Vekt

Ned 10kg, 4 uker og 1 dag siden fødsel. Vet at det er fint å gå sakte nedover, men åååå vil ha de siste 6 kiloene bort nå!
 
Gikk opp 10kg mista alle kiloene pluss 2, en uke etter fødsel. Men har nok mista mye muskelmasse så når kroppen er klar blir det trening! Er ikke så lett å få i seg nok mat heller når den lille konstant gråter og bare vil ligge oppå deg.
 
Jeg har fortsatt ikke veid meg siden før jeg ble gravid og aner ikke, men satser på å komme inn i de vanlige buksene mine på nyåret.
 
Jeg er bare +7 fra start, og det er helt greit, for jeg trengte litt mer på kroppen, puppene er massive og magen fortsatt litt hoven etter ks :D
 
Var 65 kg før svangerskap, noe som er ca 9 kg for tungt. Var 79 kg dagen før fødsel. Er på 69 kg nå. Fikk gutt 1.nov. Har ikke vært for flink med kosthold eller aktivitet
Er ikke noe fornøyd med kroppen min og håper inderlig at jeg rekker å ta meg sammen på nye året
Har lyst til å melde meg på et crossfit kurs i januar, noen som har erfaring med det når man har veldig dårlig kondisjon? Blir det for intenst kanskje? Har jo begynt å gå turer hver dag i fine været her på Vestlandet
 
La på meg 18 kg, og nå 3 uker etter har jeg gått ned 14 kg. Kjenner jeg er litt spent på jula da! Er jo så mye godt at kanskje de 14 kg kommer tilbake :hilarious:
 
Gikk ned 15kg på 2 uker, hard tid etter keisersnitt. Veldig glad jeg gikk opp 20kg under graviditeten nå, ellers hadde det ikke vært mye igjen :eek:
 
Gikk opp ca 16-18 kg... 6,5kg igjen 4 uker etter fødsel.
 
Var 65 kg før svangerskap, noe som er ca 9 kg for tungt. Var 79 kg dagen før fødsel. Er på 69 kg nå. Fikk gutt 1.nov. Har ikke vært for flink med kosthold eller aktivitet
Er ikke noe fornøyd med kroppen min og håper inderlig at jeg rekker å ta meg sammen på nye året
Har lyst til å melde meg på et crossfit kurs i januar, noen som har erfaring med det når man har veldig dårlig kondisjon? Blir det for intenst kanskje? Har jo begynt å gå turer hver dag i fine været her på Vestlandet

Har ikke erfaring etter å ha vært gravid. Men jeg var rundt 95 kg for 2 år siden, (skikkelig drittform) og overlevde en time sammen med disse unge spreke muskel buntene som neppe har sett et kilo fett på egen kropp. Var såklart tungt, å trodde innimellom at dette var min siste time så det var bare å kjøre på så lenge jeg ennå pusta. Jeg fikk jo endel lettere øvelser enn de andre på gruppa da jeg ikke hadde sjans å til å henge i taket å digle med beina, hadde jo slitt armene av meg. Men var utrulig godt å virkelig jobbe for overlevelsen! Og tror jeg hadde fortsatt om det ikke var veldig langt unna å at jeg følte jeg pressa meg på hun jeg ble med (også ble det litt dyrt). Poenget mitt iallefall er at tror de kan tilrettelegge for alle, men min forståelse var at det skulle gjøre litt vondt.
 
Gikk opp 18kg, gått ned 14 kg nå 6 uker etter fødsel.
 
Gått ned 11.5kg, har igjen 4.5kg til jeg er tilbake til før gravidvekta. Men må helt klart stramme opp for å komme inn i jeansene mine:bored: 7 uker og 5 dager siden mini kom:happy:

Edit: Tror ikke det skal så mye til å gå de ned siste kiloene ned fordi den siste tiden har det vært myyyye drittmat og kos og ikke regelmessig måltider eller trening. Starter med trening andre uka i januar, kosten endres 1 januar..gleder meeeeg!!:bounce
 
Gikk opp ca 16 kg, har gått ned ca 10 av disse nå. Spist mye mat og godteri etter fødsel og særlig i jula.

I morgen skal jeg på trening for første gang på sykt lenge! Nå skal jeg ned flere kg og stramme opp :)
 
Gikk opp 7 kg og 2 uker etter fødsel hadde jeg gått ned 10 kg. Kosa meg veldig i jula, så nå veier jeg det samme som før. :)
 
Gikk vel opp ca 11kg, har gått ned 14kg, baby er 13 uker gml.
Hadde noe å gå på fra før så helt greit at jeg har gått ned mer.
 
Gikk opp 8-9 kg, 3 av de sitter fortsatt til tross for ganske bra aktivitetsnivå og normalt sunn kost med innslag av sjokolade.. mener å huske det var sånn sist også, det var 3-4 kg som satt til baby var ca 6 måneder.
 
Jeg gikk opp 11 kg og har nå gått ned 20kg, 14 uker etter fødsel. Har fortsatt noen kg som skal av i løpet av permisjonen.
 
Back
Topp