Veien til tredjemann <3

8dpo idag. Har murret i magen som det pleier siden 4dpo (helt likt som alltid),så har absolutt ikke troa denne runden heller. Kjenner heller ingen andre symptomer. Nærmer oss et 1 års prøving nå. Har ikke orket å oppdatert så mye,for kjenner meg lei og sliten. Time hos fastlege i slutten av august, da har vi prøvd 1 år,så da regner jeg med å bli henvist.
Sender deg en god klem ❤️ Håper så inderlig at det klaffer for dere snart!
 
10 dpo: blenda test idag tidlig. Begynte å blø under samleie i formiddag,så regner med tanta er rett rundt hjørnet. Hatt lite murringer idag. Begynte å blø fra tannkjøttet under tannpuss idag, det har jeg så og si ikke gjort siden sist svangerskap :p Men jeg har jo blødd litt,så har ikke akuratt troa! Men fint å notere i dagbok hva som skjer uansett.
 
Nei shit,jeg er 11 dpo idag. Haha. Ups. Tiden går jo aktisk litt fort på feire. :-]
 
Da va TR dratt,og jeg ser frem mot ny prøveperiode. Skal til privat gyn neste uke å skylle egglederne (3.aug), så er veldig spent på hvordan det går, og om de er funksjonelle / åpne :)
 
01.08.2022:
Prøver å strukturere dagboken litt mer. Vet ikke helt hva jeg føler for tiden. Litt nedstemt. Føler så utrolig mange rundt meg blir gravide,og ikke minst her inne (selv om jeg unner alle det 110%!). Grugleder meg til timen hos gyn på onsdag. Tankene surrer. Hva om egglederne er tette? Hva om de ikke er det, -hva kan det da være som drar ut tiden? Osv.. alle tanker. Kommer til å oppdatere dagboken etter timen.
 
01.08.2022:
Prøver å strukturere dagboken litt mer. Vet ikke helt hva jeg føler for tiden. Litt nedstemt. Føler så utrolig mange rundt meg blir gravide,og ikke minst her inne (selv om jeg unner alle det 110%!). Grugleder meg til timen hos gyn på onsdag. Tankene surrer. Hva om egglederne er tette? Hva om de ikke er det, -hva kan det da være som drar ut tiden? Osv.. alle tanker. Kommer til å oppdatere dagboken etter timen.
Lykke til på onsdag :Heartpink
 
01.08.2022:
Prøver å strukturere dagboken litt mer. Vet ikke helt hva jeg føler for tiden. Litt nedstemt. Føler så utrolig mange rundt meg blir gravide,og ikke minst her inne (selv om jeg unner alle det 110%!). Grugleder meg til timen hos gyn på onsdag. Tankene surrer. Hva om egglederne er tette? Hva om de ikke er det, -hva kan det da være som drar ut tiden? Osv.. alle tanker. Kommer til å oppdatere dagboken etter timen.
Sender deg en god klem ❤️ Lykke til på onsdag!

Skjønner følelsene dine godt. Det er ikke lett å se at «alle» blir gravide, men ikke en selv. Håper du får et svar og at det klaffer snart!
 
Sender deg en god klem ❤️ Lykke til på onsdag!

Skjønner følelsene dine godt. Det er ikke lett å se at «alle» blir gravide, men ikke en selv. Håper du får et svar og at det klaffer snart!
Tusen takk for det. Nei,det føles litt tungt. Men plutselig er det kanskje vår tur. Håper vi finner ut av det :)
 
CD12: Hadde time hos gyn idag. Han hadde selvsagt ikke klart å ta helt rett utstyr på plass (hadde ikke annet tilgjengelig),så skyllingen ble litt manuell/innviklet med ikke rett utstyr. Var ganske ubehagelig, men gikk greit. Fikk bare skylt høyre. Den så åpen ut,så det er bra (den vi var mest bekymret for mtp sprukken blindtarm i fjor). Såg heller ingen polypper, og slimhinner og alt så bra ut. Han så også et egg som var modent og klar til å slippes på høyre side om 3-4 dager. Tok også dyrkingsprøve for bakteriell vaginose blant annet. Så egentlig ser alt bra ut hos meg. Om det drøyde veldig mye lenger kunne jeg komme inn på en gratis time (dette var privat) om noen måneder for skylling på begge med helt riktig utstyr. Så vi får se.. om det ikke skjer ila november f.eks,så tenker jeg jeg gjør det. Men som sagt; alt ser jo fint ut. :) Både lettet og frustrert på samme tid...
 
CD12: Hadde time hos gyn idag. Han hadde selvsagt ikke klart å ta helt rett utstyr på plass (hadde ikke annet tilgjengelig),så skyllingen ble litt manuell/innviklet med ikke rett utstyr. Var ganske ubehagelig, men gikk greit. Fikk bare skylt høyre. Den så åpen ut,så det er bra (den vi var mest bekymret for mtp sprukken blindtarm i fjor). Såg heller ingen polypper, og slimhinner og alt så bra ut. Han så også et egg som var modent og klar til å slippes på høyre side om 3-4 dager. Tok også dyrkingsprøve for bakteriell vaginose blant annet. Så egentlig ser alt bra ut hos meg. Om det drøyde veldig mye lenger kunne jeg komme inn på en gratis time (dette var privat) om noen måneder for skylling på begge med helt riktig utstyr. Så vi får se.. om det ikke skjer ila november f.eks,så tenker jeg jeg gjør det. Men som sagt; alt ser jo fint ut. :) Både lettet og frustrert på samme tid...
Så godt alt ser bra ut :Heartbigred Håper det gjør underverker med den skyllingen. Og du,, happy hump day:angelic::love7:angelic:;)
 
Cd13: Første aksje denne pp ble lagt i går kveld (cd12). Jeg tenkte vi kunne vente til dag(pleier å få el på CD16),men mannen bare: "neii vi får da begynne idag":hilarious: Så nå får vi se om det blir pause i kveld, før vi kjører på med CD14,15,16 og 17. Reiser tirsdags kveld,så da er siste sjanse:p
 
Så godt alt ser bra ut :Heartbigred Håper det gjør underverker med den skyllingen. Og du,, happy hump day:angelic::love7:angelic:;)
Ja,veldig lettet for å få bekreftet en gang til at alt ser bra ut. :joyful:Men tar det jo likevel på at dette skal drøye sånn over tid,men sånn er det vel bare.. og vi har vel bare hatt uflaks da:shifty:
 
CD14: Ble en pause i aksjeleggingen i går, så nå har jeg og mannen avtalt aksjer alle dager t.o.m tirsdag,da reiser han:angelic:Fortsatt negativ EL-test,men i går og i dag har jeg fått økt utflod/våtere,så her er noe på gang! Jeg får jo utrolig rask stigning. Ifølge min kalender er CD16(mandag) el-dagen,så får vi se om det blir rett :)
 
Cd17: endelig positiv el-test! Har hatt lite el-smerter. Kanskje skyllinga har hjelpt?:woot:Neida,har vel ikke noe sammenheng. Men, hadde oss i går og i forgårs, og håper mannen klarer idag og i morgen. Han er motivert (men sliten:hilarious:). Snart er ferien slutt. Satser på jobboppstart får dpo-dagene til å gå fort.
 
Cd18: Trolig eggløsning idag (positiv test i går). Syke el-smerter på høyre side i etm! Måtte ta paracet. Ellers meget fornøyd mer aksjeleggingen.:happy:Hadde sex cd 13,15, 16,17 og 18 (idag). Jeg tok jo den fertility-readingen på etsy i vår en gang,og da var jo mine viktige tider april-juni (håper det da kan være snakk om termin) og symbolet jeg skulle se etter var frosk. Jeg så på barnetv med snuppa idag,og da er det selvsagt masse frosker med i serien også heter episoden "Froske utfordringen!". Haha, jeg vet det er random og tilfeldig,men likeveeeel:shy: Ellers fått svar på dyrkningsprøvene fra gyn (bla for bakteriell vaginose), -alt bra fint og normalt. Så heldigvis ikke noe der å bekymre seg for.
 
Virker som vi ligger an helt likt, jeg hadde også positiv test i går :woot: Negativ i dag. Hadde sex natt til lørdag, søndag kveld, i går kveld og i dag. Når tenker du å svi av første test? :joyful:
 
Virker som vi ligger an helt likt, jeg hadde også positiv test i går :woot: Negativ i dag. Hadde sex natt til lørdag, søndag kveld, i går kveld og i dag. Når tenker du å svi av første test? :joyful:
Oi,så spennende! Gøy å ligge likt med noen :) Høres ut som dere har fått lagt gode aksjer òg :D Hmm,må bli 10 dpo,altså fredag 19.aug. Noe som kjennes forferdelig lenge til. Haha. Du da?
 
Oi,så spennende! Gøy å ligge likt med noen :) Høres ut som dere har fått lagt gode aksjer òg :D Hmm,må bli 10 dpo,altså fredag 19.aug. Noe som kjennes forferdelig lenge til. Haha. Du da?
Ja, helt enig! Har du sett IKM-gruppa? :cool: Jeg tenker tidligst torsdag 18. august. Har fått positive tester 9DPO tidligere og er tidenes testetøøøøs.. så sikkert vanskelig å vente noe særlig lenger enn det :oops:
 
Back
Topp