg!! Fra 63 til nå 82 kg!Klarer snart ikke gå lenger i det hele tatt!
Herregud så lite dere har lagt på dere! Er så misunnelig! Jeg har gått opp 19 kg!! Fra 63 til nå 82 kg!Klarer snart ikke gå lenger i det hele tatt!
Jeg har gått opp 13 med 1, 26+1... så jeg har ikke gått opp liteHerregud så lite dere har lagt på dere! Er så misunnelig! Jeg har gått opp 19 kg!! Fra 63 til nå 82 kg!Klarer snart ikke gå lenger i det hele tatt!

Så tungt å bevege seg nå
Mentalt forberedt på at jeg nok bikker 20 kg til slutt.Om det hjelper så ligger du bedre an enn meg, Loffen! 30+2 og +16kg28+5 og gått opp 13kg, men så har jeg jo dessverre også 5-10kg for mye fra forrigemann også![]()
Bikket ikke 16kg før uke 37 sist
jeg har nå ikke ansiktsform lenger, mangler også hals og kjeveparti
så prøver nå å innføre null sukker frem mot jul (ikke i helgene heller). Hadde vært veldig kjekt om jeg slapp mer enn 20+... men syns det begynner å se skummelt ut ...