Rett etter jeg skrev til deg, begynte jeg å kjenne litt på halsbrann selv
eller, jeg tror iallfall det var det det var
Bra du har god effekt av det! Det høres lovende ut hvis det skulle bli et problem for meg også, at det finnes noe man kan ta
Å, samme her
Gikk også plutselig fort opp! Ble skikkelig skremt jeg også. Jeg har ikke veid meg så ofte, så fikk litt sjokk. Tror jeg hadde gått opp 3-4 kg ved 15 uker, også ved uke 18-19 var det plutselig 7 kg, så da tenkte jeg at jeg skulle kutte på usunt (var kanskje litt for flink til å unne meg noe lite litt for ofte
) og prøve å gå mer tur. Ble ikke så veldig mye mer turgåing, men klarte å spise mindre usunt da, så fikk da rimelig sjokk når jeg gikk på vekta i uke 20 og hadde gått opp totalt 9 kg
og nå i uke 22 er det 10 kg. Men ja, jeg er bare redd jeg spiser for usunt jeg da. Selv om jeg ikke hadde tenkt noe på at jeg gjør det før jeg stod på vekta og den viste 10 kg økning.. Men man føler jo litt på det
Men ja, det går jo alltids av igjen etterpå med trening og godt kosthold. Jeg er ikke så bekymret for mitt eget utseende, foreløpig
, bare redd for at jeg gjør noe som er farlig for babyen, men det er sikkert irrasjonelt, håper jeg
Begynner å kjenne på bekkenplager jeg også! (Føler plutselig vi har mye til felles her nå
hehe. Litt godt). Vondt å snu meg når jeg ligger i senga. Og kjente på det på morgenen i dag også, da jeg skulle i barnehagen med ettåringen. Det var en tung trilletur.. i kram snø.. var helt ferdig da jeg kom hjem igjen. Så litt frustrerende det der, at jeg bør røre meg mer, men samtidig ikke
øvelser og yoga ja! Det var godt tips! Det kan jeg også prøve. Har gjort litt yoga før, og var på gravidyoga sist svangerskap, så har litt kjennskap. Nok til å Google meg frem til ting iallfall
Synes du det funker bra? Er det bare som alternativ trening, eller funker det litt preventivt også? For bekkenet