Vekt

Aner ikke hvor mye jeg har gått opp, men tipper sånn ca 5 kg. Og det er helt greit. Sist gikk jeg opp lite på slutten, og endte på i underkant av 10 kg til slutt. Det var litt lite når jeg endte med å gå ned 25 kg+ etterpå :bored: håper ikke det blir så mye denne gangen, var ganske skrapa når jeg slutta å amme. Rakk bare å legge på meg 5 kg igjen før jeg ble gravid igjen:shifty:
 
jeg er redd for å gå opp 30kg på mine 158cm, som jeg var ved siste graviditet. Ung & uvitende da, og lett å ta de av seg.

Denne gangen tror jeg at jeg må passe på litt, for det er nok ikke så lett å ta de av igjen :p Startet på ca 60 før graviditet og er nå på 64 og er 17+6.. Håper ikke det blir så mye .. Jeg har ikke noe særlig mage bortsett fra når jeg blir en oppblåst liten hval på kvelden :p
 
Er 18+0 i morra, gått opp 1 kg. :) Syns det er helt ok. :p
 
19+2 og veier det det samme som jeg gjøre før graviditet.
 
Opp nesten 7kg, men det er 5kg over trivselsvekt (gikk mye ned i juletider) og veide meg på kvelden nå etter å ha spist og drukket i hele dag
20+0 om tre kvarter!
 
Har ikke vekt hjemme, gruer meg til å veie meg hos jordmor kommende uke:p Føler at jeg ikke har gått opp noe særlig, og er som regel da jeg har gått opp mye kjenner jeg meg selv rett:D:D
 
17+0 og 1 kg opp
 
Spratt plutselig en kilo opp på en uke nå, mistenker at forstoppelsen ikke hjelper på saken. Men drikker nå en kopp kaffe før frokost, som skal visstnok kanskje hjelpe..så får vi se om det kiloet er et ordentlig kilo eller ikke.
Er iallfall 19+6 (halvveis imorgen, weee) og til nå opp 5 kg:shy:
 
Spratt plutselig en kilo opp på en uke nå, mistenker at forstoppelsen ikke hjelper på saken. Men drikker nå en kopp kaffe før frokost, som skal visstnok kanskje hjelpe..så får vi se om det kiloet er et ordentlig kilo eller ikke.
Er iallfall 19+6 (halvveis imorgen, weee) og til nå opp 5 kg:shy:
har du prøvd svisker? Det funker godt for meg når jeg er forstoppet. Det og MASSE vann :p
 
har du prøvd svisker? Det funker godt for meg når jeg er forstoppet. Det og MASSE vann :p

Absolutt hater svisker, men vurderer om jeg må krype til korset og tvinge meg:bored: Sliter med å få i meg vann, har gjort det siden jeg ble gravid, merkelig nok, men får i meg minst 1.5 liter per dag. Men må nok prøve å få i meg enda mer:sorry:
 
Absolutt hater svisker, men vurderer om jeg må krype til korset og tvinge megl:bored: Sliter med å få i meg vann, har gjort det siden jeg ble gravid, merkelig nok, men får i meg minst 1.5 liter per dag. Men må nok prøve å få i meg enda mer:sorry:
og jeg har forbud mot å drikke mer enn 2.5 l og sliter med å holde meg under :angelic:

Dersom du ikke liker svisker kan lactulose være ett alternativ, eller knuste linfrø, eller fiberhusk (knuste loppefrø). Movicol kan også brukes i svangerskapet mener jeg å huske :)
 
og jeg har forbud mot å drikke mer enn 2.5 l og sliter med å holde meg under :angelic:

Dersom du ikke liker svisker kan lactulose være ett alternativ, eller knuste linfrø, eller fiberhusk (knuste loppefrø). Movicol kan også brukes i svangerskapet mener jeg å huske :)

Haha, ikke sant, typisk:hilarious: Du kan gi litt tørste til meg!

Prøvde lactulose men spydde hardt av det. Men kan teste ut linfrø, fiberhusk har jeg hjemme også! Ja, hørt om at det skal gå så tenker å kjøpe det sånn i tilfelle:happy:
 
20 uker nå, og har gått opp 4-5 kg ca :p mest nå de siste to ukene..
 
er opp mellom 1 og 2 kg. Er 17+6 idag
 
Back
Topp