Veien mot målet ♡

PP 2

IKM i morgen eller torsdag. Positive tester, billigstrimler, som har blitt sterkere. I dag har jeg hatt litt ømme pupper. Tenkte å ta clearblue plus i morgen, og hvis den er positiv blir det clearblue digital på torsdag, som jeg skal vise til samboeren. Håååper dette går bra!

Det kjennes ut som at mensen skal komme, stikkinger i magen, men det har det jo gjort de siste dagene. Så håper det er normalt, og at det er spira som jobber. Men kjenner jeg er litt nærvøs altså, for at mensen plutselig dukker opp iløpet av natta. Det kjennes liksom sånn ut. Tror jeg blir litt roligere når IKM er passert. Er vel bare å vente å se :)
Sist jeg var gravid trodde jeg mensen skulle kommer når som helst, samme følelse, men hu kom aldri.
 
Nydelig test :D Gratulerer så masse :D
 
Hadde litt ømme pupper i går når jeg la meg, men ellers absolutt ingenting! Så tror jo fortsatt ikke helt på dette :p

Enn du, symptomer?

Ømme pupper trenger nødvendigvis ikke å komme med en gang ;) Nå så hadde jeg bare tunge pupper fram til uke 6, mens nå er dem vooonde :p
 
Hadde litt ømme pupper i går når jeg la meg, men ellers absolutt ingenting! Så tror jo fortsatt ikke helt på dette :p

Enn du, symptomer?
Jeg er litt småkvalm av og på og mye mer sulten enn før. Merker ikke noe murringer eller noe. Og varm.
 
Lyserosa på papiret når jeg var på do i sta. Æsj altså.. Kan jo være uskyldig, men jeg er skeptisk nå ja. Hadde sex i går kveld, kan jo ha noe med det å gjøre. Testene jeg tok i morges var jo sterke, billigstrimlen var sterkere enn de som er tatt tidligere. Får bare vente å se.. :)
 
Lyserosa på papiret når jeg var på do i sta. Æsj altså.. Kan jo være uskyldig, men jeg er skeptisk nå ja. Hadde sex i går kveld, kan jo ha noe med det å gjøre. Testene jeg tok i morges var jo sterke, billigstrimlen var sterkere enn de som er tatt tidligere. Får bare vente å se.. :)
Kan bare være et blodkar... Ingen grunn til panikk.
 
Lyserosa på papiret når jeg var på do i sta. Æsj altså.. Kan jo være uskyldig, men jeg er skeptisk nå ja. Hadde sex i går kveld, kan jo ha noe med det å gjøre. Testene jeg tok i morges var jo sterke, billigstrimlen var sterkere enn de som er tatt tidligere. Får bare vente å se.. :)
Hormonene gjør slimhinnene veldig skjøre. Ikke uvanlig med litt lyserosa etter sex. Testene dine tyder jo på at alt er bra :)
 
Hormonene gjør slimhinnene veldig skjøre. Ikke uvanlig med litt lyserosa etter sex. Testene dine tyder jo på at alt er bra :)
Ja, håper og satser på det! :) Men blir jo litt nervøs når IKM er i dag..
 
Fant ut at jeg venter litt med CB digital og å fortelle kjæresten.. Hadde jo egentlig tenkt å gjøre det i dag. Har lyst å se ann det lyserosa til i morgen, kanskje til lørdag eller søndag. Håper det ikke utvikler seg til rødt! :) Tar sikkert en billigstrimmel i morgen i allefor, for å se om det fortsatt er stigning.

Fri i dag da. Skal snart til frisøren, noe jeg gjør alt for sjeldent! Synes det er sååå godt å bli dullet med i håret :p
 
Fant ut at jeg venter litt med CB digital og å fortelle kjæresten.. Hadde jo egentlig tenkt å gjøre det i dag. Har lyst å se ann det lyserosa til i morgen, kanskje til lørdag eller søndag. Håper det ikke utvikler seg til rødt! :) Tar sikkert en billigstrimmel i morgen i allefor, for å se om det fortsatt er stigning.

Fri i dag da. Skal snart til frisøren, noe jeg gjør alt for sjeldent! Synes det er sååå godt å bli dullet med i håret :p

Frisører har magiske hender! :D Kos deg :)
 
Hvordan har det gått i dag?

Det har gått bra, ikke noe mer lyserosa! :) Har ikke testa noe i dag da, men det blir sikkert en billigstrimmel i mårra ser jeg for meg :p Og kaaanskje CB digital ;) Har du tatt CB digital enda eller?
 
Det har gått bra, ikke noe mer lyserosa! :) Har ikke testa noe i dag da, men det blir sikkert en billigstrimmel i mårra ser jeg for meg :p Og kaaanskje CB digital ;) Har du tatt CB digital enda eller?
Så bra!!! Virkelig godt å høre. Brenner den i morgen. IKM er i dag eller i morgen:) Grugleder meg:wideyed:
 
Så bra!!! Virkelig godt å høre. Brenner den i morgen. IKM er i dag eller i morgen:) Grugleder meg:wideyed:

Ja, veldig bra! :)

Gruegleder meg til akkurat den jeg også, den er liksom litt avgjørende føler jeg :rolleyes:

Legg ut bilde av den i morgen da! ;)
 
Back
Topp