Veien til babydrømmen, etter 2 MA og en BO på rad. Gravid på nytt!

Kjære deg:Heartred nå fikk jeg tårer i øynene her.. alt du skriver ligner på en prikk på min historie.. har også mistet i MA to ganger siste 6 mnd.. i november og i mars.. det er så grusomt. Så mye skuffelse, tanker og sorg.. som nesten ingen rundt kan skjønne.. alle rundt som blir gravide og får sine små nurk. Jeg føler med deg. Dagene går og ingen vet hva en går igjennom... kampen for å bare holde ut, og holde maska når ALLE venninnene snakker om graviditet, baby og fødsel... (bare noen få som vet om den ene MA, ingen vet om den andre)

Man tror aldri at det skal skje to ganger. Husker gyn sa til meg etter hun oppdaget at hjertet hadde sluttet å slå andre gangen, at vi bare hadde veldig uflaks. Jeg vil ha en årsak!!
Livredd for å bli gravid igjen, er nå 4 dpo i dag.. ikke hatt mens enda. Hva vil skje neste gang?

du er ikke alene:Heartred
Hei du :Heartred Så trist å høre at vi har nesten helt lik historie :( det er skikkelig, skikkelig vondt :Heartred Prøver dere på deres første? Det er skikkelig tøft og vondt å se at "alle" rundt en blir gravide som bare det, eller nylig har fått en liten en... Også vil man så gjerne være der selv. Og man har sett sånn frem til hvordan det skal bli. Begynt å tenke på alt det fine som skal skje, også får man den beskjeden. At det ikke finnes hjertelyd. Og alt bare faller i tusen biter. Og ikke bare én gang, men to!

Det er kjempe skummelt å prøve å bli gravid igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Jeg var veldig nervøs andre gang, så hvordan skal en tredje gang gå? Jeg aner ikke...

Ja, man leser om at de aller fleste får bare høre at det er uflaks. Men allikevel. Det hadde vært så lettere hvis man hadde funnet en årsak til det, hvis det faktisk er en årsak da. Det er skummelt å ikke vite.
Får du noe støttemedisiner neste gang du blir gravid? :Heartred Sender deg en stoooor, god klem!! :Heartbigred

Masse klemmer til deg!!:Heartred Jeg synes du virker som en sterk&tøff person, og er helt sikker på at det blir baby på dere snart! Du fortjener virkelig ‘smooth sailing’ fremover nå! Ta vare på degselv, kjære deg:Heartred:love7
Tusen takk for oppløftende ord Mamacita! Blir så glad! :):Heartred Så mange fine lykkeønskninger fra dere, det hjelper faktisk på håpet og at det en dag blir baby på oss:Heartred Tusen tusen takk! Mange gode klemmer til deg!:Heartred

Så utrolig leit at du måtte gjennom dette igjen :( Mange mange klemmer, og håper neste spire holder helt til mål!
Tusen takk for omtanken! :Heartred:) Masse lykke til videre med lille spiren din! Og takk for det, krysser fingrene for det! :D Mange klemmer tilbake!:Heartred

Så god du er!! :Heartred Tusen takk Verri! :Heartred Er så godt å ha så fine og omtenksomme damer som dere på forumet! Det hjelper faktisk å se fremover og at det er håp! Vet at mange av dere har kjent på det å miste :Heartred Masse lykke til videre i svangerskapet ditt og med lille spiren! :Heartred Mange varme klemmer tilbake!:Heartred:)
Tusen takk ❤️❤️

Hei :Heartpink Utrolig trist å lese dette. Jeg har hatt en MA og en BO og jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Tiden etter er så intens. Du er ikke i egen kropp, fordi den er full av gravidhormoner som du ikke trodde du skulle ha på en slik måte. Alt virker håpløst. Jeg kan fortelle deg en ting, og det er at hormonene ikke er deg! Du VIL komme gjennom dette igjen og du vil føle som deg selv igjen. Det virker kanskje ikke slik nå, men ta det fra en som har vært i dine sko. Jeg håper alle hormonene går ut av kroppen din så fort som mulig, slik at du kan finne håp igjen.

Min siste BO var i september, og jeg prøver riktignok enda å bli gravid.

Jeg har skrevet om min reise i dagboken min, om du vil lese der.

Håper det ikke tar lang tid før du blir gravid igjen, og at det sitter den gangen!!:hello2

Hei :Heartpink Utrolig trist å lese dette. Jeg har hatt en MA og en BO og jeg vet nøyaktig hvordan du har det. Tiden etter er så intens. Du er ikke i egen kropp, fordi den er full av gravidhormoner som du ikke trodde du skulle ha på en slik måte. Alt virker håpløst. Jeg kan fortelle deg en ting, og det er at hormonene ikke er deg! Du VIL komme gjennom dette igjen og du vil føle som deg selv igjen. Det virker kanskje ikke slik nå, men ta det fra en som har vært i dine sko. Jeg håper alle hormonene går ut av kroppen din så fort som mulig, slik at du kan finne håp igjen.

Min siste BO var i september, og jeg prøver riktignok enda å bli gravid.

Jeg har skrevet om min reise i dagboken min, om du vil lese der.

Håper det ikke tar lang tid før du blir gravid igjen, og at det sitter den gangen!!:hello2
Hei kjære deg :Heartred så koselig at du har tatt deg tid til å lese historien min! Og så trist å høre at du har vært gjennom både en MA og en BO :Heartred Det er skikkelig tøft! Og spesielt den tiden etter når man er full av gravidhormoner ja. Jeg kjenner det er litt lettere nå enn bare for noen dager siden. Selvom det selvfølgelig fortsatt er sårt og tøft. Griner ikke av absolutt alt lenger (bare nesten:hilarious:)

Tusen takk for oppløftende og gode ord! Setter pris på det :Heartred
Jeg skal absolutt ta en titt innom dagboka di! :)

Tuuusen takk for det! Håper at du også blir gravid snart!:Heartred

Da har det gått 1 uke og 1 dag siden cytotecene ble tatt. Følelsene mine er som en berg og dalbane om dagen.

I går hadde jeg frisørtime, som jeg først hadde tenkt til å avlyse da jeg fikk vite at de ikke fant hjertelyd og alt bare føltes skikkelig dritt. Men jeg ventet med å avlyse, i tilfelle jeg følte meg bedre utover uka. Og det gjorde jeg heldigvis. Kjente at det var godt å ta vare på seg selv litt, midt oppi alt som føles dritt for tiden. Så en liten stuss hjalp bittelitt!

Ellers syns jeg at jeg ser gravidmager og folk med barnevogner OVERALT og jeg syns det er så sårt :( Hvis alt hadde gått bra første gang jeg ble gravid, så skulle jeg ha vært høygravid nå og hatt termin i slutten av neste måned. Det er så rart å tenke på. Og skikkelig vondt. I tillegg er en nær venninne gravid! Hun fortalte det dagen før jeg oppdaget MA'en. Er SÅ glad på hennes vegne! Håper bare at jeg kan bli gravid om ikke altfor lenge, og at alt går fint, så kunne vi ha gått gravide sammen litt iallefall. Og hatt litt permisjon sammen. Det hadde vært skikkelig stas :)

Jeg blør fortsatt, men det har gått mer over til mer brunlig nå, så forhåpentligvis gir det seg i løpet av neste uke.
Har bestilt time til gynekologen 18. mai som jeg håper jeg får dratt på. Alt avhenger om jeg slutter å blø helt til da! Får krysse fingrene :)

Ønsker dere alle en fin søndag! :flower

Last edited:
Da har det gått 1 uke og 1 dag siden cytotecene ble tatt. Følelsene mine er som en berg og dalbane om dagen.

I går hadde jeg frisørtime, som jeg først hadde tenkt til å avlyse da jeg fikk vite at de ikke fant hjertelyd og alt bare føltes skikkelig dritt. Men jeg ventet med å avlyse, i tilfelle jeg følte meg bedre utover uka. Og det gjorde jeg heldigvis. Kjente at det var godt å ta vare på seg selv litt, midt oppi alt som føles dritt for tiden. Så en liten stuss hjalp bittelitt!

Ellers syns jeg at jeg ser gravidmager og folk med barnevogner OVERALT og jeg syns det er så sårt :( Hvis alt hadde gått bra første gang jeg ble gravid, så skulle jeg ha vært høygravid nå og hatt termin i slutten av neste måned. Det er så rart å tenke på. Og skikkelig vondt. I tillegg er en nær venninne gravid! Hun fortalte det dagen før jeg oppdaget MA'en. Er SÅ glad på hennes vegne! Håper bare at jeg kan bli gravid om ikke altfor lenge, og at alt går fint, så kunne vi ha gått gravide sammen litt iallefall. Og hatt litt permisjon sammen. Det hadde vært skikkelig stas :)

Jeg blør fortsatt, men det har gått mer over til mer brunlig nå, så forhåpentligvis gir det seg i løpet av neste uke.
Har bestilt time til gynekologen 18. mai som jeg håper jeg får dratt på. Alt avhenger om jeg slutter å blø helt til da! Får krysse fingrene :)

Ønsker dere alle en fin søndag! :flower
Dette er så vondt ♥️ Har selv mistet to ganger, og føler alle rundt meg får babyer hele tiden. Kunne sittet med en 2 mnd gammel baby, eller hatt termin om 2 mnd, men er fortsatt stuck i prøvergamet. Håper at alt er i orden når du skal til gyn og at du blir gravid på første forsøk :) Det eneste som hjelper er å se opp og frem♥️

Dette er så vondt ♥️ Har selv mistet to ganger, og føler alle rundt meg får babyer hele tiden. Kunne sittet med en 2 mnd gammel baby, eller hatt termin om 2 mnd, men er fortsatt stuck i prøvergamet. Håper at alt er i orden når du skal til gyn og at du blir gravid på første forsøk :) Det eneste som hjelper er å se opp og frem♥️
Uff, det er skikkelig vondt! :Heartred
Det er akkurat sånn jeg føler det også. At man fortsatt er stuck i prøvergamet, også kunne man vært på et annet sted hvis man ikke hadde mistet... Det er søren meg ikke lett! Leit å høre at du har mistet to ganger selv :Heartred Får du noe oppfølging/støttemedisiner neste gang? Takk for gode ord! :Heartred

Uff, det er skikkelig vondt! :Heartred
Det er akkurat sånn jeg føler det også. At man fortsatt er stuck i prøvergamet, også kunne man vært på et annet sted hvis man ikke hadde mistet... Det er søren meg ikke lett! Leit å høre at du har mistet to ganger selv :Heartred Får du noe oppfølging/støttemedisiner neste gang? Takk for gode ord! :Heartred
Jeg skal gå på blodfortynnende og Crinone fra positiv test neste gang. Det ble oppdaget hjerteformet livmor hos meg forrige svangerskap, for da var det to fosteranlegg, ett i hver kant. Hjerteformet livmor gir visst større risiko for SA, men håper jeg har hatt mine runder med uflaks nå.

Har de funnet ut hvorfor du mistet eller er det bare uflaks?

Jeg skal gå på blodfortynnende og Crinone fra positiv test neste gang. Det ble oppdaget hjerteformet livmor hos meg forrige svangerskap, for da var det to fosteranlegg, ett i hver kant. Hjerteformet livmor gir visst større risiko for SA, men håper jeg har hatt mine runder med uflaks nå.

Har de funnet ut hvorfor du mistet eller er det bare uflaks?
Ah, ok skjønner :) Ser man at man har hjerteformet livmor "lett" på ultralyd eller må man faktisk lete litt rundt?
Krysser fingrene for at du raskt blir gravid igjen og at blodfortynnende og crinone hjelper! :Heartred

Nei, har ikke hatt noen utredning, så vet ikke hva som har gjort at jeg har mistet. Går privat, så gynekologen min sa at han skal hjelpe meg. Men jeg har ennå ikke vært til samtale der etter jeg mistet nå, så jeg vet ikke hva han tenker vi skal prøve neste gang jeg blir gravid. Gikk på lutinus nå i håp om at det skulle hjelpe, men det gjorde det dessverre ikke. Har lest at en del har hatt god erfaring med blodfortynnende og progesteronstøtte til sammen! Vi får se hva gynekologen min tenker. Er kjempe gira på å begynne å starte å prøve igjen, men først må jeg slutte å blø og få eggløsning først :)

Ah, ok skjønner :) Ser man at man har hjerteformet livmor "lett" på ultralyd eller må man faktisk lete litt rundt?
Krysser fingrene for at du raskt blir gravid igjen og at blodfortynnende og crinone hjelper! :Heartred

Nei, har ikke hatt noen utredning, så vet ikke hva som har gjort at jeg har mistet. Går privat, så gynekologen min sa at han skal hjelpe meg. Men jeg har ennå ikke vært til samtale der etter jeg mistet nå, så jeg vet ikke hva han tenker vi skal prøve neste gang jeg blir gravid. Gikk på lutinus nå i håp om at det skulle hjelpe, men det gjorde det dessverre ikke. Har lest at en del har hatt god erfaring med blodfortynnende og progesteronstøtte til sammen! Vi får se hva gynekologen min tenker. Er kjempe gira på å begynne å starte å prøve igjen, men først må jeg slutte å blø og få eggløsning først :)
Hjerteformet livmor er ikke enkelt å oppdage. Hos meg ble det oppdaget 5.gang jeg var gravid, og jeg har vært på en god del ultralyd er oppgjennom. Har fått to barn, og ved ingen av ultralyden jeg tok med dem, ble det oppdaget. Denne gangen var det synlig fordi det var tvillinger, én i hver tupp.

Håper gyn skriver ut mer lutinus og blodfortynnende til deg. Det er jo ingen negative bivirkninger med det, så håper du ikke har en gyn som er tilbakeholden med sånt♥️ Det kan hende vi bare har hatt flaks begge to, men jeg vil heller teste ut alt som kan hjelpe enn å bare vente og se.

Hjerteformet livmor er ikke enkelt å oppdage. Hos meg ble det oppdaget 5.gang jeg var gravid, og jeg har vært på en god del ultralyd er oppgjennom. Har fått to barn, og ved ingen av ultralyden jeg tok med dem, ble det oppdaget. Denne gangen var det synlig fordi det var tvillinger, én i hver tupp.

Håper gyn skriver ut mer lutinus og blodfortynnende til deg. Det er jo ingen negative bivirkninger med det, så håper du ikke har en gyn som er tilbakeholden med sånt♥️ Det kan hende vi bare har hatt flaks begge to, men jeg vil heller teste ut alt som kan hjelpe enn å bare vente og se.

Jøss, såpass! :wideyed: veldig greit å vite, hvis det skulle vise seg at jeg mister flere ganger, så går det an å sjekke det hvertfall!
Ja jeg håper virkelig jeg får det jeg også, tenker akkurat det samme. Bedre å teste ut det man kan, selv om det skulle vise seg at vi bare kanskje har hatt uflaks! :Heartred

Gynekolog timen jeg hadde bestilt til 18. mai ble raskt endret til i går! Han hadde én ledig tid igjen (han jobber kun tirsdager og torsdager på det legesenteret) og jeg har ikke blødd mer friskt blod, kun brunlig, så jeg tok sjansen og bestilte da.

Først tok vi innvendig ultralyd for å se om det var igjen rester. Han kunne heldigvis ikke se noe mer! :) Og han kunne se at jeg har blodansamlinger i livmoren, så jeg kommer til å fortsette å "blø" litt mer. Antar at det kun er det brunlige som skal ut.

Så hadde vi en samtale om veien videre. Ved neste positive test så skal jeg igjen gå på progesteronstøtte (Lutinus) også skal jeg i tillegg på blodfortynnende, og det blir Klexane, som er sprøyter :eek: Det hadde jeg ikke trodd! Hadde veldig håpet på Albyl-E, med tanke på at det kun er piller som jeg har forstått det. Grunnen til at det blir Klexane og sprøyter er fordi det er mer effektivt sa han.

Da jeg kom hjem googlet jeg om egenskapene til disse forskjellige blodtynnende man kan få, og dette står det om forskjellen på Vitus apotek sin hjemmeside:

Blodplatehemmende medisin

En gruppe medisiner som hemmer blodplatenes evne til å klebe seg til hverandre, og reduserer dermed risikoen for blodpropp. Eksempler på slik medisin er Albyl-E, Plavix, Persantin og Brilique.

Hepariner

Hepariner kan forebygge blodpropp og bryte ned blodpropp(er) som allerede har oppstått. Hepariner forsterker kroppens egen måte og hemme blodkoagulasjon (blodlevring) på. Eksempler på hepariner er Heparin, Fragmin og Klexane.

Så noe forskjell er det :thumleft

Kjenner at det plutselig ble litt "skummelt". At jeg skal ta sprøyter i magen, på meg selv, hver dag.
Men jeg må bare bli vant til tanken. Det er mange som har gått gjennom og går gjennom dette! Og det skal gå bra.
Jeg gjør alt jeg kan for å klare å få en baby til slutt. Hvis det er det som skal til, så må jeg bare gjennom det.

Er det kanskje noen som leser her inne som har gått på eller går på Klexane som ønsker å dele sine erfaringer? På resepten så står det 4000 iu.

Også tok jeg en blodprøve for å sjekke stoffskiftet. Er spent på den. Har lest at det kan være vanskeligere og oftere føre til spontanabort hvis man har lavt stoffskifte. Har ikke lest om høyt. Dere med lavt stoffskifte, hvordan merket dere dette?

Så nå kjenner jeg at jeg er veldig spent! Spent på blodprøvesvaret og spent på å komme i gang. Tenkte jeg skal begynne å teste etter EL fra neste uke. Så nå har jeg ihvertfall en plan på hva som skal gjøres ved neste positive test:Heartred:dance008

Last edited:
Gynekolog timen jeg hadde bestilt til 18. mai ble raskt endret til i går! Han hadde én ledig tid igjen (han jobber kun tirsdager og torsdager på det legesenteret) og jeg har ikke blødd mer friskt blod, kun brunlig, så jeg tok sjansen og bestilte da.

Først tok vi innvendig ultralyd for å se om det var igjen rester. Han kunne heldigvis ikke se noe mer! :) Og han kunne se at jeg har blodansamlinger i livmoren, så jeg kommer til å fortsette å "blø" litt mer. Antar at det kun er det brunlige som skal ut.

Så hadde vi en samtale om veien videre. Ved neste positive test så skal jeg igjen gå på progesteronstøtte (Lutinus) også skal jeg i tillegg på blodfortynnende, og det blir Klexane, som er sprøyter :eek: Det hadde jeg ikke trodd! Hadde veldig håpet på Albyl-E, med tanke på at det kun er piller som jeg har forstått det. Grunnen til at det blir Klexane og sprøyter er fordi det er mer effektivt sa han.

Da jeg kom hjem googlet jeg om egenskapene til disse forskjellige blodtynnende man kan få, og dette står det om forskjellen på Vitus apotek sin hjemmeside:

Blodplatehemmende medisin

En gruppe medisiner som hemmer blodplatenes evne til å klebe seg til hverandre, og reduserer dermed risikoen for blodpropp. Eksempler på slik medisin er Albyl-E, Plavix, Persantin og Brilique.

Hepariner

Hepariner kan forebygge blodpropp og bryte ned blodpropp(er) som allerede har oppstått. Hepariner forsterker kroppens egen måte og hemme blodkoagulasjon (blodlevring) på. Eksempler på hepariner er Heparin, Fragmin og Klexane.

Så noe forskjell er det :thumleft

Kjenner at det plutselig ble litt "skummelt". At jeg skal ta sprøyter i magen, på meg selv, hver dag.
Men jeg må bare bli vant til tanken. Det er mange som har gått gjennom og går gjennom dette! Og det skal gå bra.
Jeg gjør alt jeg kan for å klare å få en baby til slutt. Hvis det er det som skal til, så må jeg bare gjennom det.

Er det kanskje noen som leser her inne som har gått på eller går på Klexane som ønsker å dele sine erfaringer? På resepten så står det 4000 iu.

Også tok jeg en blodprøve for å sjekke stoffskiftet. Er spent på den. Har lest at det kan være vanskeligere og oftere føre til spontanabort hvis man har lavt stoffskifte. Har ikke lest om høyt. Dere med lavt stoffskifte, hvordan merket dere dette?

Så nå kjenner jeg at jeg er veldig spent! Spent på blodprøvesvaret og spent på å komme i gang. Tenkte jeg skal begynne å teste etter EL fra neste uke. Så nå har jeg ihvertfall en plan på hva som skal gjøres ved neste positive test:Heartred:dance008

Så bra å høre at du får så god oppfølging! Dette høres jo skikkelig bra ut. Håper du snart blir gravid. Jeg har ingen erfaring med medisiner osv., men jeg kjenner meg SÅ godt igjen i dette med at «alle» blir gravid. Man blir jo såklart glad på andres vegne, men det «stikker» litt å høre om andres lykke når man står midt opp i det selv. Forhåpentligvis blir vi snart gravide og etter hvert kan man se tilbake på dette med andre øyne. Og tenk så fint det helt sikkert blir å ha barn på lik alder med nære venner/familie. Håper, håper!!

Så bra å høre at du får så god oppfølging! Dette høres jo skikkelig bra ut. Håper du snart blir gravid. Jeg har ingen erfaring med medisiner osv., men jeg kjenner meg SÅ godt igjen i dette med at «alle» blir gravid. Man blir jo såklart glad på andres vegne, men det «stikker» litt å høre om andres lykke når man står midt opp i det selv. Forhåpentligvis blir vi snart gravide og etter hvert kan man se tilbake på dette med andre øyne. Og tenk så fint det helt sikkert blir å ha barn på lik alder med nære venner/familie. Håper, håper!!
Ja, jeg er så fornøyd med oppfølgingen! Angrer virkelig ikke på at jeg går privat. Nå vet vi jo ikke om vi kommer helt i mål neste gang heller, men jeg syns det føles godt å få sjekket ut enkelte ting nå og få prøvd ut noe nytt. Ja, det kan ha vært uflaks! Men det føles trygt å få litt mer hjelp neste gang :)
Ja, vi håper sammen! :smiley-angelic001

Jeg fikk svar allerede i går av gynekologen om at stoftskifte prøvene så fine ut! Hurra!

Ble selvfølelig veldig glad, men jeg måtte google litt også :hilarious: handler om at jeg ønsker litt mer kontroll og lære litt mer om hvordan ting fungerer. Er utrolig mye jeg ikke forstår av det, men jeg prøver :D

Her er resultatet av stoffskifteprøvene og referanseområdene:
S-TSH - Referanseområde: 0,20 - 4,0 - Mine svar: 2,9
S-Fritt T4 - Referanseområde: 11,0 - 23,0 - Mine svar: 14,5
S-Fritt T3 - Referanseområde: 3,5 - 6,5 - Mine svar: 6,3
S-Anti-TPO - Referanseområde: <100 - Mine svar: 36

Så alt i alt, fine resultater!

Men allikevel følte jeg for å lese litt om de forskjellige hormonene. Og om TSH fant jeg blandt annet dette fra Fürst sine hjemmesider. Legger ved bilde. Det er litt vanskelig å si om jeg oppfattet det riktig, om det gjelder kun de som er gravide og hva det burde ligge på da. Spurte først her på forumet om jeg tolket det riktig. Men følte meg litt "urolig" og sendte da derfor melding til gynekologen min etterhvert, bare for å høre om mitt svar på TSH kunne være bittelitt for høyt og la ved samme bilde fra Fürst. Fikk til svar "Litt høyt". Skrev også at han tenkte vi skal kontrollere det og at det er mulig jeg skal bruke en liten dose Levaxin når jeg blir gravid.

Så selv om det da ser helt fint ut, så kan det være noe som er litt forhøyet. Tenker det er greit at jeg spurte (selv om jeg ikke vil virke helt fanatisk) ,så får han avgjøre hva vi gjør når jeg blir gravid. Leser også at man burde begynne på medisin før man blir gravid, men så er jo svarene mine innenfor referanseområdet. Så jeg håper bare ikke at det gjør noe "skade" å begynne med en liten dose Levaxin når jeg blir gravid. Ikke helt lett å bli klok på o_O

Ellers begynner jeg å føle at jeg har fått tilbake kroppen min igjen! Hvertfall fysisk. Jeg blør ikke mer og det kommer minimalt med brunlig utflod ut. Hurra! Det er så deilig! Jeg gleder meg til å begynne å prøve igjen veldig snart og til å begynne med EL-tester. Har tatt graviditetestester for å se at den synker, og det har den virkelig gjort!

Har tatt tre til nå. Først én dagen etter aborten for å ha noe å sammenligne med. Da var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Så sjekket jeg igjen noen dager etter, da var teststreken fortsatt veldig sterk, men ikke sterkere enn kontrollstreken. Så sjekket jeg for to dager siden. Den streken var mye svakere, heldigvis :) tenkte å ta en kanskje til lørdag/søndag igjen.

Håper dere alle får en fin fridag i dag! :hello:flower

Vedlegg

• IMG_8504.jpg
    IMG_8504.jpg
    345,3 KB · Visninger: 76
Så utrolig flott at du skal få litt støttemedisin neste gang du blir gravid! Jeg skal også ta blodfortynnende og progesteron, men abyl-e og Crinone. Kan ikke si jeg gleder meg til Crinone, den er noe skikkelig kliss! Er Lutinus tabletter eller skal det settes vaginalt?

Så utrolig flott at du skal få litt støttemedisin neste gang du blir gravid! Jeg skal også ta blodfortynnende og progesteron, men abyl-e og Crinone. Kan ikke si jeg gleder meg til Crinone, den er noe skikkelig kliss! Er Lutinus tabletter eller skal det settes vaginalt?

Ja, veldig glad for mer hjelp som forhåpentligvis vil gjøre at lille spiren holder seg helt i mål neste gang :)
Lutinus settes vaginalt! Så ja, det er noe kliss og ikke noe jeg gleder meg til å fortsette med:hilarious: men det i forhold til sprøyter skal bli barnemat :D
Godt å høre at du også får støttemedisin! Håper det hjelper for deg:Heartred

Da har jeg nettopp tatt min første EL-test etter aborten, og jeg tipper jeg snart har EL! Håper hvertfall det!

Tok også en graviditetstest og det er fortsatt en veldig svak strek igjen. Håper ikke det har noe innvirkning på eggløsning! :happy:

Vedlegg

• IMG_8538 3.jpg
    IMG_8538 3.jpg
    1,8 MB · Visninger: 70
Back
Topp