Så koslig! Jeg kommer til å følge deg også! (Håper jo at du joiner februar, det er ikke for sent enda )Gratulerer :-D det er så gøy! Jeg kommer til å følge med på dagboken din fremover. Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koslig! Jeg kommer til å følge deg også! (Håper jo at du joiner februar, det er ikke for sent enda )Gratulerer :-D det er så gøy! Jeg kommer til å følge med på dagboken din fremover. Masse lykke til
Ser ut som vi er helt likt vi da, for jeg er hvertfall 5+2 i dag
Håper helga var bra, og at symptomene fortsatt er snille med deg
Så deilig med lite symptomer da
Så sant du ikke blir stressa av det såklart.
Jaaa, i morgen er det ny uke. Går egentlig litt sprøtt fort!Ja, det er jo deilig (jeg har jo ikke vært gravid før da, så har jo ingenting å sammenligne med, så for meg skal det jo være sånn ) Prøver å ikke stresse i allefall, har verken blødd eller hatt vondt, så velger å tro at alt er bra
I morgen er ei ny uke gått, og vi er 6+0
Jaaa, i morgen er det ny uke. Går egentlig litt sprøtt fort!
Så koseligUke 9, 8+3
Fortalte mamma og pappa, og svigermor og svigerfar at de skal bli besteforeldre igjen i helga. De ble veldig glad, koslig Ellers så var jeg til legen før helga, var for tidlig å ta blodprøvene, de skulle visstnok tas nærmere oppmot uke 12. Leverte urinprøve og fikk svangerskapspapirer, og det ble sendt henvisning til OUL.
2 uker jobb igjen før ferie, herremin så godt det skal bli!
Oi jøss så fort tiden har gått Syns du nesten nettopp fikk positiv test jeg
Ja, vet, tiden har gått syyyt fort
Da er det ikke annet å gjøre enn å henge på å holde seg fastOg det virker som den aldri stopper å gå så fort heller, for blir enda verre når ungen har kommet
Da er det ikke annet å gjøre enn å henge på å holde seg fast
Hvor mange uker er du nå?
Å, så herlig det må være å ha rundet 12 uker! Gleder meg til det, da føles det nok litt mer "sikkert"Nei det er sant det Jeg hørte jo at alle sa at svangerskapet gikk så tregt, så du kan tro jeg fikk sjokk sist Følte nesten at jeg da hadde gått glipp av alle svangerskapet
Jeg er endelig 12+0 i dag
Å, så herlig det må være å ha rundet 12 uker! Gleder meg til det, da føles det nok litt mer "sikkert"