Vekt

Gått opp 4 kg ca... er 16+3... er vel ganske normalt. Men føles rart å ha bikket over 60 kg når man ikke har vært det før:)
 
Jeg er +4kg ca siden start. Har ikke fått restriksjoner, snarere tvert imot, både legen og jordmor er fornøyd bare jeg spiser, og helst får i meg masse salt pga blodtrykk.
 
15 uker i dag, og har gått ned litt over 3 kg. Men vil anta at kiloene kommer etter hvert :hilarious: Er normalvektig.
 
13+2, og opp ca 600 gram. Får se hvordan det blir nå når kvalmen er tilbake igjen :(
 
Jeg er 18+6 og gått opp mellom 6 og 7 kg.. liker det ikke, men trøster meg med at det er bedre for huden at vektoppgangen skjer jevnt og trutt og ikke bare de siste mnd :oops:
 
14+5, gått opp ca 1.2 kg
 
17+4, gått opp 3.8kg til nå..syns kun på magen og puppene, bare meg og samboer som ser min minimage når jeg ligger og er naken:shy:
 
20+1 og opp 4kg hittil. Har en del ekstra siden forrige svangerskap så fornøyd med at det har ikke vært en større vektoppgang denne gangen. Ved forrige svangerskap var jeg slank og hadde ved samme tid gått opp 10kg.
Matlysten er helt annerledes denne gangen, ingen cravings eller spesielt ekstra matlyst.
 
17+6 i dag (eller 19 uker... Spørs hva de setter ul termin til). Gått ned 6 kg.
 
14+6, og ikke opp en kg en gang. Håper jeg ikke går opp så altfor mye, jeg har jobbet hardt for å ta av 25 kg tidligere :p
 
16+1 her og tilbake på startvekt i dag...Håper ikke det renner på framover!
 
Her står det: "Hva som er normal vektoppgang avhenger av flere ting – er du undervektig, normalvekt eller overvektig? Hvordan er kosten din? Helsen din? Babyens helse? Er du fysisk aktiv?"

Trur det er veldig individuelt og at det meste er normalt!
 
14+2 og har nå gått ned 0,6 kg fra start:eek: Spiser som før og har gjort det hele tiden, men prøvd å kutte en del brus, godteri osv. Kanskje det er forklaringen.. Bare merkelig at det går den veien fremdeles liksom..

Er 16+4 og har gått ned 1 kg å holdt meg der gjennom svangerskapet :happy: regner med at vekta kommer nu når babyen begynner å legge mere på seg, får mer fostervann og blir større ;)
 
17+4 og har gått opp 3 kg. Gikk opp 4 kg de første 3 mnd, så ned 1 kg siden da. Slutta å trykke i meg al jeg måtte gå lyst på, samt kun godteri i helgene - bra for meg, bra for baby :)

Gikk opp ca 20 kg forrige gang, da kom veldig mye av det fra uke 30 og utover (mye vann i kroppen). Håper jeg slipper så mye vann denne gangen :)
 
Jeg har gått ned 700gram siden forrige ukesveiing. Altså, joa, jeg spiser kanskje litt mindre fordi jeg blir fortere mett, men syns det er merkelig jeg plutselig skal gå ned i vekt når jeg har hatt en jevn vektstigning til nå. Er iallfall nå 64.5, så opp 3.1kg til nå, istedenfor 3.8kg som var da forrige uke.
 
Back
Topp