Gratulerer! Så gøy Jeg hadde heller ikke trua i det hele tatt den måneden jeg ble gravid Rart det der, hvordan det er ut til å klaffe de månedene man kjenner minst og har minst tro.PP 9, CD 27, 12 dpo
Å herregud. Nå er jeg i sjokk. Har absolutt ikke hatt troa denne runden. Hadde litt trykk i livmora i sted, tenkte at nå kommer mensen snart. Så da jeg kom hjem så tenkte jeg at nå skal jeg ta en test bare for å avklare så jeg er litt forberedt på at det blir TR. Så får jeg denne:
Vis vedlegget 390202
Og dette er Metode sin. Som i utgangspunktet slår ut sent.
Så måtte ta en digital:
Vis vedlegget 390204
Altså ingen tvil!! Er helt skjelven jeg nå. Sist jeg ble gravid så gråt jeg, men ikke nå. Nå har jeg høy puls og skjelver. Vet jo at det fortsatt kan gå galt. IKM om 2 dager får være første delmål tenker jeg. Så må jeg sende melding til legen for nedtrapping av metforminen. Også må jeg fortelle mannen når han kommer fra jobb
Sånn mtp symptomer har jeg ikke tenkt at det var noe på gang. Ikke ømme pupper, eller andre ting. Men jeg har hatt et par dager da det har kjent ut som om jeg skulle bli syk. Blitt sliten av å stå bare, litt som når man har influensa. Også har jeg vært tett i nesa og nyst en del. 4-5 ganger på rad.
Legger med tempingen også: for den sier også noe om hvorfor jeg ikke forventa dette. Ikke mye trifasisk her nei vet at ikke alle får det, men de er ganske lave disse målingene. Ja dere skjønner nok. Haha også typisk at jeg ikke meldte meg ikm-gruppe heller da, så lite tro haddejeg!
Vis vedlegget 390205
Men ble skikkelig glad på dine vegne nå! Satser på at denne sitter hele veien til mål