Veien til baby nr. 2 (med pcos).

My test i kveld på 3 timers urin, men ikke drukket noe særlig. Kan fortsatt bare skimte strek på babyplan og clearblue kommer ikke med noe. Så da er det nok bare skygger jeg ser. Men her gir vi ikke opp! Er jo enda bare 9dpo, så håper er ikke ute enda!
 

Vedlegg

  • 9DFD8DC3-60BA-4471-8E85-75C9B21993B3.jpeg
    9DFD8DC3-60BA-4471-8E85-75C9B21993B3.jpeg
    700,3 KB · Visninger: 99
Åååh, så spennende! Merker du noe til luft i magen? Jeg ble veldig luftig ca 8-9dpo da jeg testet positivt. Og støl i magen, helt annerledes enn de vanlige murringene. Negativ test på 9dpo, men tydelig på 11dpo. Krysser både fingre og tær og alt annet som krysses kan for deg!
Litt luft, men ingenting jeg anser som unormalt. Og ikke vært støl akkurat. Vært en del ilinger/stikninger de siste dagene. Akkurat nå kjennes det mer ut som de menssmertene jeg får. Eller «smerter» da jeg aldri har skikkelige smerter i forbindelse med mens. Vanskelig å se om der er de normale murringene da jeg ikke har hatt mange nok sykluser til å vite hva som er normalt :laughing005 alt for spennende dette, men forberedt på at det ikke skal bli noe.
 
My test i kveld på 3 timers urin, men ikke drukket noe særlig. Kan fortsatt bare skimte strek på babyplan og clearblue kommer ikke med noe. Så da er det nok bare skygger jeg ser. Men her gir vi ikke opp! Er jo enda bare 9dpo, så håper er ikke ute enda!
Føler jeg ser noe på den clearblue jeg altså, men er kanskje bare innbilning? :p Synes det er litt vanskeligere å se med blå strek. Krysser fingrene for at dette går veien :happy:
 
Litt luft, men ingenting jeg anser som unormalt. Og ikke vært støl akkurat. Vært en del ilinger/stikninger de siste dagene. Akkurat nå kjennes det mer ut som de menssmertene jeg får. Eller «smerter» da jeg aldri har skikkelige smerter i forbindelse med mens. Vanskelig å se om der er de normale murringene da jeg ikke har hatt mange nok sykluser til å vite hva som er normalt :laughing005 alt for spennende dette, men forberedt på at det ikke skal bli noe.
Ikke godt å si! Jeg ser noe på den rosa, men ingenting på den blå dessverre. Er det også tidligtest? Husk på at det tar jo tid fra egget fester seg til hcg'en kommer ut i urinen. Og de første dagene er det veldig, veldig små mengder. Det er jo også stor forskjell mellom de ulike merkene, jeg tok en liten sammenligning i uke fem, tror jeg det var, mellom Make Sure og Metode. Jeg hadde desverre ikke flere Babyplan igjen. Make Sure var desidert best, og mest fargestoff i!
 
Føler jeg ser noe på den clearblue jeg altså, men er kanskje bare innbilning? :p Synes det er litt vanskeligere å se med blå strek. Krysser fingrene for at dette går veien :happy:
Ser faktisk sånn ut på bildet, men ser ingenting i virkeligheten :) om ikke streksynet mitt bare er der med røde streker da :hilarious:
 
Ikke godt å si! Jeg ser noe på den rosa, men ingenting på den blå dessverre. Er det også tidligtest? Husk på at det tar jo tid fra egget fester seg til hcg'en kommer ut i urinen. Og de første dagene er det veldig, veldig små mengder. Det er jo også stor forskjell mellom de ulike merkene, jeg tok en liten sammenligning i uke fem, tror jeg det var, mellom Make Sure og Metode. Jeg hadde desverre ikke flere Babyplan igjen. Make Sure var desidert best, og mest fargestoff i!
Ja ser heller ingenting på den blå, og svakt på den rosa. Men mer på den i mårrest. Jeg er fortsatt ved godt mot :) jeg får skygge på makesure iallefall. Og cb er tidligtest :)
 
10 dpo

Var nok bare skygger og innbilning dette her. Fortsatt bare svak skygge på testen, syns også den ser grå ut i dag. Og tempdropp. Litt lavere livmortapp, så kanskje den er på vei ned for tr om noen dager? Ingen symptomer nå på morgenen iallefall.
 

Vedlegg

  • 466C0516-8CC2-44CA-A0D1-94B6CCE42C4F.jpeg
    466C0516-8CC2-44CA-A0D1-94B6CCE42C4F.jpeg
    482,3 KB · Visninger: 102
  • 0F6DA1B1-619F-411F-9B2D-03AD4FB1125E.jpeg
    0F6DA1B1-619F-411F-9B2D-03AD4FB1125E.jpeg
    635,8 KB · Visninger: 99
10 dpo

Var nok bare skygger og innbilning dette her. Fortsatt bare svak skygge på testen, syns også den ser grå ut i dag. Og tempdropp. Litt lavere livmortapp, så kanskje den er på vei ned for tr om noen dager? Ingen symptomer nå på morgenen iallefall.
Æsj altså! Jeg var så sikker på babystrek i går..
 
Æsj altså! Jeg var så sikker på babystrek i går..
Helt ærlig så var jeg det også o_O Men forventet at det ikke skulle være noe. Har ingen stikking/murring eller noe i magen i dag. Litt rart, med de mensmurringene i går. Men håpet er jo ikkehelt ute enda. Regner med det ikkegikk, men vet jo ikke for sikkert før mens kommer :D
 
Helt ærlig så var jeg det også o_O Men forventet at det ikke skulle være noe. Har ingen stikking/murring eller noe i magen i dag. Litt rart, med de mensmurringene i går. Men håpet er jo ikkehelt ute enda. Regner med det ikkegikk, men vet jo ikke for sikkert før mens kommer :D
Ja så kjedelig.. nei du har jo ikke fått mensen enda!
 
Fortsatt 10 dpo

Her gir vi ikke opp før mensen kommer. Det er fortsatt håp! Er på jobb nå, og ikke så mye tid å «kjenne etter» men kjenner akkurat som en dump «smerte» i livmor og plutselig litt svak stikking. Litt sånn mensen-aktig. Ved sjekk av utflod så virker det å være litt tynnere cloudy, iblandet litt sticky/gummi-aktig. OG iblandet litt brunt. Gammelt blod? Jeg pleier å spotte ca 1-2 dager før mens. Men det er 3-4 dager til.
Føler for å dokumentere mest mulig nå, slik at jeg har noe å sammenligne med i andre sykluser :)
 
PP 8, CD 1

Da meldte tante rød sin ankomst med skikkelig hodepine og blødning nå på morgenen. Ikke hatt mine klassiske 2 dager med spotting. Utflod vært litt rosa, men kun når jeg stikker inn fingeren og sjekker. Vanligvis vises det godt på papiret et par dagen i forveien. Ekstra nedfor i dag, for at dette tar så lang tid.

Legetime på onsdag, så får vi se hva som skjer da.
 
CD 3

Vært hos legen nettopp. Han sa det at de lange syklusene kan være etter aborten. Og at det tar tid. Jeg tror ikke det siden andre pcos-plager er blitt værre den siste tiden også. Spesielt hårvekst rundt navelen, indre lår og overleppe. Vi ble enige om å forsøke metformin, skal ha 850 mg * 2, men han ba meg trappe opp og starte med en først. I tillegg sendte han henvisning til gyn med info om meg og spørsmål om videre opplegg. Så får vi se hva de sier etterhvert. Regner med det tar litt tid før det svaret kommer. Så da starter jeg opp med metformin i dag, så får vi se. Forventer masse bivirkninger, men skal begynne å ta det til det største måltidet (middag) så håper jeg at det ikke blir så ille.

Andre som bruker metformin? Hvilken dose bruker du og hvilke bivirkninger? :)
 
Back
Topp