Vekt +/-, uke for uke

• Trådstarter Trådstarter Baaabyyy2018
  • Opprettet Opprettet
Opp 9 kg! :eek: Er 25+5. Sjokkert over å se vekta nærme seg 70 kg...

22+3 og opp 10 kg. Overrasket over hvor mye det er. Gikk vel opp totalt 14 og 12 kg på de to andre. Er normalvektig fra før. Har ikke tenkt på hva jeg har spist etter at kvalmen ga seg. Men nå må jeg vel begynne å tenke meg om dersom jeg ikke skal ende opp alt for stor og tung. Bekkenløsning og sånt blir jo enda verre jo mer man bærer.

Har fortsatt bare gått opp 1,5kg.. Er 21+2.. Synes det virker så lite.. Er normalvektig fra før, og har ikke slitt spesielt med kvalme i svangerskapet..

22+1 og opp 3kg

Uff.. ytterligere 2 kg minus, så totalt tre kg ned siden første kontroll i uke 10. Har litt å gå på, så er ikke bekymret, men kjenner at det er litt slitsomt nå. :(

Ved sist kontroll var der 5 kg opp i uke 21. Gikk opp 30 kg sist og har IKKE planer om å gå opp like mye denne gangen da jeg har et mye større utgangspunkt nå enn sist

Dere som huffer over 6 og 7 kg.... jeg er 27+2 og har gått opp 12 kg!!! Sist gikk jeg opp 25, hadde håpet å slippe så mye denne gangen....
Ja hadde d bare vært 6-7 kg bare[emoji23]

Jeg er 26+3 og gått opp 13 kg! Sist gikk jeg opp 30kg så er ett håp å slippe så mye denne her gangen.

Vekta viste +6.5 (totalt) for noen dager siden. Er 27+1 idag.

25+5 og fremdeles 6kg opp...
Den stoppet lissom der... Regner med at jwg plutselig gjør et hopp [emoji14]

Back
Topp