Veien mot målet ♡

Gratulerer :-D det er så gøy! Jeg kommer til å følge med på dagboken din fremover. Masse lykke til :)
Så koslig! :) Jeg kommer til å følge deg også! (Håper jo at du joiner februar, det er ikke for sent enda ;) )
 
Uke 6, 5+0

Ny svangerskapsuke, fredag og helg! :) For en kombinasjon! :D Godt planlagt merker jeg ;) Fortsatt ingen andre symptomer enn at jeg kjenner puppa mine. Merker jeg lett får hjertebank da, f.eks hvis jeg har sittet/ligget ei stund, og skal opp og i aktivitet igjen. Men om det er et svangerskapssymptom vet jeg ikke helt da, men regner nesten med det.

I helga skal vi bare slappe av og kose oss! Tacofredag i kveld, nam! Besøk av tante/onkelbarn i helga også, koslig :)
 
Ser ut som vi er helt likt vi da, for jeg er hvertfall 5+2 i dag ;)
Håper helga var bra, og at symptomene fortsatt er snille med deg;)
 
Ser ut som vi er helt likt vi da, for jeg er hvertfall 5+2 i dag ;)
Håper helga var bra, og at symptomene fortsatt er snille med deg;)

Da ligger vi rimelig likt ja, 5+2 i dag jeg også ;)

Symptomene er fortsatt veldig snille, kjenner jeg er ekstra trøtt på dagtid da, men bortsett fra det og ømme pupper merker jeg fint lite ja.. Nesten slik at jeg glemmer at jeg er gravid innimellom :p
 
Så deilig med lite symptomer da :D
Så sant du ikke blir stressa av det såklart.
 
Så deilig med lite symptomer da :D
Så sant du ikke blir stressa av det såklart.

Ja, det er jo deilig :) (jeg har jo ikke vært gravid før da, så har jo ingenting å sammenligne med, så for meg skal det jo være sånn :p ) Prøver å ikke stresse i allefall, har verken blødd eller hatt vondt, så velger å tro at alt er bra :)

I morgen er ei ny uke gått, og vi er 6+0 :D
 
Ja, det er jo deilig :) (jeg har jo ikke vært gravid før da, så har jo ingenting å sammenligne med, så for meg skal det jo være sånn :p ) Prøver å ikke stresse i allefall, har verken blødd eller hatt vondt, så velger å tro at alt er bra :)

I morgen er ei ny uke gått, og vi er 6+0 :D
Jaaa, i morgen er det ny uke. Går egentlig litt sprøtt fort!
 
Uke 7, 6+0
Ny svangerskapsuke, og helg igjen. Herlig! :D

I kveld blir det sushi, naaaaam! Sol er det også, dette blir ei fin helg! :) 4 uker med jobbing før vi tar sommerferie. Om fire uker er jeg 10+0! Og iløpet av ferien når jeg den magiske 12ukersgrensen. Sprøtt. Tida går liksom sakte og fort på samme tid.. Ukene kommer til å fly avgårde i sommer :rolleyes:
 
Uke 8, 7+2

Dårlig med oppdatering fra denne kanten ser jeg.. Men er liksom ikke så mye å oppdatere om :p Dagene går, kjenner fortsatt lite til det som skjer inni kroppen min. Kan være litt uggen på kveldene, ikke direkte kvalm, men mer små-uggen liksom.. Ellers er det stortsett det samme, gitt.. Puppene er ikke så ømme heller lenger, ubehagelig å ligge på magen (kjente det når jeg skulle sole ryggen i dag :p ), men må være borti dem for at jeg skal kjenne at de er ømme.

Jeg har faktisk fri mandag og tirsdag denne uka, det er jo deilig :D På torsdag skal jeg til legen, men det er vel ikke så mye spennende som skal skje der tror jeg.. Urinprøve og fylle ut noe papirer sikkert? Skulle ønske han hadde ul-apparat, men det tror jeg ikke han har.. Har aldri sett det inne på kontoret hans i allefall.. Hadde vært litt deilig å bare få en liten bekreftelse på at det er et hjerte som slår i den lille magehula :Heartred
 
Uke 9, 8+3

Fortalte mamma og pappa, og svigermor og svigerfar at de skal bli besteforeldre igjen i helga. De ble veldig glad, koslig :) Ellers så var jeg til legen før helga, var for tidlig å ta blodprøvene, de skulle visstnok tas nærmere oppmot uke 12. Leverte urinprøve og fikk svangerskapspapirer, og det ble sendt henvisning til OUL.

2 uker jobb igjen før ferie, herremin så godt det skal bli! :D
 
Uke 9, 8+3
Fortalte mamma og pappa, og svigermor og svigerfar at de skal bli besteforeldre igjen i helga. De ble veldig glad, koslig :) Ellers så var jeg til legen før helga, var for tidlig å ta blodprøvene, de skulle visstnok tas nærmere oppmot uke 12. Leverte urinprøve og fikk svangerskapspapirer, og det ble sendt henvisning til OUL.

2 uker jobb igjen før ferie, herremin så godt det skal bli! :D
Så koselig:)
 
Uke 10, 9+0

Ei ny arbeidsuke har gått, og jeg er på vei inn i svangerskapsuke 10! :D Bare ei uke igjen til ferie, det skal bli så heeerlig! Tia går fort.. Dagene flyr avgårde, synes ikke det er lenge siden det var fredag og helg sist :)

Har visst bestilt time til tidlig UL da.. :p Jeg var egentlig ganske bestemt på at jeg synes det er unødvendig. Men etter legetimen, der legen var veldig positiv til tidlig ul (for å få avdekket evt feil og mangler tidligst mulig, isteden for å gå helt til OUL for å finne det ut..), og etter å ha snakket litt med samboer om det, så har vi bestilt time når jeg er 12+2, 2.august. Det blir jo gøy å få en liten kikk å se at det faktisk er noe der da, hvis alt er bra selvfølgelig. Jeg har fortsatt minimale symptomer, så tror jo fortsatt ikke helt på dette her :rolleyes:

Nå skal det bli godt med helg! Jeg og samboer skal kose oss med hjemmelaget pizza i kveld :D
 
Oi jøss så fort tiden har gått :eek: Syns du nesten nettopp fikk positiv test jeg :D
 
Og det virker som den aldri stopper å gå så fort heller, for blir enda verre når ungen har kommet :eek:
Da er det ikke annet å gjøre enn å henge på å holde seg fast :rolleyes:

Hvor mange uker er du nå?
 
Da er det ikke annet å gjøre enn å henge på å holde seg fast :rolleyes:

Hvor mange uker er du nå?

Nei det er sant det ;) Jeg hørte jo at alle sa at svangerskapet gikk så tregt, så du kan tro jeg fikk sjokk sist :p Følte nesten at jeg da hadde gått glipp av alle svangerskapet :eek:

Jeg er endelig 12+0 i dag :D
 
Nei det er sant det ;) Jeg hørte jo at alle sa at svangerskapet gikk så tregt, så du kan tro jeg fikk sjokk sist :p Følte nesten at jeg da hadde gått glipp av alle svangerskapet :eek:

Jeg er endelig 12+0 i dag :D
Å, så herlig det må være å ha rundet 12 uker! Gleder meg til det, da føles det nok litt mer "sikkert" ☺️
 
Back
Topp