Veien mot målet ♡

Enig, det er kjipt at det er noen som sliter lenge....misforstå meg rett, jeg mener ikke at det er samma om folk blir gravide eller ei eller noe i den duren.

Februar asså <3 :D Forøverig, klaffer det denne mnd så blir det jaggu februar på meg og, men DET er jo lenge til jeg vet det da :p Hele to uker ;)
Tenk om vi havner i samme terminforum, det hadde jo vært supergøy :D To uker går fort ;)
 
Tenk om vi havner i samme terminforum, det hadde jo vært supergøy :D To uker går fort ;)

Det hadde vært skikkelig moro og veldig koselig :D
Det er mye som skjer om dagen på jobb så det er mulig at dagene ikke snegler seg forbi ja. samtidig så skal jeg nyyyte tiden (blitt flink på det de siste mnd) slik at jeg unner meg alt det jeg kan før jeg ikke kan det lenger. Ikke at det blir en nedtur, tvert i mot.
 
Det hadde vært skikkelig moro og veldig koselig :D
Det er mye som skjer om dagen på jobb så det er mulig at dagene ikke snegler seg forbi ja. samtidig så skal jeg nyyyte tiden (blitt flink på det de siste mnd) slik at jeg unner meg alt det jeg kan før jeg ikke kan det lenger. Ikke at det blir en nedtur, tvert i mot.
Det hørtes ut som en veldig bra og sunn innstilling til prosessen! :) Viktig å nyte, og ikke bli for opphengt i testing, symptomjakt og aksjeinnlegging, da blir en fort utslitt tror jeg..
 
Tydeligere strek på testen nå som den er tørr.. Stikkinger i magen innimellom, men det er ikke uvanlig dpo. Spennende :)

Stakk til skikkelig her i ettermiddag, jeg gjorde en grimase og måtte fortelle samboer at det bare stakk litt i magen, han lurte da på om det var et spark :p morsomt! Lite vet han om den svake rosastreken ;)
 
Tydeligere strek på testen nå som den er tørr.. Stikkinger i magen innimellom, men det er ikke uvanlig dpo. Spennende :)

Stakk til skikkelig her i ettermiddag, jeg gjorde en grimase og måtte fortelle samboer at det bare stakk litt i magen, han lurte da på om det var et spark :p morsomt! Lite vet han om den svake rosastreken ;)
Ha ha, samme her. Sier null om testingen, han må tro jeg er galen med testetyding...
 
Okei, jeg klarte visst ikke å vente.. Haha :p Fant ut at jeg hadde 6 billigstrimmler liggende, og tenkte som så at HVIS jeg mot formodning er gravid er det jo bare teit å ha dem liggende :p

Vel, her er testen:
ImageUploadedByBV Forum1433135102.665316.jpg
 
Gratulerer :D
 
Wooohooo :-D Gratulerer! Så moro! :-D
 
Gratulerer, fantastisk :D
 
Å herremin, gratulerer så masse :D ❤️
 
PP 2

IKM i morgen eller torsdag. Positive tester, billigstrimler, som har blitt sterkere. I dag har jeg hatt litt ømme pupper. Tenkte å ta clearblue plus i morgen, og hvis den er positiv blir det clearblue digital på torsdag, som jeg skal vise til samboeren. Håååper dette går bra!

Det kjennes ut som at mensen skal komme, stikkinger i magen, men det har det jo gjort de siste dagene. Så håper det er normalt, og at det er spira som jobber. Men kjenner jeg er litt nærvøs altså, for at mensen plutselig dukker opp iløpet av natta. Det kjennes liksom sånn ut. Tror jeg blir litt roligere når IKM er passert. Er vel bare å vente å se :)
 
PP 2

IKM!

Vel, jeg kan offisielt kalles for en testetøs! :p men jeg tror liksom ikke helt på dette.. Tror litt mer på det nå, dagens IKM-test:

ImageUploadedByBV Forum1433307937.994129.jpg

CB digital i morgen, tipper kjæresten setter frokosten i vranga :D
 
Last edited:
Back
Topp