Vekt

Herregud så lite dere har lagt på dere! Er så misunnelig! Jeg har gått opp 19 kg!! Fra 63 til nå 82 kg! :banghead: Klarer snart ikke gå lenger i det hele tatt!
Hvis det er noe trøst får jeg ikke gått lange strekkene jeg heller før jeg er utslitt

Herregud så lite dere har lagt på dere! Er så misunnelig! Jeg har gått opp 19 kg!! Fra 63 til nå 82 kg! :banghead: Klarer snart ikke gå lenger i det hele tatt!

Med førstemann la jeg på meg nærmere 30kg,så tror alt er vanlig :) men alle disse endringene i kroppen er ikke like artig, det må jeg si meg enig i :) Gleder meg til å få tilbake kroppen min, gjøre det jeg vil og ikke minst dra på trening igjen:) Bare blitt faste gåturer hver dag her, pluss noe styrketrening hjemme:)

Uke 25 gått opp 3 kg. Med første hadde jeg gåttt opp 10 kg til nå.. da spiste jeg alt jeg ville og tenkte jeg hadde 20 kg å gå på, denne gangen ønsket jeg å gå opp rundt 12 kg som er det svangerskapet i seg selv veier. Så er litt mer bevisst på hva som puttes i munnen, men lar meg selv kose meg når jeg har lyst :)

Sniker fra januar: Er 30+0 idag og ligger ca 1.5-2 kg under startvekt fremdeles.

Er i dag 27+3, og har gått opp 1 kg på 4 dager. Nå 4 dager etter vektøkningen har jeg nå gått ned den kiloen igjen. Noen som vet om det er grunn til bekymring? Eller om dette har flere faktorer som inntak av mat, trening, vann i kroppen osv?

26+2 og gått opp 3,5 kg. Men har omtrent 10 kg ekstra fra før av.

Uke 25, gått opp 4.5kg.. Men går på streng lavkarbo pga av SV.dia så lite rom for utskeielser :)

Gått opp ca 4,5 kg til uke 24+6, med nummer to. Skal på kontroll på tirsdag om en uke, er da 27+5, spent på vekta da. Har ikke vekt hjemme akkurat nå.

Uke 28+3 og gått opp rundt ti kilo til 65.. la vel på meg mest på slutten med de første to, så spent på hvor jeg ender denne gang...,,

Har gått opp nesten 10 kg, er i uke 26 nå☺️ Men veide i utgangspunktet 50 kg, og så helt tydelig i begynnelsen at kg la seg på bryst og lår, og nå har jeg endelig begynt å få litt mage

28 + 4 å har lagt på meg 15 kg men av erfaring så bikker jeg alltid over 20 kg med mine graviditeter.

28+5 og gått opp 13kg, men så har jeg jo dessverre også 5-10kg for mye fra forrigemann også:arghh:

30+5. Gått opp 15 kg :dead: Så tungt å bevege seg nå :depressed: Mentalt forberedt på at jeg nok bikker 20 kg til slutt.

Hadde gått opp 10/11 kg i uke 29. er nå 30+3.
Går opp ca 2 kg i måneden virker det som. Så ganske jevn oppgang. Førstegangsfødende

28+5 og gått opp 13kg, men så har jeg jo dessverre også 5-10kg for mye fra forrigemann også:arghh:
Om det hjelper så ligger du bedre an enn meg, Loffen! 30+2 og +16kg :woot: Bikket ikke 16kg før uke 37 sist :inpain: jeg har nå ikke ansiktsform lenger, mangler også hals og kjeveparti :sorry: så prøver nå å innføre null sukker frem mot jul (ikke i helgene heller). Hadde vært veldig kjekt om jeg slapp mer enn 20+... men syns det begynner å se skummelt ut ...

Back
Topp