Nei, er jo egentlig ikke det! Ei uke jobb, to uker ferie, ogsååå er jeg også derEr jo ikke så lenge igjen til du er 12 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, er jo egentlig ikke det! Ei uke jobb, to uker ferie, ogsååå er jeg også derEr jo ikke så lenge igjen til du er 12 uker
Nei, er jo egentlig ikke det! Ei uke jobb, to uker ferie, ogsååå er jeg også der
Så herlig ingen plager sålangt? Nyt det! Her kommer kvalmen mer og merUke 11, 10+3
Fy søren det er herlig med ferie! Nyter late dager i Italia, skal være her i 14 dager. Koser oss med sol og varme, god mat (dog uten spekeskinke og rødvin ), bading og bare trivsel Formen er super, kunne ikke hatt det bedre
Så herlig ingen plager sålangt? Nyt det! Her kommer kvalmen mer og mer
Sånn det skal være på sommeren jeg nyter alle symptomer jeg får alt er nok helt fint. Hvor langt er du nå? Jeg er 5+3Oi, ser jeg har glemt å svare deg, er bare såvidt innom her avogtil innimellom bading og soling
Har absolutt ingen plager, og nå er ikke puppene ømme lengre heller.. Lever i god tro om at alt er sånn som det skal være, skal på UL om ei ukes tid, håper på et bankende hjerte!
Æsj, kjipt med kvalmen da.. Men bedre å være gravid og kvalm enn ikke gravid vel? Er du mange uker nå? Som regel går den vel over rundt uke 12
11+0 i dag. Ei uke til de magiske 12 er passert. Ukene har bare susa avgårdeSånn det skal være på sommeren jeg nyter alle symptomer jeg får alt er nok helt fint. Hvor langt er du nå? Jeg er 5+3
Gratulerer så masse med 12 uker Det er en helt fantastisk følelse!
Takk Skal slippe gleden helt løs i morgen etter ul, hvis alt er bra
Gratulerer så mye!Uke 13, 12+2
Tidlig ul i dag. Der fikk vi se ei sprellende lita reke med bankende hjerte Alt så bra ut, jordmor mente at jeg er 12+4 ut i fra mål. Hun antydet også at det kanskje kunne se ut som det var ei lita jente, men mente vi burde vente med å begynne å male rosa da det er høyst usikkert
Det var altså helt sprøtt å se at et bittelite menneske lå å sprella inni meg, snudde seg rundt og beveget armer og bein. Nå er vi bare veldig glad for at alt ser bra ut, og at vi har rundet 12 uker
Gratulerer så mye!
Å så herlig Gratulerer så masse
Gratulerer så mye
TakkGratulerer