Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forstår deg så veldig!! Som om ikke det er fælt nok at man ikke er gravid, så skal man ha mensen i tillegg Jeg slutta på prevensjon i 2012, og har blitt gravid en gang naturlig siden det. Da er det mange kjipe menseperioder.8dpo: mensmurringer idag,som vanlig uka før mens. Usjlei og skuffa...
Ja,det er litt tungt. Men men, mister ikke håpet ennå. Men drittmens! Vil bare starte ny pp Og ikke lett å treffe når mannen jobber borte annenhver uke. Da er det ikke lett,og blir langt mellom hver "sjanse"Forstår deg så veldig!! Som om ikke det er fælt nok at man ikke er gravid, så skal man ha mensen i tillegg Jeg slutta på prevensjon i 2012, og har blitt gravid en gang naturlig siden det. Da er det mange kjipe menseperioder.
Det forstår jeg. Jeg har hatt mange pauser herfra Man må skåne seg selv mest mulig10dpo: noe brunt utflod i dag,samt mensmurringer, så TR er nok rett rundt hjørnet. Veldig lei meg og lurer på om en pause fra babyforum er det lureste..
Ja,tror jeg lar være IKM-gruppe en stund nå. Blir så opphengt i datoer..og i andre. Kanskje bare logger helt av babyforum. Vi får se. Elsker jo å følge med på andre da,og se gode ting skjeDet forstår jeg. Jeg har hatt mange pauser herfra Man må skåne seg selv mest mulig