Vekt

34+0 Og opp nesten 15kg.. Men skal sies at jeg hadde gått ned kraftig rett før graviditeten pga blodtap og en krevende abort før jul :p
 
36+4 og fortsatt 9kg. Det er maks vektoppgang som er anbefalt med min startvekt, så håper jeg klarer å holde meg her de siste ukene. Jeg har fått en skikkelig ulvehunger de siste dagene, men det er forhåpentligvis grenser for hvor mye jeg rekker å gå opp med 4 uker igjen til termin:oops:
 
33+2 og opp 12 kg.
Ikke spist sunt eller trent, så sånn blir det...
 
34+6, opp 4 kg. Syns egentlig det er rart at jeg ikke har gått opp mer, med 0 trening og et kosthold som kunne vært mye sunnere..
 
Jeg glemte å veie meg i dag :hungover: har ikke veid meg på en uke :angelic: jeg tror egentlig ikke jeg har gått opp så mye, er mer bekymret for vektøkning i forbindelse med svangerskapsforgiftning. Sist jeg veide meg veide jeg 101,5 kg (uke 34), det er fortsatt ikke opp mer enn 3,5kg. Og guttungen veide 2kg i uke 32.

Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarer å holde meg innenfor den anbefalte vektøkningen for overvektige som meg. Har ikke så mange positive erfaringer med mat og vekt, og de siste 8mnd har vært utrolig deilige ❤ Men jeg kjenner at jeg faller litt tilbake til gamle synder igjen, føler meg liksom litt for sliten til å opprettholde den motivasjonen jeg har følt hittil. :/
 
Back
Topp