Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
36+4 og fortsatt 9kg. Det er maks vektoppgang som er anbefalt med min startvekt, så håper jeg klarer å holde meg her de siste ukene. Jeg har fått en skikkelig ulvehunger de siste dagene, men det er forhåpentligvis grenser for hvor mye jeg rekker å gå opp med 4 uker igjen til termin
Jeg glemte å veie meg i dag har ikke veid meg på en uke jeg tror egentlig ikke jeg har gått opp så mye, er mer bekymret for vektøkning i forbindelse med svangerskapsforgiftning. Sist jeg veide meg veide jeg 101,5 kg (uke 34), det er fortsatt ikke opp mer enn 3,5kg. Og guttungen veide 2kg i uke 32.
Jeg er veldig fornøyd med at jeg klarer å holde meg innenfor den anbefalte vektøkningen for overvektige som meg. Har ikke så mange positive erfaringer med mat og vekt, og de siste 8mnd har vært utrolig deilige ❤ Men jeg kjenner at jeg faller litt tilbake til gamle synder igjen, føler meg liksom litt for sliten til å opprettholde den motivasjonen jeg har følt hittil. :/