Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig det der.. Tipper at dersom vi hadde veid oss hver dag hadde det nok blitt både opp og ned
Ja jeg tenker egentlig ikke så mye over det.. Jm sier baby har det bra, så tenker at så lenge han har det bra bryr jeg meg ikke så mye on jeg går opp eller ned i vektVeldig! Nå er jeg så vant til å gå opp for hver uke også når jeg da venter plutselig i to uker så har jeg attpåtil gått ned..veldig snålt, men har skjønt at det visstnok er normalt at det stagnerer eller at man går litt ned når siste trimester er på gang
Vekten kan variere veldig fra dag til dag avhengig av hvor mye vann du har i kroppen og hvor mye du spiste kvelden før. 300g er ikke myeJeg har gått ned 300gram på to uker jeg...det var uventet må jeg si
Fullt klar over det, men nå har jeg gått opp jevnt hver uke i denne graviditeten så når jeg plutselig går ned etter å ha hoppet over en veiing så stusser jeg rimelig myeVekten kan variere veldig fra dag til dag avhengig av hvor mye vann du har i kroppen og hvor mye du spiste kvelden før. 300g er ikke mye