Miri462
Blir kjent med forumet
Greit å vite at jeg ikke er aleneJeg er 20 uker på vei, er 1-1,5 kg under startvekt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit å vite at jeg ikke er aleneJeg er 20 uker på vei, er 1-1,5 kg under startvekt
Jeg veide meg idag. Også kjøpte jeg meg en is. For eh... bare å glemme. Jeg blir tjukk nå. Ferdig snakka. Skal selvfølgelig ikke gjøre det verre ved å stappe trynet fullt av dritt men kroppen min har tydeligvis lyst til å lagre alt jeg spiser. Kan være mye vann også men men.
Tar det etter baby er ute
Jeg er 15+5 og har bare gått opp maks 500 gram. Er litt bekymret,men var nylig på ultralyd og alt sto fint til. Er det flere her
Som ikke har gått opp så mye?
This I like!!Jeg veide meg idag. Også kjøpte jeg meg en is. For eh... bare å glemme. Jeg blir tjukk nå. Ferdig snakka. Skal selvfølgelig ikke gjøre det verre ved å stappe trynet fullt av dritt men kroppen min har tydeligvis lyst til å lagre alt jeg spiser. Kan være mye vann også men men.
Tar det etter baby er ute
Den var fin! Normalvektig jeg også, og ligger jo litt over med mine +9 kg i uke 23, men det er jo ikke så langt ifra gjennomsnittet ser jegOpp 6,5 kg her og er 21+3 Fant denne som jeg syns var litt interessant, den viser gjennomsnittlig økning i vekt for gravide (og altså ikke anbefalt økning). Har fulgt den ganske tett til nå. Tenker gjennomsnitt er greit for meg siden jeg hadde normal BMI før start. Håper på rundt 12 kg opp og ikke så mye mer, men spiser så og si som jeg alltid har gjort, så tenker at kroppen legger på seg det den trenger