Veien mot målet ♡

Tja, det var det da :) håper veldig at jeg får positiv el-test når jeg kommer hjem fra jobb i dag :) resten av symptomene er på plass, så det er bare positiv test som mangler nå :)
Så bra :) Da ligger vi jo ganske likt vi også!
 
PP 2 - CD 14

Klarer ikke å bli helt klok på disse el-testene.. Dagens test nederst. Virker som gårsdagens formiddagstest er den sterkeste, men ikke helt positiv.

ImageUploadedByBV Forum1432236616.550176.jpg

Aksjer er lagt inn hver dag de siste tre dagene, og annenhver dag før det. Satser på at samboer er villig i kveld også :D Så det står ikke på innsatsen, hadde bare vært greit å vite når jeg kan begynne å telle dpo-dager :)
 
PP 2 - CD 14

Klarer ikke å bli helt klok på disse el-testene.. Dagens test nederst. Virker som gårsdagens formiddagstest er den sterkeste, men ikke helt positiv.

Vis vedlegget 118425

Aksjer er lagt inn hver dag de siste tre dagene, og annenhver dag før det. Satser på at samboer er villig i kveld også :D Så det står ikke på innsatsen, hadde bare vært greit å vite når jeg kan begynne å telle dpo-dager :)
Jeg føler med deg, er usikker selv. Lagde en tråd om det da, så kanskje jeg får noen inputt. Før testet jeg kun morgen hadde som rregel positiv to formiddager og 3dje dag var den klart negativ,så regnet ut fra det. NÅ har jeg testet to ganger om dagen. Tror den formiddagstesten din var den sterkeste.
 
Jeg føler med deg, er usikker selv. Lagde en tråd om det da, så kanskje jeg får noen inputt. Før testet jeg kun morgen hadde som rregel positiv to formiddager og 3dje dag var den klart negativ,så regnet ut fra det. NÅ har jeg testet to ganger om dagen. Tror den formiddagstesten din var den sterkeste.

Ja, jeg mener også at den formiddagstesten er den sterkeste, men har jo testet to formiddager etter det, og synes fortsatt de er ganske sterk strek på, men ett stykke unna positiv liksom. Så jeg vet ikke helt om jeg skal slutte å teste, eller om jeg skal teste helt til streken er veldig svak igjen. I tillfelle det bare er kroppen som "prøver på eggløsning", men at egget ikke slipper. Hmm.. :rolleyes: Ikke lett å bli klok på det der nei :) Skulle jo sikkert tempet for å være helt sikker, men synes det høres litt slitsomt ut..
 
PP 2 - dpo

Vet ikke akkurat hvor mange dager, men går sterkt ut i fra (og håper virkelig) at jeg er dpo nå! :) 2-3 dager kanskje.. Så nå blir det spennende dager fremover, håper det dukker opp noen symptomer etterhvert som ikke bare er vanlige dpo-symptomer! :)

Herlig med langhelg da! Fortsatt en del oppussing igjen, så dagene går fort :)
 
Håper det klaffer for oss begge denne måneden! Tror selv jeg er dpo, men usikker på om det har blitt nok aksjer.. Har tappet mannen for krefter i det siste tydeligvis, så det har for det meste bare blitt mest kosing :p Krysser fingrene for oss begge uansett, igjen :)
 
Håper det klaffer for oss begge denne måneden! Tror selv jeg er dpo, men usikker på om det har blitt nok aksjer.. Har tappet mannen for krefter i det siste tydeligvis, så det har for det meste bare blitt mest kosing :p Krysser fingrene for oss begge uansett, igjen :)

Krysser fingre for klaff for oss begge ja :D Kjekt å være dpo, men dagene går jo sakte innimellom da :p Tror det skal ha blitt nok aksjeinnlegg her egentlig, så nå er det opp til kroppen å fikse resten! :)

Må ikke slite ut mannen helt da vettu ;) Satser på at det holder! :)
 
PP 2 - 5/6 dpo

Dagene snegler seg avgårde.. Sykt hodepine i dag, slik som jeg pleier å ha dagen før mensen. Ei uke til mensen skal komme, så håper ikke det er noe tull med syklusen nå og mensen plutselig kommer ei uke for tidlig.. :mad: Ingen gravidsymptomer, litt stikking i magen av og til, men det er vanlig dpo hos meg. Er vel bare å vente å se :)
 
Tar meg selv i å håpe veldig på denne pp´en.. Men regner med jeg kommer til å bli skuffa, er jo bare pp2. Gjennomsnittlig sannsynlighet for klaff er ikke veldig stor. Hodepina er nesten borte i dag, så forhåpentligvis var det bare random hodepine uten noen spesiell grunn.. Har fri til mandag nå, deilig med laaang helg :)
 
Tar meg selv i å håpe veldig på denne pp´en.. Men regner med jeg kommer til å bli skuffa, er jo bare pp2. Gjennomsnittlig sannsynlighet for klaff er ikke veldig stor. Hodepina er nesten borte i dag, så forhåpentligvis var det bare random hodepine uten noen spesiell grunn.. Har fri til mandag nå, deilig med laaang helg :)
Det er vel ca 25-30% sjanse hver pp, så det kan like så godt skje nå :)
 
Bittelitt lyserosa på papiret i går kveld… :meh: Nedtur. Regner med tanta er på vei, og det stemmer jo med hodepinen og murringene jeg hadde dagen før.. Isåfall er dette den korteste syklusen jeg noen gang har hatt, CD 22 i dag.
 
Bittelitt lyserosa på papiret i går kveld… :meh: Nedtur. Regner med tanta er på vei, og det stemmer jo med hodepinen og murringene jeg hadde dagen før.. Isåfall er dette den korteste syklusen jeg noen gang har hatt, CD 22 i dag.
Jeg stemmer for festeblødning :D ;)
 
PP 2

8 eller 9 dpo i dag.. Lurer på om jeg skal teste i mårra, hmm.. Eller vente til IKM? Fortsatt ingen symptomer på spire, men heller ikke noe mer blødning enn det bittelille her om dagen.
 
Back
Topp