Vektøkning

Lykkeliten32

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hvor mye har dere gått opp i vekt? Hvilken uke er dere i? Jg er i uke 14, gått opp 4 kg til nå. Tenker det er litt baby og litt sjokolade som har satt seg :nailbiting: Spent på hvor mye vektøkning det blir totalt. Gikk opp 15 kg forrige gang.
 
Er fortsatt på -4-5 kg, 15 uker, slet mye med kvalme til ca uke 12 og blir mye fortere mett. Takler heller ikke søtsaker nå, noe som er ganske positivt da jeg egentlig elsker søtsaker :rolleyes: har ganske mye ekstra å ta av så bekymrer meg ikke. Ser på helsekortet fra sist at jeg gikk opp ca 2 kg i måneden fra uke 12, så får se om det kommer snart :)
 
Opp 5 kg,er 18+2 nå,gikk opp veldig mye de 2 første sv.skap.håper på mindre nå ;) veide 65 før jeg ble gravid,og er 160 høy(lav).
 
-1 kg, 20+0
 
5 kg opp i uke 17☺️ Det er vel ikke så ille (normalvektig), men regner med det kommer en god del mer siste halvdel. Er 20 uker på onsdag og har ikke veid meg siden uke 17 :p
 
+2,5 kg 16+2. Er overvektig etter forrige svangerskap hvor jeg jeg gikk opp 35kg pga sengeleie hele andre trimester og svangerskapsforgiftning i tredje trimester. Rakk bare å bli kvitt 15kg før jeg ble gravid igjen så passer veldig på å ikke gå opp for mye denne gangen.
 
15+5 og ca 5 kg.. Har levd veldig godt også disse ukene gikk opp 30 kg sist og håper virkelig jeg klarer å stoppe i tide denne gangen er normalvektig fra før :)
 
Ca 5 kg opp 19+3
Jeg er litt usikker på startvekt da vekta gikk i stykker før jeg ble gravid. Men vet jeg hadde litt ekstra, så rundt 61-62. Veier 66 nå. Gikk mye opp med engang, nå har det roet seg litt de siste 5-6 ukene.
 
Ingen kommentar :dead:

Vet faktisk ikke enda. Jeg har slitt med spiseforstyrrelser og var helt besatt av vekta. Jeg ble syk for noen år siden å begynte å legge på meg og under den tiden bestemte jeg meg for å rett og slett ikke veie meg mer for jeg blir besatt av det. Men har gått opp ganske mye i str både bryst, mage og rumpe. Tror kanskje det har roet seg litt nå. Skal veies imorra. Jeg vet jeg ikke kommer til å sulte meg selv med baby i magen så det får bare være. Får håpe jeg klarer å forholde meg til det på en normal måte etter svangerskap. Er ca 25 kg tyngre enn mitt tynneste sålangt men det er 3 år siden jeg var så langt nede så ca 8 er muuuuligens fra svangerskapet. Vanskelig når jeg ikke vet startpunktet. :banghead:
 
Er fortsatt på -4-5 kg, 15 uker, slet mye med kvalme til ca uke 12 og blir mye fortere mett. Takler heller ikke søtsaker nå, noe som er ganske positivt da jeg egentlig elsker søtsaker :rolleyes: har ganske mye ekstra å ta av så bekymrer meg ikke. Ser på helsekortet fra sist at jeg gikk opp ca 2 kg i måneden fra uke 12, så får se om det kommer snart :)

Ikke kjekt med den kvalmen, men må si du er heldig som ikke takler søtsaker;)
 
Har gått opp 4 kg, er i uke 16.
 
Ikke kjekt med den kvalmen, men må si du er heldig som ikke takler søtsaker;)

Ja, akkurat det er jeg veldig glad for! Men sliter innimellom med at hodet ikke har skjønt at kroppen ikke takler det, så har så veldig lyst på, og de få ganger jeg har testen blir jeg ekstremt kvalm :hilarious:
 
Jeg er 16+4 og har gått opp 2 kg. Det er vel nå det begynner for alvor ;)
 
Jeg er 15+5 og har bare gått opp maks 500 gram. Er litt bekymret,men var nylig på ultralyd og alt sto fint til. Er det flere her
Som ikke har gått opp så mye?
 
Jeg er 15+5 og har bare gått opp maks 500 gram. Er litt bekymret,men var nylig på ultralyd og alt sto fint til. Er det flere her
Som ikke har gått opp så mye?
Jeg er 20 uker på vei, er 1-1,5 kg under startvekt :)
 
Jeg veide meg idag. Også kjøpte jeg meg en is. For eh... bare å glemme. Jeg blir tjukk nå. Ferdig snakka. Skal selvfølgelig ikke gjøre det verre ved å stappe trynet fullt av dritt men kroppen min har tydeligvis lyst til å lagre alt jeg spiser. Kan være mye vann også men men.

Tar det etter baby er ute :shy:
 
Jeg veide meg idag. Også kjøpte jeg meg en is. For eh... bare å glemme. Jeg blir tjukk nå. Ferdig snakka. Skal selvfølgelig ikke gjøre det verre ved å stappe trynet fullt av dritt men kroppen min har tydeligvis lyst til å lagre alt jeg spiser. Kan være mye vann også men men.

Tar det etter baby er ute :shy:

Samme her :happy: Får trille masse og trene med baby i permisjonen :)
 
Back
Topp