Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arh skikkelig irriterende og måtte gå så lenge uten en positiv test. Håper det ordner seg for deg. Vi har sagt vi prøver en gang til og mister jeg denne gangen blir det nok IVF for oss og. Jeg tenker også og ringe legen imorgen og be om legetime for å sjekke stoffskifte o.s.v.6dpo: murringer idag også..alt likt som ellers i de andre pp. Jobbstart på skole, så er litt sliten av det. Er vel bare å vente på tanta om ei ukes tid... neste "to do" er time hos fastlegen 29/8, etter 1 års prøving. Blir trolig da henvist,og kanskje får tatt litt blodprøver etc.
Ja,det er virkelig tungt.. Vet ikke hva mer vi skal prøve. Får høre hva fastlegen sier.Arh skikkelig irriterende og måtte gå så lenge uten en positiv test. Håper det ordner seg for deg. Vi har sagt vi prøver en gang til og mister jeg denne gangen blir det nok IVF for oss og. Jeg tenker også og ringe legen imorgen og be om legetime for å sjekke stoffskifte o.s.v.
Takk som spør! Har ikke de store forventingene denne pp. Hadde positiv test onsdag,og el-smerter torsdag, så trolig eggløsning torsdag. Hadde sex søndag, tirsdag og fredag. Mannen var bortreist tirsdag til søndag. Det er så typisk!! Venter ellers på blodprøver jeg tok hos fastlegen for en ukes tid siden. Tror han skulle henvise til gynekolog etter han hadde fått svar på de. Men med fastlege-krise her i kommunen går det jo ikke så veldig fort. Føler det er lite tid til oppfølging for det "problemet" jeg sitter med. Har jo bikket et års prøving nå. Tenkte å bytte fastlege etter han han henvist meg. Orker liksom ikke oppdatere så mye på forum for tiden.. føler det har gitt meg mer negative tanker enn gode tanker. Det tar sånn på det her.. men kan jo ikke miste håpet heller.Hvordan går det med deg?
Åååå! For noen gode nyheter Jeg håper, håper, håper at den sitter hele veien!Pp13 Da ser det ut som vi kanskje akal bli en firkløver. Lillesnupp,meg mannen og en liten. Etter 13 pp satt spiren på mirakuløst vis,vi som hadde sex 2 dager før eggløsning. Terminkalkulator regner meg til å være 4+0 idag,med termin en plass mellom 28.06-01.07. Holder fortsatt pusten, og sjekker flere ganger på do,fordi jeg er redd for blod. Måtte dette gå bra
Tusen takk!Der føles så godt,mek samtidig så skummelt. Går sååå sakteÅååå! For noen gode nyheter Jeg håper, håper, håper at den sitter hele veien!
Gratulerer så masse! Er bare en gang som skal til vet du!Pp13 Da ser det ut som vi kanskje akal bli en firkløver. Lillesnupp,meg mannen og en liten. Etter 13 pp satt spiren på mirakuløst vis,vi som hadde sex 2 dager før eggløsning. Terminkalkulator regner meg til å være 4+0 idag,med termin en plass mellom 28.06-01.07. Holder fortsatt pusten, og sjekker flere ganger på do,fordi jeg er redd for blod. Måtte dette gå bra
Gratulerer PP13 er åpenbart lykkens PPPp13 Da ser det ut som vi kanskje akal bli en firkløver. Lillesnupp,meg mannen og en liten. Etter 13 pp satt spiren på mirakuløst vis,vi som hadde sex 2 dager før eggløsning. Terminkalkulator regner meg til å være 4+0 idag,med termin en plass mellom 28.06-01.07. Holder fortsatt pusten, og sjekker flere ganger på do,fordi jeg er redd for blod. Måtte dette gå bra
Ja,13 må vel være lykketall nåGratulerer PP13 er åpenbart lykkens PP
Det er helt normalt å bekymre seg, dessverre! Jeg var et nervevrak...4+2 (eller 4+1): Bekymret:
Jeg bruker hele dagen til å bekymre meg for om dette går veien. Fastlegen er heller ikke så interessert i å la meg ta en hcg-måling. Etter så mange måneders prøving blir det så altoppslukende. Jeg har jo ikke blødd eller noe, men er bare så bekymret for stigningen på strimmeltester. Vet absolutt at det ikke er pålitelig og nøyaktig, men når jeg ser hvor mange som får DE gode økningene synker hjertet mitt litt. Uff. Er så redd for å rykke tilbake til start..
Ja,kjenner på konstant bekymring!! Så utrolig slitsomt. Det preger heie dagen på jobb, ettermiddag og natt!Det er helt normalt å bekymre seg, dessverre! Jeg var et nervevrak...
Strimmeltester kan ikke brukes til å måle stigning! Du får aldri samme mengde konsentrasjon i urinen. Pust ut, vent et par dager så kan du ta ny test. Lettere sagt enn gjort, jeg vet jeg vet Nå skal du bare nyte å være GRAVID!