Vekt

Jeg har gått ned 300gram på to uker jeg...det var uventet må jeg si:bored:
 
Merkelig det der.. Tipper at dersom vi hadde veid oss hver dag hadde det nok blitt både opp og ned:confused:
 
Uke 25+5 og har gått opp 9 kg! Liker ikke :(
 
Merkelig det der.. Tipper at dersom vi hadde veid oss hver dag hadde det nok blitt både opp og ned:confused:

Veldig! Nå er jeg så vant til å gå opp for hver uke også når jeg da venter plutselig i to uker så har jeg attpåtil gått ned..veldig snålt, men har skjønt at det visstnok er normalt at det stagnerer eller at man går litt ned når siste trimester er på gang:rolleyes:
 
Veldig! Nå er jeg så vant til å gå opp for hver uke også når jeg da venter plutselig i to uker så har jeg attpåtil gått ned..veldig snålt, men har skjønt at det visstnok er normalt at det stagnerer eller at man går litt ned når siste trimester er på gang:rolleyes:
Ja jeg tenker egentlig ikke så mye over det.. Jm sier baby har det bra, så tenker at så lenge han har det bra bryr jeg meg ikke så mye on jeg går opp eller ned i vekt:wacky:
 
25+6 og gått opp 1 kg fra start vekt, men jeg er overvekt så det er helt greit at det er minimalt med vekt økning.
 
Jeg har gått ned 300gram på to uker jeg...det var uventet må jeg si:bored:
Vekten kan variere veldig fra dag til dag avhengig av hvor mye vann du har i kroppen og hvor mye du spiste kvelden før. 300g er ikke mye:)
 
Vekten kan variere veldig fra dag til dag avhengig av hvor mye vann du har i kroppen og hvor mye du spiste kvelden før. 300g er ikke mye:)
Fullt klar over det, men nå har jeg gått opp jevnt hver uke i denne graviditeten så når jeg plutselig går ned etter å ha hoppet over en veiing så stusser jeg rimelig mye:hilarious:
 
Har totalt gått opp ca 1 kg (først ned tre i 1. trimester, og så opp fire i 2. trimester), siden jeg var overvektig til å begynne med er jeg veldig fornøyd med dette.
 
30+4 har gått ned 2 kg fra startvekt. Slet med hyperemesis første trimester. Det var noen kilo ekstra fra forrige svangerskap så det er helt okey.
 
29+0, opp 10 kg.
Synes det er for mye selv, men jordmor sier det er heeelt fint. Hadde sikkert 7 trivelskilo for mye da jeg ble gravid også..

Forrige graviditet forsvant alle kiloene i løpet av en måneds eller to av at jeg ammet + trillet en dem turer - så håper det skjer denne gangen også :)
 
Jeg har jo ikke sett på vekta før jeg var i uke 26. Men på disse 2 ukene har jeg gått ned 2 kg. Noe som er veldig ok for min del, da jeg levde i sus å dus før jeg fant ut at jeg var gravid. Nå har jeg tatt meg sammen så snipp ikke skal lide for at mor er glad i søtt. Fikk derimot beskjed at man ikke skal gå ned mer enn 5 kg i løpet av svangerskapet, for da kan det gå utover fosteret, så passer på at jeg spiser det jeg trenger men velger sunnere alternativ enn før.
 
29+6 i dag og opp 6,2kg. Spent på om jeg kommer til å fyke opp i vekt de siste ukene:eek:
 
Uke 28. Fortsatt 0 vektoppgang. Første gang det ble kommentert. Ble til en samtale om tidligere spiseforstyrrelser og holdning til mat. Jeg er dårlig på selvregulering av matinntak og nå når jeg har en sjør balanse ønsker jeg ikke å kødde noe til med å spise mer enn det jeg trenger for å bli mett. Fosteret vokser og er aktiv så ingen grunn til å tro at hun får for lite.
 
Jeg er i uke 32 nå og har gått opp 10 kg. Er redd for at det er kilo som kommer til å være vanskelige å få av igjen? Dette er mitt første barn. Men, startvekten var 54 kg, så det er vel normalt å legge på seg en del?
 
Back
Topp