Kitty
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Mange klemmer! Håper det klaffer snartCD 26 - 12 DPO
Nå har det gått noen dager siden jeg sist skrev her inne! Har vært litt aktiv på forumet, vært innom og lest litt. Men det har vært deilig å hatt ferie, vært i ventemodus og ikke tenkt altfor mye på alt dette. Men straks jeg kom til 9 dpo så begynte jeg å teste. Og dessverre har det ikke vært noen strek på hverken 9, 10, 11 eller 12 dpo Tok det skikkelig tungt på 9 dpo, men jeg visste jo at det fortsatt var håp. I går igjen så var jeg skikkelig langt nede.
Det her er så tøft å stå i. Jeg har også lyst til å bli gravid, og det virker som "alle" andre får det til (selv om jeg vet det ikke er sannheten). Etter første MA så klaffet det på tredje prøveperiode. Dette var tredje prøveperiode etter den andre MA'en, så jeg hadde et lite håp om at det skulle gå nå....
Mensen er planlagt å komme enten i morgen eller på mandag. Skal bli spennende å se om den kommer senere eller om det skjer noen forandringer med den, med tanke på at jeg ble fullvaksinert for to uker siden.
Det som er nytt nå er at jeg har tatt kontakt med Medicus, for å ta en fruktbarhetssjekk. Da føler jeg iallfall at det skjer "noe". Og jeg er spent og redd for hva de finner ut av. Første steg er å ta blodprøve syklusdag 1-3 for meg. Så skal jeg ta kontakt med de igjen etter det er gjort, for å sette opp en time. Jeg ønsker også at samboer skal sjekke spermkvaliteten så vi får svar på om det er noe "galt" med oss.