Veien til baby nr. 2 (med pcos).

Cd 28.

Nå aner jeg virkelig ikke om det ble eggløsning eller ikke. Eggehviten var borte i dag, etter to dager, og er mer kremete. Tempen gikk også litt opp i dag, men føler ikke jeg kan stole på den enda. Vekkes av katta om natta og har valgt å tempe til vanlig tid. Eggløsningstestene har ikke vært positive, eller i nærheten. Tester midt på dagen (hadde peak midt på dagen sist syklus). Så får se da.. FF vil ha det til at eggløsning var for noen dager siden, og det stemmer jo ikke. Vært mye uregelmessige temper siste uka!
 

Vedlegg

  • 19118EB9-CCF9-4341-BA93-CDA055DBA6BE.jpeg
    19118EB9-CCF9-4341-BA93-CDA055DBA6BE.jpeg
    888 KB · Visninger: 59
  • E14794AF-836F-4184-9967-8B0269A0E368.jpeg
    E14794AF-836F-4184-9967-8B0269A0E368.jpeg
    603,2 KB · Visninger: 53
CD 32

Endelig! Endelig positiv el-test. Hadde det også liiitt på følelse før jeg testet. Vært litt mer kåt i går og i dag. Vi skal i bryllup i helga, og samboer prøvde på dressjakka. Fikk lyst å rive av han klærne der og da, men vi var hos svigers så det kunne jeg ikke. Ble ikke noe når vi kom hjem, men vi hadde i forgårs da. Og så blir det igjen i kveld og i morgen så lenge typen får til.
Hadde jo vært litt typisk om det skulle klaffe når jeg har somla meg til legetime. Men om det ikke klaffer så har jeg iallefall den i nær fremtid. Ganske lik lengde på disse to syklusene da. Positiv test cd 35 da, og cd 32 nå. Krysser alt jeg har nå (bortsett fra beina :hilarious: :sex).
 

Vedlegg

  • CA09A39A-A349-48DA-A40B-970AD49E2921.jpeg
    CA09A39A-A349-48DA-A40B-970AD49E2921.jpeg
    681,2 KB · Visninger: 53
Cd 34 (kanskje 1 dpo)

Tempen litt opp i dag. Spent på i morgen om det fortsetter å stige. Tror kanskje jeg har hatt el, men fortsatt veldig vannete utflod da jeg stod opp, og høy livmorhals. Ikke helt sikker på når utfloden tørker inn i forhold til selve eggløsningen.
Ekstra spesielt i dag er at jeg er ganske svimmel. Pleier aldri å være det, men om det er i forbindelse med eggløsning eller tilfeldig aner jeg ikke. Iallefall veldig plagsomt. o_O
 

Vedlegg

  • B571B262-D3B0-4636-9403-9486B0CCD8F1.jpeg
    B571B262-D3B0-4636-9403-9486B0CCD8F1.jpeg
    365,6 KB · Visninger: 47
PP 7, CD 35, 1-2 dpo!

Kjennes veldig greit å være i dpo-land. Trives godt her, spesielt siden syklusene er så lange. Jeg slipper å tenke noe. Trenger ikke ta el-tester, eller tenke på at aksjelegging til rett tid. Det er liksom ikke mer å gjøre. Kunne latt være å tempe også egentlig, men det er gøy å følge med, også får man jo litt forvarsel på tr også :) har besøk denne helga av bror med familie, så dagene blir nok å gå raskt. Og klaffer det ikke, så er det legetime 24/8. Alt føles veldig greit akkurat nå!
 

Vedlegg

  • CD9646B0-5697-4C58-BFF8-E9BD45221EDE.jpeg
    CD9646B0-5697-4C58-BFF8-E9BD45221EDE.jpeg
    472,5 KB · Visninger: 50
6dpo

Skriver nå her bare i tilfelle det er relevant, selv om troa ikke er helt tilstede denne syklusen. Våkna i natt av stikninger nede i høyre side av magen. 5-6 ganger fikk jeg stikk, også gav det seg. Kjenner ikke noe spesielt utenom det :)
 
7dpo

Helt svake kilinger/stikninger i livmor i dag. Det er ikke på samme side hver gang. Kjenner det mest på venstre siden akkurat nå. Mer mot høyre tidligere. Så det stammer nok bare fra vanlig pms. Tok en test i dag (jaa alt for tidlig jeg vet!) den hadde strek, helt svaaaak svak svak. Regner det som skygge. Men greit å vite at jeg får skygge på de, så slipper jeg tenke så mye over det senere :hilarious:
 
7dpo

Helt svake kilinger/stikninger i livmor i dag. Det er ikke på samme side hver gang. Kjenner det mest på venstre siden akkurat nå. Mer mot høyre tidligere. Så det stammer nok bare fra vanlig pms. Tok en test i dag (jaa alt for tidlig jeg vet!) den hadde strek, helt svaaaak svak svak. Regner det som skygge. Men greit å vite at jeg får skygge på de, så slipper jeg tenke så mye over det senere :hilarious:
7dpo er for tidlig ja! Jeg hadde negativ test 9 dpo, så utslag 11dpo. Positiv digital 12dpo. Lett å si, vanskelig å gjennomføre - spar testene til du er nærmere ikm. Men en dypper må dyppe! :p Krysser fingrene for deg!
 
8dpo
Begynner å lure på om jeg er gravid. Det er skummelt å si høyt, for det kan altså like godt være vanlig pms symptomer jeg kjenner. I kveld er det en del stikking. Og har hatt en del fornemmelser inni der iløpet av dagen på og av. Men kjenner det godt nå i skrivende stund. Kan ikke huske å ha det forrige syklus. Det er enda tidlig. Men plutselig har jeg gått fra å ikke ha troa i det hele tatt, til å lure på om det kanskje gikk allikevel. Fallhøyden blir så megasvær når jeg tørr å la meg selv tro at det gikk. Og foreløpig kan det jo gå alle veier. Dagene går så veldig sakte nå kjenner jeg!

Redigert: måtte bare nevne et symptom til. Muligens. Under sex med samboer nå i kveld kjente jeg litt ømhet i den ene puppen. Det pleier jeg ikke ha til vanlig, og heller ikke som pms-symptom. :smiley-angelic001
 
Last edited:
Jeg tror jo det jeg også, men samtidig så blir man jo så obs på skyggestreker og kjemisk osv etter å ha prøvd en stund, og mistet. Men ja blir flere tester ❤️❤️
Ja det skjønner jeg veldig godt! Jeg skal følge med og regner med jeg kan gratulere deg helt sikkert i løpet av dagen!❤️
 
Fortsatt 9dpo: hadde masse utflod her nå nettopp. Kremete og litt grå på fargen egentlig. Har normalt bare sticky og lite utflod frem til tr.
 
Back
Topp