Veien til baby nr. 2 (med pcos).

Skjønner ingenting her nå jeg. 14 dpo. Fortsatt høy temp og test har en svaaak svaak strek, som kamera ikke greier å fange opp. Kanskje litt sterkere enn i går, men kan fortsatt være bare skygge.

Jeg tror nok jeg er inni en kjemisk akkurat nå. Føler ikke at dette er normalt i det hele tatt. Litt mer blødning i dag også. Får bare ta tia til hjelp å vente å se.

644B8D0D-A6FE-4A14-B724-D15906DC692B.jpeg


2465C908-CE20-477F-A7D0-682F61F62D9B.jpeg
 
Så kjedelig.. men kanskje godt å få den bekreftelsen når du følte det bare var rot siste tiden nå❤️ Masse lykke til denne runden! Håper du får el like tidlig
Ja, hadde det vært noe så er jeg sikker på at det ikke hadde holdt uansett. Håper også på rask el igjen! Va så godt med en normal syklus. Og litt lengre lutealfase er ikke å forrakte :) håper egentlig dette er normalen, og at de var en dag kortere sist siden syklusene ble så veldig lange. Men hvem vet. Vi får se! Krysser fingerene :) blir pp5 etter aborten, Så er jo egentlig innafor.
 
PP 9, CD 5

Da var TR over. Eggløsningsjakten er i gang.
Meen, noe rart denne gangen er at tempen enda ikke har gått ned etter el. Holder seg enda høy. De to forrige syklusene sank den samme dag som TR, men ikke nå. Pleier jo å ligge under 36.30. Hva skjer med det?

2C3B03E2-44E4-4514-8852-86DAA8D08353.jpeg
 
Cd 11

Litt mer eggehvite i dag, men den svakeste el-testen jeg har hatt noen gang. Tar det egentlig som et positivt tegn, for det betyr vel at metformin fungerer? ❤️
23B28EE4-8FF6-454D-A655-593DF07190CF.jpeg
 
Kjenner at jeg må lufte tankene litt. Har egentlig hatt en fin dag, men så kjente jeg plutselig på en sorg. Jeg ser gravide og babyer overalt. Og oktober nærmer seg raskt. Jeg skulle vært høygravid og en mnd unna termin nå. Hvis lille ikke hadde sluttet å vokse. Men her sitter jeg, og det kjennes som om jeg aldri skal få oppleve at magen vokser og at en liten kommer til verden. Jeg vet at det nok ikke stemmer. Jeg vet jo at jeg kan bli gravid. Jeg har eggløsninger. Det må bare klaffe.

Fikk negativ eltest i dag også. Dag 3 med elslim, så håper det nærmer seg. Kanskje det er nettopp denne gangen babyen vår skal bli til ❤️
 
Kjenner at jeg må lufte tankene litt. Har egentlig hatt en fin dag, men så kjente jeg plutselig på en sorg. Jeg ser gravide og babyer overalt. Og oktober nærmer seg raskt. Jeg skulle vært høygravid og en mnd unna termin nå. Hvis lille ikke hadde sluttet å vokse. Men her sitter jeg, og det kjennes som om jeg aldri skal få oppleve at magen vokser og at en liten kommer til verden. Jeg vet at det nok ikke stemmer. Jeg vet jo at jeg kan bli gravid. Jeg har eggløsninger. Det må bare klaffe.

Fikk negativ eltest i dag også. Dag 3 med elslim, så håper det nærmer seg. Kanskje det er nettopp denne gangen babyen vår skal bli til ❤️
Kjenner meg veldig igjen i tankene og følelsene dine :Heartred Ville selv hatt termin i slutten av oktober, om jeg ikke mistet i mars. Nå har jeg hatt flaks å blitt gravid igjen. Men husker jeg kjente på frykten for at jeg skulle passere termindagen uten ny graviditet. Så det er lov å føle litt på det altså. Håper det er gullegget som gjør seg klart for EL nå :happy::Heartred
 
Dag 4 med elslim, men fortsatt negative eltester. Var sikker på at den skulle være positiv i dag for har masse slim og den har vært positiv i tidligere sykluser innen dag 4. Det er den ene tingen som jar vært konstant under disse uregelmessige syklusene. Det skal altså ikke være en eneste syklus som er lik! :arghh:
784F3C1F-C46F-4527-9862-865804A9F2EF.jpeg
 
Det blei visst ingen eggløsning.. i dag mer kremete utflod. Kroppen prøvde nok, men fikk ikke økt LH. Kjenner jeg blir irritert. Greit nok at syklusene har vært lange, men eggløsningene har alltid kommet etter dagene med elslim! Og nå plutselig skal jeg ha elslim uten eggløsning også? Hva skjer? Da får jeg vel bare stålsette meg for en ny lang syklus? Tviler sterkt på at kroppen får til noe på en stund, kjenner det bare på meg. :banghead:
 
.. nå føler jeg meg dum. Tar sorgene på forskudd visstnok. Men hadde ingen elslim i mårrest og ble kjempeskuffa.
Vell, det kom tilbake og positiv eltest nå nettopp. Får sikker peak i kveld. Så da blir det vel allikevel :hilarious:

Vi forsøkte oss på aksjelegging i går kveld, men samboer hadde vansker med å prestere. Tror det er den vissheten om at han må få til som gjør det vanskelig. Får være litt ekstra snill med ham i dag så han får lyst senere. Og i morgen.
 

Vedlegg

  • 4CFA8725-5412-4176-AF15-C362CDB93F9C.jpeg
    4CFA8725-5412-4176-AF15-C362CDB93F9C.jpeg
    366,9 KB · Visninger: 66
.. nå føler jeg meg dum. Tar sorgene på forskudd visstnok. Men hadde ingen elslim i mårrest og ble kjempeskuffa.
Vell, det kom tilbake og positiv eltest nå nettopp. Får sikker peak i kveld. Så da blir det vel allikevel :hilarious:

Vi forsøkte oss på aksjelegging i går kveld, men samboer hadde vansker med å prestere. Tror det er den vissheten om at han må få til som gjør det vanskelig. Får være litt ekstra snill med ham i dag så han får lyst senere. Og i morgen.
Mannen her kunne også slite med å prestere innimellom :playful: :hilarious: Så var bare viktig at vi tok oss god tid under akten, så det ikke føltes som plikt/stress sex. Det funka vedig bra her hvert fall :happy: Happy humping :hello2
 
Mannen her kunne også slite med å prestere innimellom :playful: :hilarious: Så var bare viktig at vi tok oss god tid under akten, så det ikke føltes som plikt/stress sex. Det funka vedig bra her hvert fall :happy: Happy humping :hello2
Ja vi prøvde ganske lenge, men orker ikke at det skal føles som plikt, så sa til han at det er helt greit at han ikke fikk til, og at vi kan prøve igjen senere.
Takktakk ❤️
 
Ifølge FF er jeg 4 dpo. Tror selv at jeg er 5, da jeg våknet med smerter i magen 1 oktober. Minnet om luftsmerter, men ikke helt det samme. Va mer sentralt i magen. Ikke hatt så mye elsmerter før, men det varte i ca 1 time før det ga seg. Hjalp ikke å gå på toalettet som det gjør med luftsmerter.

Hatt så rar temp hele denne syklusen. Vært generelt mye høyere enn tidligere, og økningen nå etter el har vært relativt stabil. Har tidligere blitt plutselig veldig høy, men hoppet mye opp og ned. Så rart.

Ikke orket å melde meg inn i IKM-gruppe for han ingen tro på graviditet denne gangen. Blei ikke så bra med aksjelegging som dere ser. Bare én gang. Skal ikke mer til egentlig, men har ikke troa likevel.

364F1F1F-2775-479D-9499-9FD9AEFD33AB.jpeg
 
PP 9, CD 27, 12 dpo

Å herregud. Nå er jeg i sjokk. Har absolutt ikke hatt troa denne runden. Hadde litt trykk i livmora i sted, tenkte at nå kommer mensen snart. Så da jeg kom hjem så tenkte jeg at nå skal jeg ta en test bare for å avklare så jeg er litt forberedt på at det blir TR. Så får jeg denne:
F20280A4-6A5E-4820-BFB5-20522C052108.jpeg

Og dette er Metode sin. Som i utgangspunktet slår ut sent. ❤️

Så måtte ta en digital:
1DA11808-1A9A-4D6E-9EA2-9593DF663775.jpeg

Altså ingen tvil!! Er helt skjelven jeg nå. Sist jeg ble gravid så gråt jeg, men ikke nå. Nå har jeg høy puls og skjelver. Vet jo at det fortsatt kan gå galt. IKM om 2 dager får være første delmål tenker jeg. Så må jeg sende melding til legen for nedtrapping av metforminen. Også må jeg fortelle mannen når han kommer fra jobb :hilarious:

Sånn mtp symptomer har jeg ikke tenkt at det var noe på gang. Ikke ømme pupper, eller andre ting. Men jeg har hatt et par dager da det har kjent ut som om jeg skulle bli syk. Blitt sliten av å stå bare, litt som når man har influensa. Også har jeg vært tett i nesa og nyst en del. 4-5 ganger på rad.

Legger med tempingen også: for den sier også noe om hvorfor jeg ikke forventa dette. Ikke mye trifasisk her nei o_O vet at ikke alle får det, men de er ganske lave disse målingene. Ja dere skjønner nok. Haha også typisk at jeg ikke meldte meg ikm-gruppe heller da, så lite tro haddejeg!
DD42D073-A60F-41BD-BD8C-6D984A60EFB5.jpeg
 
Back
Topp