Smily
Elsker forumet
Jaa, det er kanskje sant det… Jeg får se hva huet sier i mårra tidlig
Har du tatt en test I dag? :-D Er bare "litt" nysgjerrig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, det er kanskje sant det… Jeg får se hva huet sier i mårra tidlig
Hihi, så hyggelig at du er nyskjerrigHar du tatt en test I dag? :-D Er bare "litt" nysgjerrig!
Jeg synes ikke det der ser ut som en ultrasvak og teit skygge Den testen ser positiv utHihi, så hyggelig at du er nyskjerrig
Det ble til at jeg tok en test ja Skimter en svaaak svak strek. Tok bilde, men vet ikke om den bittesvake streken vises på bilde en gang?
Vis vedlegget 119442
Litt gøy med strek da, selv om den er ultrasvak og sikkert bare er en teit skygge
Spør du meg, ser det ut som mer enn en skygge. Krysser fingrene
Jeg synes ikke det der ser ut som en ultrasvak og teit skygge Den testen ser positiv ut
Respekt hvis du klarer å vente noen dager før du tar ny test Jeg er evig håpløs testetøs og hadde testet minst en gang hver dag etter å ha fått en sånn strekHar ikke testet noe særlig før, og bare hørt om disse skyggestrekene, så regna bare med at det var det det var siden den er så svak. Men da er det jo kanskje litt spennende allikevel da Får teste på nytt om noen dager
Får se hvor mange dager jeg klarer å holde meg Takk for kryssa fingreRespekt hvis du klarer å vente noen dager før du tar ny test Jeg er evig håpløs testetøs og hadde testet minst en gang hver dag etter å ha fått en sånn strek
Krysser fingrene for neste test da. Er ganske sikker på at du får sterkere strek om noen dager
Den der er positiv spør du meg
Hihi, så hyggelig at du er nyskjerrig
Det ble til at jeg tok en test ja Skimter en svaaak svak strek. Tok bilde, men vet ikke om den bittesvake streken vises på bilde en gang?
Vis vedlegget 119442
Litt gøy med strek da, selv om den er ultrasvak og sikkert bare er en teit skygge
JEG SER STREK! OG DEN ER ROSA :-D
Holy smack! Shit så moro :-D hvis du tar test på tirsdag så skal det Være en grei økning. Men har du mange så har man jo muligheten til å sjekke når man vil. Hadde jeg fått en sånn en så lurer jeg på hvor mange jeg hadde hatt igjen av de 100 jeg har =P ha ha..
Gøy!
Hvordan ser den ut nå når den er tørket? Blir nok en klar fin strek på deg i morgen. Hvisker gratulererDa spør jeg deg Hihi! Svak strek da. Men det blir spennende å teste igjen å se om den blir sterkere! Kanskje det faktisk var en festeblødning jeg hadde
Haha, 100 faktisk
Ja, det er veldig gøy med strek, selv om den er svak Har ikke kjempetrua enda da, fortsatt ikke passert IKM, og ingen symptomer.. Er jo for godt til å være sant at vi lykkes allerede i pp2. Så det blir ei spennende uke Men begynner jo å tro at det kanskje var ei festeblødning her om dagen.. Og det er jo også gøy
Testen ligger hjemme, og jeg skal ikke hjem før i kveld. Får se på den daHvordan ser den ut nå når den er tørket? Blir nok en klar fin strek på deg i morgen. Hvisker gratulerer
Jeg skjønner deg GODT at du kulern med å juble helt enda Og det gjør man jo lurt i (mener jeg da...). Oooh..lever på din evt lykke! At det klaffer på kort tid er jo gull Da slipper man så sinnsykt mye spenning. Så det er det bare å være glad for om den sitter nå og ikke tenke på alle andre. Its just nature
Ja, jeg har litt trua på at det var festeblødning jeg også
Det blir veldig spennendeJeg kan se en strek, så blir spennende å se de nærmeste dagene
Ja, venter litt med jublingen, det blir ei spennende uke
Sant nok, det er jo naturens gang, og jeg blir jo såklart veldig glad hvis dette viser seg å være full klaff men synes samtidig det er urettferdig for dem som sliter..
Måtte bare sjekke da, redd for å jinxe, men hvis streken blir sterkere og magen etterhvert større blir termindato 15.februar
Jeg tror du har spire i magen!!Hihi, så hyggelig at du er nyskjerrig
Vis vedlegget 119442