Hei du Så trist å høre at vi har nesten helt lik historie det er skikkelig, skikkelig vondt Prøver dere på deres første? Det er skikkelig tøft og vondt å se at "alle" rundt en blir gravide som bare det, eller nylig har fått en liten en... Også vil man så gjerne være der selv. Og man har sett sånn frem til hvordan det skal bli. Begynt å tenke på alt det fine som skal skje, også får man den beskjeden. At det ikke finnes hjertelyd. Og alt bare faller i tusen biter. Og ikke bare én gang, men to!Kjære deg nå fikk jeg tårer i øynene her.. alt du skriver ligner på en prikk på min historie.. har også mistet i MA to ganger siste 6 mnd.. i november og i mars.. det er så grusomt. Så mye skuffelse, tanker og sorg.. som nesten ingen rundt kan skjønne.. alle rundt som blir gravide og får sine små nurk. Jeg føler med deg. Dagene går og ingen vet hva en går igjennom... kampen for å bare holde ut, og holde maska når ALLE venninnene snakker om graviditet, baby og fødsel... (bare noen få som vet om den ene MA, ingen vet om den andre)
Man tror aldri at det skal skje to ganger. Husker gyn sa til meg etter hun oppdaget at hjertet hadde sluttet å slå andre gangen, at vi bare hadde veldig uflaks. Jeg vil ha en årsak!!
Livredd for å bli gravid igjen, er nå 4 dpo i dag.. ikke hatt mens enda. Hva vil skje neste gang?
du er ikke alene
Det er kjempe skummelt å prøve å bli gravid igjen. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle det. Jeg var veldig nervøs andre gang, så hvordan skal en tredje gang gå? Jeg aner ikke...
Ja, man leser om at de aller fleste får bare høre at det er uflaks. Men allikevel. Det hadde vært så lettere hvis man hadde funnet en årsak til det, hvis det faktisk er en årsak da. Det er skummelt å ikke vite.
Får du noe støttemedisiner neste gang du blir gravid? Sender deg en stoooor, god klem!!