Vekt +/-, uke for uke

Gått opp igjen ett av kiloene jeg mistet, så pt -2. Fått streng beskjed om å forsøke å gå opp to kg de neste fire ukene, og heldigvis ser matlysten ut til å saaaakte komme tilbake. Veldig interessant at det er så store forskjeller. Jeg har alltid trodd det var en ubestridt sannhet at alle gravide gikk opp sånn 20 kg. Mye nytt å lære, og veldig spennende å følge med på kroppens utvikling.
 
26+0
Jeg har pcos og er overvektig fra før, så målet er å ikke gå opp for mye. Problemet mitt er at jeg jobber for mye, så jeg er så utrulig sliten når jeg kommer hjem! Skulle ønske jeg hadde overskudd til å trene...
vekten sier nå jeg er +6 kg
 
27+1 og gått opp 9kg :/ har bikka over på tresifret tall :( :( hvor skal dette ende?!!
 
Last edited:
27+2 og 9 kg opp,men den ene kg er nok rein julekos.. Tror den forsvinner med normale rutiner igjen :hilarious: nå når kakeboksen og godteskåla er tom :wtf:
 
27+4, har gått opp ca 8 kilo totalt. Har aldri veid så mye i hele mitt liv :p
 
27+2 i dag og gått opp 7 kg. 2 kg bare i jula! Blæ!
Men fortsatt 17 kg igjen til der jeg var høygravid med tvillingene. Så satser på et mye bedre utgangspunkt etter fødsel denne gang. :)
 
Herregud skal til jm å veie meg i neste uke. Før jul var jeg 4,5 kg opp, TØR IKKE TENKE PÅ HVA DEN VIL VISE ETTER JULA :bag: 27+5 i dag
 
Ja den jula..... Og hvordan greie å stoppe sukkerkicket når det først har slått inn??? Blæ!
Åh, det er så vanskelig å gå over i hakket mer sukkerfri hverdag etter jula! Sukker er virkelig avhengighetsskapende altså!!
 
Ja den jula..... Og hvordan greie å stoppe sukkerkicket når det først har slått inn??? Blæ!

Kan gjøre som meg, og få svangerskapsdiabetes :p POFF, alt sukker ute! Og enda har jeg ikke vært så ille på sukkeret i jula.

Neida, jeg bare tuller. Det er vel bare viljestyrke og motivasjon som hjelper, dessverre :/

Jeg gruer meg til vekta på onsdag... Hadde gått opp 1.8 kilo frem til uke 24, men da gikk jeg opp 1kg på 1mnd.. Tipper resultatet er en del verre denne gangen :(
 
Ja den jula..... Og hvordan greie å stoppe sukkerkicket når det først har slått inn??? Blæ!
Nei, det er jamen ikke enkelt å komme seg inn i gode vaner igjen. Spesielt ikke når de gode vanene ikke smaker like godt som det gjorde før [emoji14]
 
Henger meg på :wacky::p fysen på noe godt hele tida:rolleyes: :wtf: :smiley-angelic008 veit man burde ligge unna, men du verden så overtalende kroppen kan være noen ganger. :smiley-ashamed004
 
26+6 opp ca. 1.kg frå start vekt, men gjekk ned 2.kg frå start vekt. Så opp nesten 3.kg frå minste vekt:happy: kjempe fornøgd :happy:
 
Back
Topp