Så bra alt så bra ut!
Du får stå løpet ut for oss begge du! Skulle jo vært like langt vi...
Ja, vi skulle det.. Veldig trist at det ikke gikk veien for deg
![Frown :( :(](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra alt så bra ut!
Du får stå løpet ut for oss begge du! Skulle jo vært like langt vi...
Har det bra etter omstendighetene altså. Skulle gjerne fortsatt å gå sammen med deg, men nå må jeg heller følge deg fra sidelinjen. Du må hvertfall gå hele veien nå, for oss begge!Ja, vi skulle det.. Veldig trist at det ikke gikk veien for degHåper du har det bra etter omstendighetene <3
Skulle veldig gjerne hatt deg med videre i terminforum, håper du raskt kan flytte fra FS igjen! Jeg har en plan om å gå helt til februar, håper kroppen følger planenHar det bra etter omstendighetene altså. Skulle gjerne fortsatt å gå sammen med deg, men nå må jeg heller følge deg fra sidelinjen. Du må hvertfall gå hele veien nå, for oss begge!
Så kos, gleder meg til jeg kjenner liv selvUke 18, 17+4
Jeg kjenner liv i magen!!(Tror jeg da.. Eller, er ganske sikker..
) Har gått å ventet på å kjenne bobler som sprekker eller sommerfuglvinger, så jeg trodde først at det jeg kjente bare var tarmaktivitet og luft. Men fra helga av har jeg kjent noe som ligner på "dulting" mellom navlen og symfysen, har kjent det på samme måte alle gangene, og kjenner det når jeg ligger på ryggen. Så har funnet ut at det må være lille bebis i magen jeg kjenner
Herlig følelse! Og veldig merkelig… At noe lever i magen min liksom.. Sprøtt!
10 dager til OUL! Gleder oss![]()
Jaa, veldig koslig!Så kos, gleder meg til jeg kjenner liv selv![]()
Ja, fantastisk følelse!Ååååh det er nok bebis jaHelt herlig følelse
![]()
Masse lykke til i morgen!
Tenk at det er tid for OUL da![]()
Masse masse lykke til i morgen![]()
![]()
Så nydelig, og så fint at alt var bra!Uke 20, 19+1 (korrigert etter OUL)
Da har vi vært å hilsa på lille i magen igjenAlt så fint ut, jordmor tok seg god tid, viste og forklarte. Hun sa at magen min viste alt veldig bra, så hun brukte litt ekstra tid for å øve seg litt
Fikk til og med med oss bilder i 3D
Termin ble satt til 14.februar, en dag tidligere enn menstermin. Jordmor på tidlig ul i uke 12 hadde helt rett, det er ei lita jente i magen
Vis vedlegget 136678