Vekt +/-, uke for uke

26+5 fremdeles +6 kg... skjønner ikke noe jeg... Har ikke lagt på meg et gram siden slutten av november :eek: enda jeg har blitt hoven i fingre og føtter pga vann.
 
25+0 idag. Var hos jordmor i går og da viste vekta +6 kg totalt. Og + 1 kg siden sist..

Når er det vanlig at vektøkningen stagnerer litt a? Eller gjør den ikke det :p
 
25+0 idag. Var hos jordmor i går og da viste vekta +6 kg totalt. Og + 1 kg siden sist..

Når er det vanlig at vektøkningen stagnerer litt a? Eller gjør den ikke det :p
Den gjør vel kanskje ikke det? Gikk sakte, men jevnt opp hele veien sist. Husk at babyen legger på seg ganske heftig mot slutten ;)
 
Hjelp! Startvekt 58 kg og i dag viste vekta 70 kg :nailbiting: er 29+4
 
27+6 fremdeles på pluss 6 kg. Men tok det ikke på morran i dag da, slik jeg pleier. Så mistenker at jeg har gått litt ned igjen...
 
30+1 og ca 8 kg opp. Skjønner ikke at det ikke er mer så mye drit jeg putter i kjeften [emoji85][emoji23]
 
28+4 70,5kg
Opp ca. 2 kg frå begynnelsen av svangerskapet. Ca 7 kg etter kvalmen gav seg.
 
28+2 i dag og opp 5 kg fra startvekt :) Var på 72 kg før jeg ble gravid, så gikk jeg ned 2 kg, og nå viser vekten 77 kg :)
 
Tror jeg veide ca 67 før graviditet og idag 31+5 veier jeg 80kg. Jordmor spurte om jeg var mye i ro å hørtes ikke veldig fornøyd ut med det jeg veide... trodde ikke det var så ille:oops:
 
Tror jeg veide ca 67 før graviditet og idag 31+5 veier jeg 80kg. Jordmor spurte om jeg var mye i ro å hørtes ikke veldig fornøyd ut med det jeg veide... trodde ikke det var så ille:oops:

Men i alle dager... 13 kilo er ikke all verdens! For en teit jordmor!
 
Back
Topp