10 kg til nå.. og er bare litt over halvveis Nå MÅ jeg ta noen grep her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme som her.. første mnd gikk jeg opp 4 kg,så stod det stille i 8-9 uker,og nå føler jeg det øker for hver dag! 25+ 5 og gått opp 9 kgNå føler jeg kg kommer alt for fort, 8,5 kg nå. Er 26+5. De første ukene kom kg ganske fort, så roet det seg ned et par mnd, men nå føler jeg at jeg har gått opp hver dag når jeg går på vekta
Sniker fra oktober. Jeg er i midten av uke 21 og har lagt på meg 14kgJeg trodde at «alt» var lov som gravid, men det var inntil legen fortalte meg at det er på tide å begrense matinntaket. Jeg spiser bare når jeg er sulten, men føler meg ekstra sulten som gravid. Har gått opp 16 kg til nå er 25+2. Startvekten var 58 kg og jeg er 171 cm høy og jeg føler meg helt fin. Ble litt satt ut da jeg fikk «tilsnakk» av legen. Folk har alltid fortalt meg det motsatte- at jeg må spise mer.
28 uker og 12 kg opp. Husk at vekta går fort ned etter fødsel da dere. Omtrent halvparten er jo til baby. Fostervann. Morkake osv.
29+1 (i går) hadde jeg gått ned 1 kg igjen, så nå er jeg på pluss 5,5 kg. Babyen ble målt til å veie 1670 gram nå28+1 hadde jeg gått opp 6,6 kg..
Jeg gikk i alle fall opp mye uke 20-25Opp 9 kg og 24+4 (25+0 i følge egen beregning og alle andre UL enn OUL). Håper vekten stabiliserer seg litt snart. Dere som har vært gravide før: stemmer det at man går opp mest mellom uke 17-24?